跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9651


2541#
發表於 09-3-30 14:41 |只看該作者
你知啦, 我地呢D揍住小朋友, 都係無乜時間, 係得個lunch去睇下, sat & sun都係比晒個細
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:36 發表
放心la,e+到11月仲有大半年,一定會搵到arm心水既,只係無減價時買咁抵lor~


男爵府

積分: 9651


2542#
發表於 09-3-30 14:52 |只看該作者
啱啱發生左件事, 激到我扎扎跳, 今日九倉黎拉新線入office, 點知拉到電梯大堂既天花都落左落黎, 管理處即時揾手上黎睇, 老闆又EE哦哦, 總之今次就煩啦


伯爵府

積分: 16917


2543#
發表於 09-3-30 14:52 |只看該作者
明頂la,我都係lunch time去睇/買自己野架咋 ,不過平時lunch time有一大半係去睇小朋友野多
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:41 發表
你知啦, 我地呢D揍住小朋友, 都係無乜時間, 係得個lunch去睇下, sat & sun都係比晒個細


伯爵府

積分: 16917


2544#
發表於 09-3-30 14:53 |只看該作者
u mean "淋"天花?
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:52 發表
啱啱發生左件事, 激到我扎扎跳, 今日九倉黎拉新線入office, 點知拉到電梯大堂既天花都落左落黎, 管理處即時揾手上黎睇, 老闆又EE哦哦, 總之今次就煩啦


侯爵府

積分: 22443


2545#
發表於 09-3-30 15:09 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:13 發表
條腰鬆, 你可以同佢收緊D橡根/加吊帶, 好多時男仔都會遇到呢個問題, 如果等到第時條腰啱, 因為佢地會同時長高架麻, 所以到個"浪"位會淺, 着得唔舒服架, 既然2條褲都咁貴, 就千其唔好side左
...


呢 2 條褲都冇呢橡根收緊, 要cool 皮帶


侯爵府

積分: 22443


2546#
發表於 09-3-30 15:11 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:32 發表
我好多時買3比kitty都係買大一個碼,由其係貴果d,第1年鬆d,第2年just fit,第3年短/吊腳d for home著,多數都著到3年架~但平3就可能會買返just fit,著2年就算~


佢之前唔駛返學, 都好 d, d 衫可以日日換, e 家返學著校服, d 衫真係著唔晒, 我成日都忍唔到手, 又成日以為佢無衫, so 搞到果日同佢換季時 ... ...


侯爵府

積分: 22443


2547#
發表於 09-3-30 15:13 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:52 發表
明頂la,我都係lunch time去睇/買自己野架咋 ,不過平時lunch time有一大半係去睇小朋友野多


我直情 lazy 到冇乜睇自己野 tim, 明明諗住買野比自己, 最後當然又係果細既


伯爵府

積分: 16917


2548#
發表於 09-3-30 15:19 |只看該作者
咁may be我自己本身都貪下靚la,我lazy極,久唔久都會買野比自己,雖然買野比個細既自己會開心,但係我地都要執下自己,otherwise就算個細著得靚一靚,個Ah ma爛身爛世都唔好la:lol:
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 15:13 發表


我直情 lazy 到冇乜睇自己野 tim, 明明諗住買野比自己, 最後當然又係果細既


侯爵府

積分: 22443


2549#
發表於 09-3-30 15:21 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 15:19 發表
咁may be我自己本身都貪下靚la,我lazy極,久唔久都會買野比自己,雖然買野比個細既自己會開心,但係我地都要執下自己,otherwise就算個細著得靚一靚,個Ah ma爛身爛世都唔好la:lol::" />
...


agreed !

上 week 放學, 我都買咗 2 件衫比自己, reason is 我好 c 肥, d 衫唔啱著


男爵府

積分: 9651


2550#
發表於 09-3-30 15:39 |只看該作者
yes, 仲要係出面公家既地方, 管理處即時有4個大漢走上黎睇發生乜事, 但係個D師夫仲要好似若無其事咁
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:53 發表
u mean "淋"天花?


男爵府

積分: 9651


2551#
發表於 09-3-30 15:41 |只看該作者
我有時都比米之ba話, 個囡就不停買, 自己又唔買多件, 攪到爛身爛世咁, 所以上個星期去買牛仔褲, 禽日去買鞋 全部入米之ba數
原帖由 Secure 於 09-3-30 15:19 發表
咁may be我自己本身都貪下靚la,我lazy極,久唔久都會買野比自己,雖然買野比個細既自己會開心,但係我地都要執下自己,otherwise就算個細著得靚一靚,個Ah ma爛身爛世都唔好la:lol::" />
...


侯爵府

積分: 22443


2552#
發表於 09-3-30 15:43 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 15:39 發表
yes, 仲要係出面公家既地方, 管理處即時有4個大漢走上黎睇發生乜事, 但係個D師夫仲要好似若無其事咁


咁而家點算 ....

題外話... kit 少而家上 pg 樹有個同學仔 mame 同你好似樣呀


侯爵府

積分: 22443


2553#
發表於 09-3-30 15:50 |只看該作者
放工, 買餸, 接仔


伯爵府

積分: 16917


2554#
發表於 09-3-30 15:54 |只看該作者
well done
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 15:41 發表
我有時都比米之ba話, 個囡就不停買, 自己又唔買多件, 攪到爛身爛世咁, 所以上個星期去買牛仔褲, 禽日去買鞋 全部入米之ba數
...


男爵府

積分: 9651


2555#
發表於 09-3-30 16:11 |只看該作者
當然9秒9 call九倉啦, 佢地話聽日派人黎整wor

係, 唔通係我失散多年既姐妹
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 15:43 發表


咁而家點算 ....

題外話... kit 少而家上 pg 樹有個同學仔 mame 同你好似樣呀


男爵府

積分: 9651


2556#
發表於 09-3-30 16:12 |只看該作者
多謝讚賞
原帖由 Secure 於 09-3-30 15:54 發表
well done


伯爵府

積分: 16855


2557#
發表於 09-3-31 09:42 |只看該作者
facebook有野睇~~


伯爵府

積分: 16917


2558#
發表於 09-3-31 10:13 |只看該作者
morning~
細細越大越似你,而細妹就越大越似你老公
原帖由 jove 於 09-3-31 09:42 發表
facebook有野睇~~


伯爵府

積分: 16855


2559#
發表於 09-3-31 11:38 |只看該作者
個日舅父個女朋友先話妹妹似我wor~
咁佢地究竟似邊個~
原帖由 Secure 於 09-3-31 10:13 發表
morning~
細細越大越似你,而細妹就越大越似你老公


伯爵府

積分: 16917


2560#
發表於 09-3-31 12:31 |只看該作者
查實你2公婆都好似樣,只不過細細thin所以感覺似你d,而妹妹fat d所以感覺似你老公多d lor
原帖由 jove 於 09-3-31 11:38 發表
個日舅父個女朋友先話妹妹似我wor~
咁佢地究竟似邊個~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo