跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1205


2541#
發表於 07-3-30 18:51 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

yy,

學卷我用唔到


複式洋房

積分: 334


2542#
發表於 07-3-31 16:36 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

咁多位你地好, 我想問你地做傳媒, 應識得多d關於廣告的事, 我有朋友話之前帶阿b 做拍 pampers 廣告的 casting, 雖然落選, 都有pampers 送. 我想問有無人知點先可以做呢. 我而家個B 1.5yrs. 而我又有左, 7月生 (係孖女) 所以好大負擔 ... 怕買尿片奶粉買到破產


複式洋房

積分: 383


2543#
發表於 07-4-2 14:25 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

jhy
我唔係好明你想寫d咩!你係咪想搵贊助呀!


男爵府

積分: 8369


2544#
發表於 07-4-3 11:39 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

十月:
睇哂你的相簿啦!你帶同車仔去旅行? 日本天氣似乎仍有凍喎,我見你們好多張相都要穿褸或冷衫。

sunmoon:
因有些家長跟我們說不知如何申請,又不知那些學校可以使用學券,所以當日講座集中講這些問題。


複式洋房

積分: 383


2545#
發表於 07-4-3 12:40 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

十月
我又要睇相呀!
妳就好,可以去旅行!我好耐無去囉!


男爵府

積分: 9256


2546#
發表於 07-4-6 08:57 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

魔鬼,
check pm啦!

我都好耐無去喇, 由零二年尾, 到今年零七年三月, 大大話話都相隔左四年幾喇, 真係等到我頸都長埋, 至去得到咋! 你都趁今個暑假, 阿女放假, 你就休幾日息, 同佢去個短短地既旅行啦, 做野工作壓力咁大, 真係要relax下架!


男爵府

積分: 9256


2547#
發表於 07-4-6 09:03 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

YY,
多謝你咁好心機睇晒果幾百張相呀!

係呀, 我地有帶埋車仔去旅行呀, 因為明知個女唔多願行兼且有D時候佢一定要瞓覺, 咁為左唔想抱住佢行OR抱住佢瞓, 所以我地都帶埋車仔, 不過因為我地跟團, 所以帶車仔都好方便, 去果D逗留得短既景點, 我地就唔帶車仔落旅遊巴, 若然逗留得耐既, 例如富士急啦, 銀座啦, 迪士尼呢D, 因為要留三個鐘以上, 所以就會拎定車仔, 咁阿女玩到攰, 行到攰, OR要瞓覺, 就可以坐車仔瞓, 而又無礙我地SHOPPING或周圍行喇!

日本三月仲係好凍呀, 雖然你見到我絕大多數既相都係陽光普照, 但其實都係陰陰寒的, 尤其果D太陽照唔到既地方, 真係好鬼凍!


男爵府

積分: 8369


2548#
發表於 07-4-9 08:29 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

十月:
oic。不過又帶車仔,又要拎大褸(我見你們有去滑雪場),都幾多嘢要帶喎!

魔鬼:
係囉!趁kelly放暑假時,你和老公都放幾日大假去玩下啦!就算唔出門,留在HK都可以周圍行下,今個復活節假,我們一家三口就去了科學館、濕地公園、同學仔屋企BBQ,今日去黃金海岸睇兔仔。


男爵府

積分: 9256


2549#
發表於 07-4-13 08:52 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

yy,
都係架, 三月乍暖還寒嘛, 唔帶定既話, 凍起上唻無衫著, 響異鄉冷親就唔好啦! 至於車仔, 阿女定時定候要瞓覺, 唔帶都好慘架, 瞓左要抱架嘛, 到時咪仲麻煩兼仲辛苦!


男爵府

積分: 8369


2550#
發表於 07-4-16 12:08 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

十月:
咁又係。 :mrgreen:
早兩日我去銀行問過,現在兌日元6.7,心大心細唔知換唔換好,換左還要放在家中至少三個月(我打算七月尾出發),又唔多放心。我又無外幣戶口,就算專門開一個,每次最多只可提取約四千元港元的yan,否則要收手續費,0徒氣。


男爵府

積分: 9256


2551#
發表於 07-4-16 13:13 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

yy,
咦, 乜而家港元兌日元高番咩? 我三月去果陣, 係兌6.69架, 我用剩五萬幾yen, 你要唔要, 要既話, 不如我照番6.69呢個價錢兌畀你好過喇!


男爵府

積分: 9256


2552#
發表於 07-5-5 07:55 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

YY,
呢輪D YEN好平呀, 6.4X咋, 如果你真係諗住去日本既話, 你真係兌定D響屋企鎖起佢啦, 應該唔會唔見架, 快D去唱定D啦, 好抵呀!


男爵府

積分: 8369


2553#
發表於 07-5-5 11:43 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

十月:
係?
但我真係好擔心放唔到假呀!因為下半年真係好嘢做到嘔。 :-(


男爵府

積分: 9256


2554#
發表於 07-5-5 18:04 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

yy,
唱左響度又無蝕底既, 好難得兌換率咁平架, 兌左響度, 就算今年去唔成, 出年至去都唔駛到底兌個高既率吖嘛! 同埋兌左之後, 去得成既機會率都高d架, 因為有推動力丫嘛!


男爵府

積分: 8369


2555#
發表於 07-5-7 09:45 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

十月:
哈哈∼咁都俾你諗到。
我昨天去旅行社打了個白鴿轉,旅行社話要待五月尾(最快都要五月中)才有暑假團資料,而且暑假團與現時的行程或會有差異,主要是多了去不同的樂園玩。


複式洋房

積分: 334


2556#
發表於 07-5-7 18:47 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

Hello 魔鬼太太
yes ar... 想搵贊助呀... 知唔知邊度有呀...


大宅

積分: 4710


2557#
發表於 07-5-10 00:14 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

各位好,
我終於上番黎啦!我終於得閒啦!講起黎一疋布咁長,總之我之前就好水忙,而家都係好水忙,不過好水掛住你地,所以都要"夜媽媽"上黎探下你地呀!仲有,我溫晒17頁書啦!

魔鬼,
咁而家你hb轉到工,會唔會生多一個呀?
做sales好辛苦呀!努力d搵下啦!你一定得呀!
上次聽到你把聲都覺得你好累咁,原來真係做到人都癲呀! 努力呀!加油呀!

十月,
我都要睇相呀!
我都可能會考蘇小呀!

yy,
恭喜呀!我地都話芝芝一定得呀!不過個過程都真係...... 現在可以鬆口氣呀!我都會考培橋,不過我聽講話,interview時如果家長係單人赴會多數都唔得,對嗎?
7月去日本又可以當係獎勵芝芝考到學校呀!

sunmoon,
好耐無見啦,近排點呀?有無聽到louise的成都故事呀?我佬同我講,我覺得係佢自己作出黎呀!

all,
大家有無興趣一齊玩下溜冰呀?5月份又一城冰場媽媽唔洗錢入場陪仔女玩,不如約埋一齊去啦!


男爵府

積分: 8369


2558#
發表於 07-5-10 10:24 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

wandy:
嘩!好耐無見你啦!你去咗邊樹呀?

5月份幾時呀?星期六我剩得26/5下午五時後得閑,星期日就下午二時半後得。


大宅

積分: 4710


2559#
發表於 07-5-10 21:07 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

yy,
我無去邊樹,日日係屋企同佢地搏鬥呀! :evil: 之前我一開電腦,佢地就會痴埋o黎話要打機,9到我好水煩,所以咪失蹤左一陣囉!o黎緊6月會仲忙,因亞女星期四、六下午學游泳,星期二學琴,星期五學跳舞。亞仔同我一齊星期一、三去學游泳,星期五去學琴。精彩節目多蘿蘿呀! 我仲要做家頭細務,簡直係非人生活呀!

星期六5點後我多數唔得,咁你講的星期日係咪即係27/5呀?如果係我都ok呀!我地可以早d約出o黎係城大飲茶先,之後去溜冰呀!
其他人點呀?星期日得嗎?


男爵府

積分: 8369


2560#
發表於 07-5-11 11:18 |只看該作者

Re: 有無做傳媒工作的媽咪

527無問題。

6月份你星期一、三、四、六都要去泳池呀? 點解唔將恩恩禧禧的學琴時間放在一起,你唔使星期二去一次,星期五又去一次嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo