心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 613


2541#
發表於 05-4-6 10:50 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing,
你有無試x俾人問完屋企煤氣費多少, 你答佢, 仲要話你唔係屋企人, 叫你收口, 唔關你士林
ps, 地點 : 我屋企


男爵府

積分: 6725


2542#
發表於 05-4-6 10:52 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔明
Anson_Ma_Ma 寫道:
wing,
你有無試x俾人問完屋企煤氣費多少, 你答佢, 仲要話你唔係屋企人, 叫你收口, 唔關你士林
ps, 地點 : 我屋企


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2543#
發表於 05-4-6 10:52 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

都係ruru 有聽書, 係呀, 我而家買衫, 多數都係買比個寶貝大頭仔o架咋, 自己.....................巳經好耐都冇買衫比自己啦. :-( :-( :-( :-( :-(

wing 媽, 嘩.......迷李月餅睇乜e 生要等兩粒鐘咁耐呀??


男爵府

積分: 7138


2544#
發表於 05-4-6 10:53 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

但係我都係買比阿仔 wor

[quote]
Ru3gakuen 寫道:
LTT, 但係波子媽唔係買俾佢自己, 係買俾大頭仔喎~

[quote]


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2545#
發表於 05-4-6 10:54 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing 媽, 個e 生好好o架?? 叫乜名呀?? 收得貴唔貴呀??
我發覺我睇開個e 生好似越黎越唔夾, 我想轉下!!


男爵府

積分: 6725


2546#
發表於 05-4-6 11:00 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咪啟田商場四樓個個陳灼華,唔知佢出唔出名,不過又真係好多人睇,佢都幾細心架 :lol:因為我地唔洗比錢 (醫療津貼)所以唔係好清楚,但我見人比錢,都係二百蚊樓下
波子媽 寫道:
wing 媽, 個e 生好好o架?? 叫乜名呀?? 收得貴唔貴呀??
我發覺我睇開個e 生好似越黎越唔夾, 我想轉下!!


別墅

積分: 613


2547#
發表於 05-4-6 11:04 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

有日6個姑拉上左我屋企話要開家庭會議,
一開始問how much of town gas???
I said about 1xxx.00,
she said: Why?
I told her, 個熱水爐仲供緊
she said: why?
I asked : 供爐都要700.00, 差唔多la
then she said : 唔關你 (mean me) 士, 你同我收聲, e d係我地家事
then face to my husband
你地話佢地有無攪錯,
仲有好多家...我已忍左4年la


侯爵府

積分: 21395


2548#
發表於 05-4-6 11:05 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我次次看醫生, 一定會去門口等佢開門去看第一個, 因為不想排隊等甘耐, 已經不舒服, 還要係間充滿細菌的房仔度坐幾個鐘, 真係想死


侯爵府

積分: 21395


2549#
發表於 05-4-6 11:06 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

Anson_Ma_Ma

甘我就會答佢, 甘係你的家事, 吾該返去你屋企先講, 呢度係我屋企, 同埋下次不好問我.


男爵府

積分: 6725


2550#
發表於 05-4-6 11:07 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我都係咁話
hinhinmummy 寫道:
Anson_Ma_Ma

甘我就會答佢, 甘係你的家事, 吾該返去你屋企先講, 呢度係我屋企, 同埋下次不好問我.


別墅

積分: 613


2551#
發表於 05-4-6 11:10 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

e 家我無再同佢地聯絡, 但my man為左呢單野有d唔like,
仲話要分開, 唔係個刻阿仔驚到哭, e家可能已經分開左 :-( :-(


子爵府

積分: 10010


2552#
發表於 05-4-6 11:10 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

am,

thanks!
[quote]
Alexismama 寫道:
kitty

你次次都話驚驚架, 唔使驚
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2553#
發表於 05-4-6 11:11 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我就有三個姑拉,我同佢地關系都唔錯,見到面都有講有笑


侯爵府

積分: 21395


2554#
發表於 05-4-6 11:11 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

Anson_Ma_Ma

你係話你老公為左你不同姑奶聯絡而嬲你? 還想同你分開?


別墅

積分: 613


2555#
發表於 05-4-6 11:12 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

hinhinma,
I think they cannot on BK, too
because the 6th 姑9 can be my ma

hinhinmummy 寫道:
[quote]
Anson_Ma_Ma 寫道:
你們於bk會唔會講家事o家????


why not?

我老公屋企我相信無人甘叻識上bk [/quote]


侯爵府

積分: 21395


2556#
發表於 05-4-6 11:13 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing媽

我有2個姑奶, 同隔離屋果個雖然都有d不滿, 但都會一齊行街食麥當當. 叫做亙相照應, 99死左之後就得返佢一個, 佢其餘果d兄弟不駛只意會理呢個姑奶, 到時咪又係我們的包袱


男爵府

積分: 6725


2557#
發表於 05-4-6 11:14 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

Anson_Ma_Ma

咁你係咪同你99不齊住架


子爵府

積分: 10010


2558#
發表於 05-4-6 11:15 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

點解無人解比我知肥女叫小月餅o既? :-( :-(
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7138


2559#
發表於 05-4-6 11:16 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

你 d 姑9 5 like 你 ga? 你老公為咁小事要分開 ?-(


男爵府

積分: 6725


2560#
發表於 05-4-6 11:18 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

hinhinmummy

咁你呢個姑奶未結婚架 我細個個姑奶又係未結婚,我老爺舊年死左,(奶奶又住老人院),而家又係得佢一個,所以我9唔9就會搵佢食飯,打下電話比佢,睇佢有冇事咁lu :wink:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo