想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2521#
發表於 12-9-21 17:29 |只看該作者
mavisingi 發表於 12-9-21 15:23
我09年中秋節結婚(果日係10月3日), 今年中秋同10月3日好近, 我同老公都一齊左9年幾喇~ ...

咁啱...我都係果日結婚架...嘻嘻


大宅

積分: 2096


2522#
發表於 12-9-21 17:31 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-21 17:25
就係咁嘅感覺0架喇, 開始時冇咁密, 慢慢佢就會越郁越多啦
好野!!! 亞B終於踢我啦~!!!


大宅

積分: 2096


2523#
發表於 12-9-21 17:31 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 17:25
係呀,慢慢會密d多d架
真係咁架~~
好感動呀!!!
我等左好耐啦~


子爵府

積分: 13137


2524#
發表於 12-9-21 17:31 |只看該作者
mtlai 發表於 12-9-21 17:21
各位已經FEEL到胎動既同學, 我岩岩FEEL到肚臍下兩吋位置, O係入面好似有D好細既野篤左一下出O黎咁, 之後又 ...

應該係啦!!

我琴晚feel到勁多次呀!忍唔住叫老公來摸吓, 結果, 連佢咁唔sensitive 嘅都feel 到呀!
好神奇呀! 我都未到20wk.... 我地一齊笑, 之後,可能比亞b 聽到, 佢就唔踢啦!!

點評

BigBear2011    發表於 12-9-22 00:05
MISMIS  一定好正  發表於 12-9-21 17:52
mtlai    發表於 12-9-21 17:34

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3724


2525#
發表於 12-9-21 17:32 |只看該作者

引用:Quote:mtlai+發表於+12-9-21+17:16+我問左

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
我空堂都係好少, 上午一節, 下午1-2節.
我上午通常連空兩堂,lunch又唔駛同學生食,所以如果揼都有時間,其實你哋有無要求唔做班主任?




大宅

積分: 2096


2526#
發表於 12-9-21 17:33 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-21 17:26
我空堂都係好少, 上午一節, 下午1-2節.
一節得35分鐘, 上堂落堂都無左最少5分鐘, 仲要SETUP部機, 15分鐘唔知攪唔攪得掂...

點評

zarara188  咪就係! 可能會好趕!  發表於 12-9-21 18:08


伯爵府

積分: 15109


2527#
發表於 12-9-21 17:33 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-21+17:20+面包

原帖由 MISMIS 於 12-09-21 發表
面包機有無好介紹??
等我今晚同佢傾下...佢對於買家用電器最勇踴架啦....
成日話買呢個電飯bowl買 ...
上網睇個個都推介象印,但我覺得貴,依家多左牌子出,價錢平d,如果唔講究可以考慮,我知panasonic有、美的(但質地好膠),princess都有出(申請東亞信用咭有得送)




伯爵府

積分: 15109


2528#
發表於 12-9-21 17:34 |只看該作者

引用:Quote:mtlai+發表於+12-9-21+17:21+各位已

原帖由 zarara188 於 12-09-21 發表
應該係啦!!

我琴晚feel到勁多次呀!忍唔住叫老公來摸吓, 結果, 連佢咁唔sensitive 嘅都feel 到呀!
俾你地發現左佢兩個係度玩緊嘛



點評

zarara188  嘻嘻! 所以即刻縮腳仔!  發表於 12-9-21 18:10


伯爵府

積分: 15109


2529#
發表於 12-9-21 17:34 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-21+17:25+係呀

原帖由 mtlai 於 12-09-21 發表
真係咁架~~
好感動呀!!!
我等左好耐啦~





大宅

積分: 2096


2530#
發表於 12-9-21 17:35 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-21 17:32
我上午通常連空兩堂,lunch又唔駛同學生食,所以如果揼都有時間,其實你哋有無要求唔做班主任?



...
無呀~ 我地個個老師都要做的~


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2531#
發表於 12-9-21 17:36 |只看該作者
mtlai 發表於 12-9-21 17:33
一節得35分鐘, 上堂落堂都無左最少5分鐘, 仲要SETUP部機, 15分鐘唔知攪唔攪得掂...
...
我嗰時都係泵15分鐘左右0架咋, 有媽咪就會泵成個鐘, 我覺得太累哩

點評

mtlai  哇, 成個鐘~ 唔使返工就得...  發表於 12-9-21 17:38


大宅

積分: 3571


2532#
發表於 12-9-21 17:36 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 17:28
我一早已plan好買combi果隻,等特價時唔洗$2000,因為有同事用過話好,有信心d



...

冇諗惦, 有同事話aprica 有隻high chair 都有呢個function, 有得搖, 要睇下先知


大宅

積分: 2096


2533#
發表於 12-9-21 17:36 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-21 17:31
應該係啦!!

我琴晚feel到勁多次呀!忍唔住叫老公來摸吓, 結果, 連佢咁唔sensitive 嘅都feel 到呀!
兩個一齊踢係會勁好多架啦! 但真係好開心!!


伯爵府

積分: 15109


2534#
發表於 12-9-21 17:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-21+發表超

原帖由 Fi. 於 12-09-21 發表
我地最好飲有加鈣既?
梗係啦,阿b中至後期扯鈣好勁架,如果無食鈣片就係其他食物補充




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2535#
發表於 12-9-21 17:37 |只看該作者
mavisingi 發表於 12-9-21 15:47
係鬼咩, 09年3月先話一定要果年內結婚, 我同阿媽搵左幾多酒樓先有得擺酒.....得中秋節有期咋!!!
當日結婚 ...

吓...竟然...我個場地早於兩年前(即07年)訂都有人同我爭喎...好彩最後攞到咋


大宅

積分: 3724


2536#
發表於 12-9-21 17:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-09-21+發表面包

原帖由 Purybaby 於 12-09-21 發表
上網睇個個都推介象印,但我覺得貴,依家多左牌子出,價錢平d,如果唔講究可以考慮,我知panasonic有、美的 ...
我用kenwood.,好好用,比起象印平好多




伯爵府

積分: 15109


2537#
發表於 12-9-21 17:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-21+發表上

原帖由 tungkiu 於 12-09-21 發表
我用kenwood.,好好用,比起象印平好多
係呀,仲有kenwood,都多人講架




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2538#
發表於 12-9-21 17:40 |只看該作者
mavisingi 發表於 12-9-21 15:56
男家果邊話出年唔利邊個邊個, 後年又唔利邊個邊個....

唔係呀...09年係雙春同潤月架


大宅

積分: 1697


2539#
發表於 12-9-21 17:41 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-21 17:36
冇諗惦, 有同事話aprica 有隻high chair 都有呢個function, 有得搖, 要睇下先知
咁搖床有咩好處呀?


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2540#
發表於 12-9-21 17:41 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-21 17:36
我嗰時都係泵15分鐘左右0架咋, 有媽咪就會泵成個鐘, 我覺得太累哩
我公司lunchtime 係1個鐘3個字, 真係飯都唔駛食0架, 如泵一個鐘

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo