影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75475


2541#
發表於 09-2-18 13:55 |只看該作者
即係佢好假呀 ??? 真人一啲都唔開朗好 cool 呀 ??? 佢做乜啤你呀 ???

@@

原帖由 goodday228 於 09-2-17 17:33 發表

佢真人態度同佢扮大笑姑婆係兩個人呀, 佢啤過我先對佢反感囉, 都係果句, 藝人=偽人 :;pppp:


翡翠宮

積分: 75475


2542#
發表於 09-2-18 13:56 |只看該作者
我其實一路都好想買多隻陪佢架, 但怕新果隻唔乖, 冇家陣呢隻咁叻乜都唔駛教囉 ..........

@@

原帖由 goodday228 於 09-2-17 17:37 發表


睇下到時先, 我最近都攞多左隻番來, 超級曳又蝦家姐, 我要比D時間教下佢呀, 如果佢地相親相愛到呢, 我就放心D, 因為佢地到時真係放係我朋友家, 我都會安心佢地是旦一個無咁驚 ...


翡翠宮

積分: 75475


2543#
發表於 09-2-18 13:58 |只看該作者
咪好滑溜囉 ............

@@

原帖由 carollam310 於 09-2-17 23:01 發表

佢個頭一條頭髮都冇架...好光好令.


翡翠宮

積分: 75475


2544#
發表於 09-2-18 13:59 |只看該作者
今日真係好啲, 前 2 日洗完啲衫都係開抽濕機咋, 15 號半夜返黎入屋果下濕到呀, 果晚要開冷氣先得 ............

@@

原帖由 carollam310 於 09-2-17 23:05 發表
今日終於冇咁濕..
呢幾日玩抽乾衫...D衫掛到周圍都係

好討厭呢D天氣


翡翠宮

積分: 75475


2545#
發表於 09-2-18 14:00 |只看該作者
我同老公又係唔食 .............

@@

原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:33 發表


咁, 我都唔食牛啦 ~


翡翠宮

積分: 75475


2546#
發表於 09-2-18 14:04 |只看該作者
令我諗起讀書時, 有個女同學好鍾意同明星合照, 所有會有明星出沒既地方佢都去潮拜, 儲起哂佢係佢既嗜好, 果時佢成日攞俾我地睇, 又話我地知邊個真人靚啲, 邊個衰格格, 邊個好 nice .........

佢提過話梁朝偉真人好靚仔好 nice, 劉嘉玲串到爆燈, 袁詠儀串到乞人憎 ...........

@@

原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:43 發表

我咁岩係邱X貞老公間shop(IX)度睇緊衫, 咁岩那個女子企我隔離, 我一望就好似fans用好開心眼神望住佢, 點知佢cool爆不特止仲眼超超咀"秒秒"咁啤住我, 可能我阻住佢掛, 當時佢都係出道左唔知幾時(二丁目呀), 以為自己紅左咪囂屎囉, 自此我唔再鍾意呢個人, 真係超假, 再加上佢成日走音咁都可以做歌手, 真sorry, 點睇我都唔覺佢係紅囉! that's all ~


翡翠宮

積分: 75475


2547#
發表於 09-2-18 14:04 |只看該作者
去啦去啦, 真係超正呀 ............

@@

原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:45 發表

係呀, 我真係想同老公行開幾日喪食喪買野, 呵


翡翠宮

積分: 75475


2548#
發表於 09-2-18 14:07 |只看該作者
所以我會選擇揀啲出去磅洗架 ...........

@@

原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:48 發表


我都唔鍾意回南天架, 真係洗完d衫掠極都唔乾仲好似upup叔叔咁, 真係好怕, 但依家睇又唔算好濕, 我頭先都即刻洗左d衫


水晶宮

積分: 73497


2549#
發表於 09-2-18 14:19 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-17 23:05 發表
今日終於冇咁濕..
呢幾日玩抽乾衫...D衫掛到周圍都係

好討厭呢D天氣

我咪又係咁, 最憎回南天~~~


水晶宮

積分: 73497


2550#
發表於 09-2-18 14:21 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:21 發表


你都叫一舊雲, 咁我咪大舊雲

你有乜所謂喎~~~


水晶宮

積分: 73497


2551#
發表於 09-2-18 14:21 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:27 發表


車 ~ 人家邊有笑你喎, 哭得咁棲良呀 ...

唔係你點知我傷心呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2552#
發表於 09-2-18 14:22 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:30 發表


唔洗客氣 ~ 不過我岩岩醒起, 漏左無講到eye gel , 不過origins我麻麻啦, 你可以同囡囡試下vichy, 都唔貴架, 一支有排佢用! 早d用會keep得好架

ok 收到~~~


水晶宮

積分: 73497


2553#
發表於 09-2-18 14:23 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:32 發表


你咪亂講喎

我邊有喎, 我認真架~~~


水晶宮

積分: 73497


2554#
發表於 09-2-18 14:27 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:43 發表


唔該, 佢根本唔可以同子華比啦 ... :;pppp:
我咁岩係邱X貞老公間shop(IX)度睇緊衫, 咁岩那個女子企我隔離, 我一望就好似fans用好開心眼神望住佢, 點知佢cool爆不特止仲眼超超咀"秒秒"咁啤住我, 可能我阻住佢掛, 當時佢都係出道左唔知幾時(二丁目呀), 以為自己紅左咪囂屎囉, 自此我唔再鍾意呢個人, 真係超假, 再加上佢成日走音咁都可以做歌手, 真sorry, 點睇我都唔覺佢係紅囉! that's all ~ ...

咁佢又真係冇得同子華比既~~~

好多藝人都係咁, 開始紅少少, 就以為好勁, 走音又唔止佢既, 當年黎明都走音啦, 咪又係四大天皇之一~~~


水晶宮

積分: 73497


2555#
發表於 09-2-18 14:28 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:45 發表


係呀, 我真係想同老公行開幾日喪食喪買野, 呵

去啦, 要坐言起行~~~


水晶宮

積分: 73497


2556#
發表於 09-2-18 14:31 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 23:48 發表


我都唔鍾意回南天架, 真係洗完d衫掠極都唔乾仲好似upup叔叔咁, 真係好怕, 但依家睇又唔算好濕, 我頭先都即刻洗左d衫

我諗都冇乜邊個會鐘意回南天架囉, 咁又係喎, lee 幾日都唔算潮濕, 試過又一年濕到個地下都出水呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2557#
發表於 09-2-18 14:33 |只看該作者
嘩~~~楊桃你蒲頭啦, 仲以為有排都咪做完lee 幾日既嘢添, 好玩嗎, 仲有就有冇記得我地既提示呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2558#
發表於 09-2-18 14:36 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:09 發表
通常 7 月中後會加價囉, 如果我去, 一定揀 6 月尾 至 7 月頭 ...............

@@


比我係你就會揀6月尾, 起碼啲學生要考試, 一定唔會咁多人~~~


水晶宮

積分: 73497


2559#
發表於 09-2-18 14:37 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:10 發表
唔係唔知既, 只係唔覺好大件樹咁囉 ..............

@@


咁對你黎講就係, 鬼叫你老公咁錫你咩~~~


水晶宮

積分: 73497


2560#
發表於 09-2-18 14:39 |只看該作者
原帖由 楊桃 於 09-2-18 13:12 發表
我叻啲, 因為成日會 download 歌仔落電話度聽 ...........

@@


我好少 download 架, 成日都驚會有病毒同比人捉, 係咪好 c9啦~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo