立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 41316
積分: 49702
asweetmom 發表於 19-2-24 11:04 今天怎麼這麼冷 太冷,又不想動了。。。。。。
PIGPIG朱 發表於 19-2-24 14:03 甘食小一點吧
asweetmom 發表於 19-2-25 16:30 已經又是節食狀態,比正常吃少10%熱量。
PIGPIG朱 發表於 19-2-25 18:09 你真係夠堅定
asweetmom 發表於 19-2-26 12:53 本帖最後由 asweetmom 於 19-2-26 12:54 編輯 非也,是因為肚腩大了很多。
PIGPIG朱 發表於 19-2-26 18:25 我都係用肚腩做指標
asweetmom 發表於 19-3-6 22:40 終於減完4磅!
PIGPIG朱 發表於 19-3-8 00:26 很利害
水晶宮
積分: 72298
廷廷媽 發表於 19-3-8 23:13 今日join 左了,暫時覺得日日要自己煮同埋計份量果度有d 難度,聽日去買d 野食,星期一開始,希望跟到啦 ...
積分: 36256
迷人pinklady 發表於 19-3-11 08:04 咁叻 我呢個月都重左3磅。所以又上黎報到
asweetmom 發表於 19-3-11 16:05 原來如此,那麼你出現不是好事。
迷人pinklady 發表於 19-3-11 18:23 係囉 你點減返個4磅
asweetmom 發表於 19-3-11 18:27 吃方面,每天少吃10%熱量,碳水化合物減少10%,蛋白質增加10%。 運動方面,1星期維持3天,每次增加15分鐘 ...
迷人pinklady 發表於 19-3-12 08:07 蛋白質我主要食雞蛋咋。雞柳都懶左整 我做50分鐘左右運動咋
asweetmom 發表於 19-3-12 08:16 忘了說,我還有帶午飯盒,1星期1~2天。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy