立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9651
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:36 發表 放心la,e+到11月仲有大半年,一定會搵到arm心水既,只係無減價時買咁抵lor~
伯爵府
積分: 16917
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:41 發表 你知啦, 我地呢D揍住小朋友, 都係無乜時間, 係得個lunch去睇下, sat & sun都係比晒個細
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:52 發表 啱啱發生左件事, 激到我扎扎跳, 今日九倉黎拉新線入office, 點知拉到電梯大堂既天花都落左落黎, 管理處即時揾手上黎睇, 老闆又EE哦哦, 總之今次就煩啦
侯爵府
積分: 22443
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:13 發表 條腰鬆, 你可以同佢收緊D橡根/加吊帶, 好多時男仔都會遇到呢個問題, 如果等到第時條腰啱, 因為佢地會同時長高架麻, 所以到個"浪"位會淺, 着得唔舒服架, 既然2條褲都咁貴, 就千其唔好side左 ...
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:32 發表 我好多時買3比kitty都係買大一個碼,由其係貴果d,第1年鬆d,第2年just fit,第3年短/吊腳d for home著,多數都著到3年架~但平3就可能會買返just fit,著2年就算~
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:52 發表 明頂la,我都係lunch time去睇/買自己野架咋 ,不過平時lunch time有一大半係去睇小朋友野多
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 15:13 發表 我直情 lazy 到冇乜睇自己野 tim, 明明諗住買野比自己, 最後當然又係果細既
原帖由 Secure 於 09-3-30 15:19 發表 咁may be我自己本身都貪下靚la,我lazy極,久唔久都會買野比自己,雖然買野比個細既自己會開心,但係我地都要執下自己,otherwise就算個細著得靚一靚,個Ah ma爛身爛世都唔好la:lol::" /> ...
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:53 發表 u mean "淋"天花?
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 15:39 發表 yes, 仲要係出面公家既地方, 管理處即時有4個大漢走上黎睇發生乜事, 但係個D師夫仲要好似若無其事咁
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 15:41 發表 我有時都比米之ba話, 個囡就不停買, 自己又唔買多件, 攪到爛身爛世咁, 所以上個星期去買牛仔褲, 禽日去買鞋 全部入米之ba數 ...
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 15:43 發表 咁而家點算 .... 題外話... kit 少而家上 pg 樹有個同學仔 mame 同你好似樣呀
原帖由 Secure 於 09-3-30 15:54 發表 well done
積分: 16855
原帖由 jove 於 09-3-31 09:42 發表 facebook有野睇~~
原帖由 Secure 於 09-3-31 10:13 發表 morning~ 細細越大越似你,而細妹就越大越似你老公
原帖由 jove 於 09-3-31 11:38 發表 個日舅父個女朋友先話妹妹似我wor~ 咁佢地究竟似邊個~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy