影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


侯爵府

積分: 22849


2541#
發表於 15-4-18 22:31 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

鍾碩左耳有兩個耳窿,有人話右耳其實都有一個,你們發現嗎?
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6390


2542#
發表於 15-4-18 22:57 |只看該作者

引用:鍾碩左耳有兩個耳窿,有人話右耳其實都有一

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
鍾碩左耳有兩個耳窿,有人話右耳其實都有一個,你們發現嗎?
放大睇近邊邊好似有1粒 唔知係唔係黎? 不過又無理由打到咁邊?


男爵府

積分: 6390


2543#
發表於 15-4-18 23:01 |只看該作者

引用:左邊臉或是右邊臉比較好看呢?柯多茄!!

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
左邊臉或是右邊臉比較好看呢?柯多茄!!
左邊面又好似好靚?右邊面有粒淚墨又好似好性感? 真係兩邊都咁好~~
真係柯多茄x 2

點評

babybabywanted    發表於 15-4-18 23:50


侯爵府

積分: 22849


2544#
發表於 15-4-18 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-04-18+

原帖由 Puffyy 於 15-04-18 發表
放大睇近邊邊好似有1粒 唔知係唔係黎? 不過又無理由打到咁邊?
呢隻係左耳,你睇個粒係岩,韓國仔鍾意打咁邊架,咁戴耳環時個花就唔會成粒係耳珠,而有一半係耳外,沿住耳珠邊,大概一寸到就會發現另一個耳窿,佢曾經戴過耳環的,不過右邊那個耳窿就未見過佢戴耳環。

右邊,可看這相
myphoto.jpg





男爵府

積分: 6390


2545#
發表於 15-4-18 23:03 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

喊到咁,睇見都心痛
1429369340238.jpg

點評

babybabywanted    發表於 15-4-18 23:05


侯爵府

積分: 22849


2546#
發表於 15-4-18 23:04 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

或者
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6390


2547#
發表於 15-4-18 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Puffyy 於 15-04-18 發表放大

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
呢隻係左耳,你睇個粒係岩,韓國仔鍾意打咁邊架,咁戴耳環時個花就唔會成粒係耳珠,而有一半係耳外,沿住耳 ...
右邊又唔係太覺喎,呢張唔夠近呀


侯爵府

積分: 22849


2548#
發表於 15-4-18 23:05 |只看該作者

引用:或者+ +

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
或者
好似post上黎後就無咁清楚...




男爵府

積分: 6390


2549#
發表於 15-4-18 23:07 |只看該作者

引用:或者

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
或者
呢張好人似好些,好似見到係耳珠底邊有粒,韓國人釘到咁邊咁古怪嘅~~~


侯爵府

積分: 22849


2550#
發表於 15-4-18 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-04-18+

原帖由 Puffyy 於 15-04-18 發表
呢張好人似好些,好似見到係耳珠底邊有粒,韓國人釘到咁邊咁古怪嘅~~~
係呀!係耳珠底!

其實都係百度飯講我先留意到...




男爵府

積分: 6390


2551#
發表於 15-4-18 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Puffyy 於 15-04-18 發表呢張

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
係呀!係耳珠底!

其實都係百度飯講我先留意到...
嘩,唔講睇唔到,難度極高 佢都係唔好有耳環好睇D


侯爵府

積分: 22849


2552#
發表於 15-4-18 23:34 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-4-18 23:03
喊到咁,睇見都心痛
這個會令你心痛嗎?




侯爵府

積分: 22849


2553#
發表於 15-4-18 23:36 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-4-18 23:28
嘩,唔講睇唔到,難度極高 佢都係唔好有耳環好睇D
其實佢而家好少戴,上次<<二十>>試影會佢有戴,以前就成日戴,好似話而家想man d所以少戴…唔知係真唔係!


侯爵府

積分: 22849


2554#
發表於 15-4-18 23:38 |只看該作者
其實鍾碩唔好再埋沒天份:















侯爵府

積分: 22849


2555#
發表於 15-4-18 23:53 |只看該作者
笑得相當含蓄,我好鍾意…_



這個一樣鍾意……




男爵府

積分: 6390


2556#
發表於 15-4-18 23:59 |只看該作者

引用:其實鍾碩唔好再埋沒天份:

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
其實鍾碩唔好再埋沒天份:
佢跳親我都想笑


男爵府

積分: 6390


2557#
發表於 15-4-19 00:01 |只看該作者

引用:Quote:Puffyy 發表於 15-4-18 23:03 喊到咁

原帖由 babybabywanted 於 15-04-18 發表
這個會令你心痛嗎?
雖然只是做戲,但我內心感受到酸酸的....



侯爵府

積分: 22849


2558#
發表於 15-4-19 00:06 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-4-18 23:59
佢跳親我都想笑
其實佢好慘架!我有睇6-7月人氣歌謠cut淨李鍾碩的版本,"他們自己決定好"成日要碩碩跳舞,所以人氣歌謠成日都見碩碩話要學下D歌手跳舞然後要即場跳,佢次次跳完都搵手撥涼…因佢又害羞了…其中一個gif就係出自人氣歌謠的…_

我終於明白點解佢咁唔想做人氣歌謠……因為佢真係好慘…有時又另外兩個女主持叫佢跳…




侯爵府

積分: 22849


2559#
發表於 15-4-19 00:23 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

放埋呢兩張圖先! 我覺得好好笑,句字同個樣好襯!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


2560#
發表於 15-4-19 00:23 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩


myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo