自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


公爵府

積分: 27156

大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2541#
發表於 09-2-26 15:37 |只看該作者
係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.

原帖由 Jojomama 於 09-2-26 15:30 發表

咁多都一定要揾人SHARE!


男爵府

積分: 7539

醒目開學勳章


2542#
發表於 09-2-26 15:43 |只看該作者
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:37 發表
係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.



嘩!咁多,分到暈,我就係怕煩,要分,但一個人又用唔晒


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


2543#
發表於 09-2-26 15:45 |只看該作者
嘩, 分成20大包粉, 搞完間屋變左聖誕節

原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:37 發表
係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.


大宅

積分: 3839

醒目開學勳章


2544#
發表於 09-2-26 15:49 |只看該作者
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:37 發表
係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.

唔可以叫送貨分2包先? 一個人分好慘喎~


男爵府

積分: 7539

醒目開學勳章


2545#
發表於 09-2-26 15:50 |只看該作者
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:37 發表
係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.



一包50磅既粉有幾大左右呀?會唔會好似三包8KG米咁大架.


公爵府

積分: 27156

大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2546#
發表於 09-2-26 15:50 |只看該作者
係呀, 仲有就係上一次分完5磅一袋, 最後的竟然唔夠, 差幾百g, 因為麵粉在運送過程會流失

所以如果要我分3袋50磅, 我覺得好辛苦.

原帖由 dincat 於 09-2-26 15:45 發表
嘩, 分成20大包粉, 搞完間屋變左聖誕節

原帖由 Jojomama 於 09-2-26 15:43 發表

嘩!咁多,分到暈,我就係怕煩,要分,但一個人又用唔晒


公爵府

積分: 27156

大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2547#
發表於 09-2-26 15:54 |只看該作者
佢地係50磅一袋, 而大家都有要5磅/10磅/15磅, 加上交收問題, 好難就, 而我有車會比較方便.

原帖由 RSP325 於 09-2-26 15:49 發表

唔可以叫送貨分2包先? 一個人分好慘喎~


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2548#
發表於 09-2-26 15:55 |只看該作者
原帖由 catnapper 於 09-2-26 03:50 PM 發表
係呀, 仲有就係上一次分完5磅一袋, 最後的竟然唔夠, 差幾百g, 因為麵粉在運送過程會流失

所以如果要我分3袋50磅, 我覺得好辛苦.

咁不如夾夠 100 磅就算.... 唔好攪到自己咁辛苦.... 講真分完仲要攞出去.... 都辛苦架.....


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


2549#
發表於 09-2-26 15:59 |只看該作者
成車白粉, 比警察查車就


原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:54 發表
佢地係50磅一袋, 而大家都有要5磅/10磅/15磅, 加上交收問題, 好難就, 而我有車會比較方便.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2550#
發表於 09-2-26 16:06 |只看該作者
原帖由 dincat 於 09-2-26 03:59 PM 發表
成車白粉, 比警察查車就

攞個麵包機出黎整個包比警察叔叔食.... C 啦.... 我自己都頂唔順自己咁講係度傻笑 , 好在有屏風遮住無人睇到.

[ 本帖最後由 catjeffcat 於 09-2-26 16:07 編輯 ]


男爵府

積分: 7539

醒目開學勳章


2551#
發表於 09-2-26 16:37 |只看該作者
原帖由 catjeffcat 於 09-2-26 16:06 發表

攞個麵包機出黎整個包比警察叔叔食.... C 啦.... 我自己都頂唔順自己咁講係度傻笑 , 好在有屏風遮住無人睇到.



我頭先一路聽電話,一路望住啲POST,都"唧"一聲笑左出黎呀,俾你地笑死,咁catnapper咪要車埋個麪包機出去送貨囉.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2552#
發表於 09-2-26 16:45 |只看該作者
原帖由 Jojomama 於 09-2-26 04:37 PM 發表



我頭先一路聽電話,一路望住啲POST,都"唧"一聲笑左出黎呀,俾你地笑死,咁catnapper咪要車埋個麪包機出去送貨囉.

C 啦... 自己睇番都頂唔順係度傻笑.....


男爵府

積分: 7539

醒目開學勳章


2553#
發表於 09-2-26 16:49 |只看該作者
原帖由 catjeffcat 於 09-2-26 16:45 發表

C 啦... 自己睇番都頂唔順係度傻笑.....




男爵府

積分: 7990


2554#
發表於 09-2-26 16:55 |只看該作者
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:37 發表
係呀, 有好多人搵我share, 已經over100磅喇, 等個人reply我幾時有新貨, 我再睇下點, 我唔想由我一個分150磅bread flour, 好煩.

我睇到都覺得煩
呢度d topic 真係好鬼一呼百應, 如果自己覺得辛苦, 就唔好再加單啦~

另一實例, 我覺得尋日rsp325件光波燒肉, 引到今日好多人整燒肉, 攪到今日d豬腩肉好好賣
原帖由 catnapper 於 09-2-26 15:54 發表
佢地係50磅一袋, 而大家都有要5磅/10磅/15磅, 加上交收問題, 好難就, 而我有車會比較方便.

下次不如 10磅為一個unit咁代訂啦~
如果妳仲會攪group order

[ 本帖最後由 winwin323 於 09-2-26 16:58 編輯 ]
   


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2555#
發表於 09-2-26 16:57 |只看該作者
原帖由 winwin323 於 09-2-26 04:55 PM 發表

我睇到都覺得煩
呢度d topic 真係好鬼一呼百應, 如果自己覺得辛苦, 就唔好再加單啦~


另一實例, 我覺得尋日rsp325件光波燒肉, 引到今日好多人整燒肉, 攪到今日d豬腩肉好好賣 ...

我成日都想整... 但係未買.....


男爵府

積分: 7990


2556#
發表於 09-2-26 17:01 |只看該作者
原帖由 dincat 於 09-2-26 15:59 發表
成車白粉, 比警察查車就

嘩~ 100磅白粉
簡直係香港開埠以來, 最大單白粉買賣
   


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2557#
發表於 09-2-26 17:02 |只看該作者
原帖由 winwin323 於 09-2-26 05:01 PM 發表

嘩~ 100磅白粉
簡直係香港開埠以來, 最大單白粉買賣

得 45kg 都唔係好多炸喎......


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


2558#
發表於 09-2-26 17:08 |只看該作者
交功課


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2559#
發表於 09-2-26 17:09 |只看該作者
catnapper

乜有貨啦? 我上次call個女仔,話未有貨 bor ~

原帖由 catnapper 於 09-2-26 03:22 PM 發表
上次訂$160/50磅, ~3個月期


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2560#
發表於 09-2-26 17:12 |只看該作者
原帖由 dincat 於 09-2-26 05:08 PM 發表
交功課
?ib_____DRzJEsXb7

嘩.... 好正呀....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo