立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1815
原帖由 stellarlj 於 09-4-27 16:21 發表 haha,咁啱啊,你仔仔幾歲啦? 我預產期本來是7月29日的,個醫生話我仔仔可能會7月中左右出世,我個時仲一直想我仔仔究竟是巨蟹座呢定是獅子座呢,最后原來是獅子座頭.... ...
別墅
積分: 902
原帖由 ^.^morris 於 09-4-17 12:23 發表 大家好....第一城新開左一間食韓國野既鋪頭,你地有無人試過呀!!! 請報"了"..
原帖由 zoesychan 於 09-4-27 17:01 發表 間韓國野我上sat叫左老公去買外賣 .. 佢地老細係韓國人黎架 .. 唔多識廣東話 .. 外賣等好耐先有, 可能人多 .. 我地食左炒spicy年糕 & 泡菜炒反, 好味 不過我唸帶唔到思思去, 因為真係好鬼細 .. ...
原帖由 WYlau 於 09-4-21 16:18 發表 好耐冇上嚟啦! 我係復活節假最後一日失守-發燒呀,之後又肚屙咗幾日呀! 真係病極到未完呀!
原帖由 HaMiMaMa 於 09-4-19 00:33 發表 24座即係最近吉野家嗰座
積分: 769
侯爵府
積分: 20676
原帖由 tanoshi127 於 09-4-27 22:33 發表 你好,想問下價錢貴嗎?
原帖由 WYlau 於 09-4-27 19:22 發表 哎呀, 真係好"橋"呀! 我果陣預產期都係7月29號架!不過最後都係早咗幾日! 我個仔今年7月就2歲啦!
積分: 2224
原帖由 pangchaimami 於 09-4-20 14:23 發表 wai.. 好耐冇見... 未食過呀, 佢好似成日冇啦啦都休息, 昨日又休息....
積分: 3513
原帖由 WYlau 於 09-4-24 16:50 發表 其實你可以每日開一餐森永, 一餐雅培咁, 佢咁大個腸胃應該冇問題架啦! 咁咪唔使浪費囉!
原帖由 WYlau 於 09-4-27 19:24 發表 臭臭媽, 你最後換唔換到雅培呀?
原帖由 ^.^morris 於 09-4-28 14:00 發表 聽你咁講你仔仔返得都ok喎!!!我都like亞仔返full day.. 係呀成日無啦啦休息??? 新開張都休息...咁攪笑...哈哈哈
原帖由 tanoshi127 於 09-4-27 19:35 發表 我都想去吃時時都無位,真係想去吃下
原帖由 zoesychan 於 09-4-28 10:24 發表 唔算平, 2個加埋要 $85蚊
原帖由 pangchaimami 於 09-4-28 14:46 發表 聽d人講好似請唔到人呀!
原帖由 ^.^morris 於 09-4-28 15:07 發表 嘩..都唔平喎!!! 但好無食先???
原帖由 pangchaimami 於 09-4-28 14:43 發表 換到兩罐呀, 一罐係樓下換, 昨天再換都冇啦, 頭先lunch再係office呢度換, last一罐, 好彩! 好彩你打比我呀, 果日你打來, 真係有d驚, 我以為奶粉又有事... heheeee ...
積分: 704
原帖由 tanoshi127 於 09-4-27 23:18 發表 下個月到我會搬去二十四座到住,我想問你住在哪一層,到時可以一起吹下水
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy