立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22849
男爵府
積分: 6390
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 鍾碩左耳有兩個耳窿,有人話右耳其實都有一個,你們發現嗎?
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 左邊臉或是右邊臉比較好看呢?柯多茄!!
原帖由 Puffyy 於 15-04-18 發表 放大睇近邊邊好似有1粒 唔知係唔係黎? 不過又無理由打到咁邊?
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 呢隻係左耳,你睇個粒係岩,韓國仔鍾意打咁邊架,咁戴耳環時個花就唔會成粒係耳珠,而有一半係耳外,沿住耳 ...
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 或者
原帖由 Puffyy 於 15-04-18 發表 呢張好人似好些,好似見到係耳珠底邊有粒,韓國人釘到咁邊咁古怪嘅~~~
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 係呀!係耳珠底! 其實都係百度飯講我先留意到...
Puffyy 發表於 15-4-18 23:03 喊到咁,睇見都心痛
Puffyy 發表於 15-4-18 23:28 嘩,唔講睇唔到,難度極高 佢都係唔好有耳環好睇D
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 其實鍾碩唔好再埋沒天份:
原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表 這個會令你心痛嗎?
Puffyy 發表於 15-4-18 23:59 佢跳親我都想笑
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy