親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   47


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


2541#
發表於 19-12-6 12:11 |只看該作者
Joey8 發表於 19-12-6 12:09
Me too
日本幾度仲著得少過而家,今日仲要著羽絨



珍珠宮

積分: 40262

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章


2542#
發表於 19-12-6 12:12 |只看該作者
1928mickey 發表於 19-12-6 12:06
到你去半年喇,
温泉質素,無咁商業,始終而家唔係興去伊豆 (會考慮先)
...

有冇好介紹?伊豆有分上、下、中?會唔會好悶?因我睇箱根幾多野行


珍珠宮

積分: 40262

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章


2543#
發表於 19-12-6 12:12 |只看該作者
1928mickey 發表於 19-12-6 12:07
希望你成功

我儲下先再算,因想專心plan四月C6生日俾驚喜佢


珍珠宮

積分: 40262

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章


2544#
發表於 19-12-6 12:13 |只看該作者
1928mickey 發表於 19-12-6 12:11
日光普遍好舊,

去得日光既去埋櫪木、那須> 下次冇時間

咁唔去嗰邊,唔啱C6


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


2545#
發表於 19-12-6 12:14 |只看該作者
manu4211963 發表於 19-12-6 10:36
我好似不嬲都係喎
我細細個已經好憎人認屎認屁
冇理由嘅

唔似你係Bk形象⋯⋯



⋯⋯高調CM咀


突然謙虛,難以置信


子爵府

積分: 14983


2546#
發表於 19-12-6 12:19 |只看該作者
小霹 發表於 19-12-6 11:21
好好味嫁?

福州世祖胡椒餅|台北車站美食


我覺得食胡椒餅係
真係啱啱喺個爐拎上來自己灘到溫度食得落口係最好食
經過如果見到佢放係爐頂上面太耐嗰啲, 係冇咁好食嘅(另一間試過一次)

台北車站食過三四次, 士林夜市食過兩次 都係要排一陣隊 拎出嚟已經賣曬


自助餐
我最鍾意呢間 除咗雪糕

欣葉日本料理館前店


漢來海港餐廳

就訂過兩次都冇位
應該 要超過一個月前訂


林東芳牛肉麵 (舊舖 純粹畀你睇下以前係點樣)
【台北 中山】林東芳牛肉麵~2019年再度搬家 (新舖)
原來搬咗鋪 新裝修 完全唔同feel
加價....竟然淨係加十蚊

阜杭豆漿

呢間比較麻煩
要早起身去 可能會見到幾十人喺度派排隊
其實唔係排好耐 我嗰次唔使半個鐘頭
排緊嘅時候 C9上去睇定食乜嘢
埋到去即刻嗌 即刻 畀你 好快有得食

差不多排到 另一半就要去搵位先 分工合作


全部資訊係三年前的
唔好食唔好鬧我



子爵府

積分: 14983


2547#
發表於 19-12-6 12:23 |只看該作者
taylortse 發表於 19-12-6 11:20
今年咁帶因住比人…………拉……

喺日本便利店買嗰條 純黑色
香港唔係好適合帶 因為 真係熱咗少少 而家帶嗰啲 有花紋嘅 薄啲嘅

我早排落去公園做運動全身黑色
超過七八成 啲衫係黑色 唔通掉曬去
所以話呢個世界而家係咪痴咗線呀


子爵府

積分: 14983


2548#
發表於 19-12-6 12:27 |只看該作者
Joey8 發表於 19-12-6 12:10
好喇好喇!我排隊

果然係香港人....守秩序
香港萬歲


子爵府

積分: 14983


2549#
發表於 19-12-6 12:40 |只看該作者
1928mickey 發表於 19-12-6 12:14
唔似你係Bk形象⋯⋯

你睇過我以前開嗰個post.........覺得我串咀
我只可以對 覺得我串咗佢嘅人 講聲 ..........抱歉
(我學孔孝真回應啲人影射話佢唔靚)
但我態度照舊.......



CM咀
好正 要學
袋咗落袋 得閒記得會拎返出嚟用
唔好問我攞版權費.............我唔會畀


珍珠宮

積分: 33371


2550#
發表於 19-12-6 12:48 |只看該作者
manu4211963 發表於 19-12-6 12:23
喺日本便利店買嗰條 純黑色
香港唔係好適合帶 因為 真係熱咗少少 而家帶嗰啲 有花紋嘅 薄啲嘅

呢兩日凍左咁多,用日本買個條都熱?

無辦法,而家係人治社會,唔係法治社會


珍珠宮

積分: 36256


2551#
發表於 19-12-6 12:48 |只看該作者
小霹 發表於 19-12-6 08:15
謝謝, 大家甘話!

你同格格唔見左幾日既?

冇乜心機


珍珠宮

積分: 36256


2552#
發表於 19-12-6 12:49 |只看該作者
taylortse 發表於 19-12-6 08:50
呢幾日凍到唔想[旭]

我唔怕凍


珍珠宮

積分: 33371


2553#
發表於 19-12-6 12:50 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-12-6 12:48
冇乜心機

點解無心機


珍珠宮

積分: 33371


2554#
發表於 19-12-6 12:52 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-12-6 12:49
我唔怕凍

我都係呀,一向熱扺
不過唔知點解今年冬天會手凍腳凍,之前唔會咁
怪怪地


珍珠宮

積分: 36256


2555#
發表於 19-12-6 12:53 |只看該作者
Joey8 發表於 19-12-6 09:26
佢話擔心安排晒請晒假,酒店錢又俾晒時香港航空突然cut航班,因飛鹿兒島已經唔係特別多機,同埋想留錢寧願 ...

香港航空又真唔敢搏


珍珠宮

積分: 36256


2556#
發表於 19-12-6 12:53 |只看該作者
1928mickey 發表於 19-12-6 09:41



珍珠宮

積分: 36256


2557#
發表於 19-12-6 12:54 |只看該作者
manu4211963 發表於 19-12-6 10:27
其實溫泉酒店真係住兩晚先至最舒服

同1間2晚?


珍珠宮

積分: 36256


2558#
發表於 19-12-6 12:58 |只看該作者
Joey8 發表於 19-12-6 12:12
我儲下先再算,因想專心plan四月C6生日俾驚喜佢

so sweet


珍珠宮

積分: 36256


2559#
發表於 19-12-6 12:59 |只看該作者
taylortse 發表於 19-12-6 12:50
點解無心機

m come


珍珠宮

積分: 36256


2560#
發表於 19-12-6 12:59 |只看該作者
taylortse 發表於 19-12-6 12:52
我都係呀,一向熱扺
不過唔知點解今年冬天會手凍腳凍,之前唔會咁
怪怪地

我瞓教先凍,對腳好似冰條咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo