
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:43 發表
唔該, 佢根本唔可以同子華比啦 ... :;pppp:
我咁岩係邱X貞老公間shop(IX)度睇緊衫, 咁岩那個女子企我隔離, 我一望就好似fans用好開心眼神望住佢, 點知佢cool爆不特止仲眼超超咀"秒秒"咁啤住我, 可能我阻住佢掛, 當時佢都係出道左唔知幾時(二丁目呀), 以為自己紅左咪囂屎囉, 自此我唔再鍾意呢個人, 真係超假, 再加上佢成日走音咁都可以做歌手, 真sorry, 點睇我都唔覺佢係紅囉! that's all ~ ...


