立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 27156
原帖由 Jojomama 於 09-2-26 15:30 發表 咁多都一定要揾人SHARE!
男爵府
積分: 7539
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:37 發表 係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.
珍珠宮
積分: 31039
大宅
積分: 3839
原帖由 dincat 於 09-2-26 15:45 發表 嘩, 分成20大包粉, 搞完間屋變左聖誕節
原帖由 Jojomama 於 09-2-26 15:43 發表 嘩!咁多,分到暈,我就係怕煩,要分,但一個人又用唔晒
原帖由 RSP325 於 09-2-26 15:49 發表 唔可以叫送貨分2包先? 一個人分好慘喎~
積分: 30558
原帖由 catnapper 於 09-2-26 03:50 PM 發表 係呀, 仲有就係上一次分完5磅一袋, 最後的竟然唔夠, 差幾百g, 因為麵粉在運送過程會流失 所以如果要我分3袋50磅, 我覺得好辛苦.
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:54 發表 佢地係50磅一袋, 而大家都有要5磅/10磅/15磅, 加上交收問題, 好難就, 而我有車會比較方便.
原帖由 dincat 於 09-2-26 03:59 PM 發表 成車白粉, 比警察查車就
原帖由 catjeffcat 於 09-2-26 16:06 發表 攞個麵包機出黎整個包比警察叔叔食.... C 啦.... 我自己都頂唔順自己咁講係度傻笑 , 好在有屏風遮住無人睇到.
原帖由 Jojomama 於 09-2-26 04:37 PM 發表 我頭先一路聽電話,一路望住啲POST,都"唧"一聲笑左出黎呀,俾你地笑死,咁catnapper咪要車埋個麪包機出去送貨囉.
原帖由 catjeffcat 於 09-2-26 16:45 發表 C 啦... 自己睇番都頂唔順係度傻笑.....
積分: 7990
原帖由 winwin323 於 09-2-26 04:55 PM 發表 我睇到都覺得煩 呢度d topic 真係好鬼一呼百應, 如果自己覺得辛苦, 就唔好再加單啦~ 另一實例, 我覺得尋日rsp325件光波燒肉, 引到今日好多人整燒肉, 攪到今日d豬腩肉好好賣 ...
原帖由 dincat 於 09-2-26 15:59 發表 成車白粉, 比警察查車就
原帖由 winwin323 於 09-2-26 05:01 PM 發表 嘩~ 100磅白粉 簡直係香港開埠以來, 最大單白粉買賣
水晶宮
積分: 65269
原帖由 catnapper 於 09-2-26 03:22 PM 發表 上次訂$160/50磅, ~3個月期
原帖由 dincat 於 09-2-26 05:08 PM 發表 交功課 ?ib_____DRzJEsXb7
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy