烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2521#
發表於 12-10-17 00:14 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-10-17 00:11
我都落左order叫表妹聖誕買返來,但我叫佢要減價先好買!就是要買這款




...
佢個邊減價真係好抵架,有時一SET買會仲抵,我妹妹上次一SET3塊咁買,平好多架


大宅

積分: 4948


2522#
發表於 12-10-17 00:15 |只看該作者
happylamily 發表於 12-10-17 00:10
好彩妳無買, 如果吾係, 會有第六部麵包機吾要
之前見hsbc抵,爭d出事


子爵府

積分: 13105


2523#
發表於 12-10-17 00:15 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-17 00:05
係呀,我妹妹係美國買過黎比我,不過,我而家都未用

妳諗住鎖係甲萬呀?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2524#
發表於 12-10-17 00:15 |只看該作者
siuap 發表於 12-10-17 00:12
我晏畫有做功課架,楓糖香蕉合桃包。跟so肥之前個recipe, 不過用老麵種代替液種。已經落少咗20ml水,個麵團 ...
香蕉愈熟愈出水架,所以水量要好小心。


珍珠宮

積分: 37201


2525#
發表於 12-10-17 00:15 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+12-10-16+23:56+

原帖由 野蠻公主 於 12-10-16 發表
比部105迷左
比三日時間你諗




珍珠宮

積分: 37201


2526#
發表於 12-10-17 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-16+發表我今

原帖由 hallonatalie 於 12-10-16 發表
我 hb 上次食完一啖,隊番畀我!





侯爵府

積分: 20309


2527#
發表於 12-10-17 00:16 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-10-16+23:42

原帖由 tp168 於 12-10-16 發表
搽身都得架
人哋推香薰油你哋推牛油




子爵府

積分: 13105


2528#
發表於 12-10-17 00:16 |只看該作者
野蠻公主 發表於 12-10-17 00:09
我都買左easyxx乳酪機,未用

妳有好多野未用喎


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2529#
發表於 12-10-17 00:16 |只看該作者
happylamily 發表於 12-10-17 00:15
妳諗住鎖係甲萬呀?
因為見到我媽媽果個已經用到花晒,我唔想我個又係咁呀


珍珠宮

積分: 37201


2530#
發表於 12-10-17 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-10-16+發表講

原帖由 chowbbhk 於 12-10-16 發表
你同baby都索,高、瘦無平呀!
我係長平公主




男爵府

積分: 5976


2531#
發表於 12-10-17 00:16 |只看該作者

引用:Quote:ginny媽媽+發表於+12-10-17+00:03+砧

原帖由 tp168 於 12-10-17 發表
係呀,我妹妹係美國買過黎比我,不過,我而家都未用
好好用架!我之後都毒咗兩個朋友




珍珠宮

積分: 37201


2532#
發表於 12-10-17 00:16 |只看該作者

引用:Quote:siuap+發表於+12-10-16+23:54+同意!

原帖由 tp168 於 12-10-16 發表
好羨慕佢食咁多飯都唔肥
唔好嚇親我哋個新朋友




侯爵府

積分: 20309


2533#
發表於 12-10-17 00:17 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-10-16+23:43+魔

原帖由 tp168 於 12-10-16 發表
我諗起一套卡通
係咩




大宅

積分: 4948


2534#
發表於 12-10-17 00:17 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-17 00:15
比三日時間你諗
等唔切,不過台灣個部係中國制,唔知o唔ok


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2535#
發表於 12-10-17 00:17 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-10-17 00:16
人哋推香薰油你哋推牛油
推完照燈唔知會點呢 一路照一路有牛油味發出


珍珠宮

積分: 37201


2536#
發表於 12-10-17 00:17 |只看該作者

引用:Quote:siuap+發表於+12-10-16+23:54+同意!

原帖由 tp168 於 12-10-16 發表
好羨慕佢食咁多飯都唔肥
唔餵奶時好快肥番個胃食大晒




大宅

積分: 4948


2537#
發表於 12-10-17 00:18 |只看該作者
happylamily 發表於 12-10-17 00:16
妳有好多野未用喎
係呀,仲有部c雪糕機


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2538#
發表於 12-10-17 00:18 |只看該作者
happylamily 發表於 12-10-17 00:12
最開心係毒到您地大手大手買入!
勁呀


子爵府

積分: 13105


2539#
發表於 12-10-17 00:18 |只看該作者
野蠻公主 發表於 12-10-17 00:13
我無買kw呀,最後買精工,我覺得好似無咩玩,成品都係麻麻,唔知係咪我自己要求高 ...

我話比妳知啦, 淨講麵包機, 妳食過 P 仔就番吾到轉頭架啦!


大宅

積分: 4178


2540#
發表於 12-10-17 00:18 |只看該作者

引用:Quote:ginny媽媽+發表於+12-10-17+00:03+砧

原帖由 tp168 於 12-10-17 發表
係呀,我妹妹係美國買過黎比我,不過,我而家都未用
係美國買一定抵好多啦!我都差D敗咗!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo