跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1815


2541#
發表於 09-4-27 19:22 |只看該作者
哎呀, 真係好"橋"呀! 我果陣預產期都係7月29號架!不過最後都係早咗幾日!
我個仔今年7月就2歲啦!


原帖由 stellarlj 於 09-4-27 16:21 發表


haha,咁啱啊,你仔仔幾歲啦? 我預產期本來是7月29日的,個醫生話我仔仔可能會7月中左右出世,我個時仲一直想我仔仔究竟是巨蟹座呢定是獅子座呢,最后原來是獅子座頭.... ...


大宅

積分: 1815


2542#
發表於 09-4-27 19:24 |只看該作者
臭臭媽,

你最後換唔換到雅培呀?


別墅

積分: 902


2543#
發表於 09-4-27 19:35 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-4-17 12:23 發表
大家好....第一城新開左一間食韓國野既鋪頭,你地有無人試過呀!!! 請報"了"..


我都想去吃時時都無位,真係想去吃下


別墅

積分: 902


2544#
發表於 09-4-27 22:33 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-4-27 17:01 發表
間韓國野我上sat叫左老公去買外賣 ..
佢地老細係韓國人黎架 ..
唔多識廣東話 ..
外賣等好耐先有, 可能人多 ..
我地食左炒spicy年糕 & 泡菜炒反, 好味
不過我唸帶唔到思思去, 因為真係好鬼細 .. ...



你好,想問下價錢貴嗎?


別墅

積分: 902


2545#
發表於 09-4-27 23:07 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-4-21 16:18 發表
好耐冇上嚟啦!

我係復活節假最後一日失守-發燒呀,之後又肚屙咗幾日呀! 真係病極到未完呀!



你要保重呀,加油呀


別墅

積分: 902


2546#
發表於 09-4-27 23:18 |只看該作者
原帖由 HaMiMaMa 於 09-4-19 00:33 發表
24座即係最近吉野家嗰座



下個月到我會搬去二十四座到住,我想問你住在哪一層,到時可以一起吹下水


別墅

積分: 769


2547#
發表於 09-4-28 10:19 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-4-27 17:01 發表
間韓國野我上sat叫左老公去買外賣 ..
佢地老細係韓國人黎架 ..
唔多識廣東話 ..
外賣等好耐先有, 可能人多 ..
我地食左炒spicy年糕 & 泡菜炒反, 好味
不過我唸帶唔到思思去, 因為真係好鬼細 .. ...


原來可以叫外賣架,本來我估佢咁細,應該無得外賣,應付唔黎...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2548#
發表於 09-4-28 10:24 |只看該作者
唔算平, 2個加埋要 $85蚊


原帖由 tanoshi127 於 09-4-27 22:33 發表



你好,想問下價錢貴嗎?


別墅

積分: 769


2549#
發表於 09-4-28 10:29 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-4-27 19:22 發表
哎呀, 真係好"橋"呀! 我果陣預產期都係7月29號架!不過最後都係早咗幾日!
我個仔今年7月就2歲啦!


你仔仔剛剛大我仔仔一歲啊,以后有機會的話,可以一齊搞生日會啊!


大宅

積分: 2224


2550#
發表於 09-4-28 14:00 |只看該作者
聽你咁講你仔仔返得都ok喎!!!我都like亞仔返full day..

係呀成日無啦啦休息??? 新開張都休息...咁攪笑...哈哈哈

原帖由 pangchaimami 於 09-4-20 14:23 發表

wai.. 好耐冇見... 未食過呀, 佢好似成日冇啦啦都休息, 昨日又休息....


大宅

積分: 3513


2551#
發表於 09-4-28 14:39 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-4-24 16:50 發表
其實你可以每日開一餐森永, 一餐雅培咁, 佢咁大個腸胃應該冇問題架啦! 咁咪唔使浪費囉!

咁都好, 唔洗浪費.... 咁又係啦, 佢地都大個啦, 有時我都比鮮奶佢飲啦...


大宅

積分: 3513


2552#
發表於 09-4-28 14:43 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-4-27 19:24 發表
臭臭媽,

你最後換唔換到雅培呀?

換到兩罐呀, 一罐係樓下換, 昨天再換都冇啦, 頭先lunch再係office呢度換, last一罐, 好彩!
好彩你打比我呀, 果日你打來, 真係有d驚, 我以為奶粉又有事... heheeee


大宅

積分: 3513


2553#
發表於 09-4-28 14:46 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-4-28 14:00 發表
聽你咁講你仔仔返得都ok喎!!!我都like亞仔返full day..

係呀成日無啦啦休息??? 新開張都休息...咁攪笑...哈哈哈

聽d人講好似請唔到人呀!


大宅

積分: 2224


2554#
發表於 09-4-28 15:06 |只看該作者
我路過2次都好多人..同埋間鋪太細,所以成日都無位...haha

原帖由 tanoshi127 於 09-4-27 19:35 發表


我都想去吃時時都無位,真係想去吃下


大宅

積分: 2224


2555#
發表於 09-4-28 15:07 |只看該作者
嘩..都唔平喎!!!
但好無食先???

原帖由 zoesychan 於 09-4-28 10:24 發表
唔算平, 2個加埋要 $85蚊


大宅

積分: 2224


2556#
發表於 09-4-28 15:10 |只看該作者
下..有工無人做..

原帖由 pangchaimami 於 09-4-28 14:46 發表

聽d人講好似請唔到人呀!


大宅

積分: 3513


2557#
發表於 09-4-28 15:13 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-4-28 15:07 發表
嘩..都唔平喎!!!
但好無食先???

我估都好食, 如果唔係唔會咁多人, 不過我地呢有bb嘅, 都真係唔洗試啦..... and 真係都幾貴呀!


大宅

積分: 1815


2558#
發表於 09-4-28 15:40 |只看該作者
哎呀, 唔好意思嚇親你添! 我諗住打電話係最快呀嘛, 如果唔係冇晒就唔抵啦!


原帖由 pangchaimami 於 09-4-28 14:43 發表

換到兩罐呀, 一罐係樓下換, 昨天再換都冇啦, 頭先lunch再係office呢度換, last一罐, 好彩!
好彩你打比我呀, 果日你打來, 真係有d驚, 我以為奶粉又有事... heheeee ...


別墅

積分: 704


2559#
發表於 09-4-28 15:43 |只看該作者
wellcome....

hi, 我住10座, 我仔仔1歲, 有機會想認識吓, 好嗎?


原帖由 tanoshi127 於 09-4-27 23:18 發表



下個月到我會搬去二十四座到住,我想問你住在哪一層,到時可以一起吹下水


別墅

積分: 704


2560#
發表於 09-4-28 16:02 |只看該作者
好耐冇同大家吹水啦!
之前返工好忙, 晚上又要湊仔, 好倦!
而家唔駛啦, 我唔做lee份工, 因老細太刻薄, 同朋友家人商量, 佢地都話不要做

你地最近點呀?

小心豬流感

[ 本帖最後由 tps0701 於 09-4-28 16:04 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo