跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 875


2541#
發表於 06-5-19 11:04 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=small]vin,
你好呀! 晴晴呢家越大越曳, 又唔聽話, 成日都要睇我鬧囉!
我呢家都好緊張啦~ 個個都叫我要睇緊d佢喎! 邊睇得咁多呢?
凱喬又點呀? 仲有冇成日傻婆咁傻笑呀?

bowiema,
我新來既印印, 響星加坡台灣做過, 所以廣東話麻麻地, 我同佢同國語溝通!
Joyce


子爵府

積分: 12708


2542#
發表於 06-5-19 18:20 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

計埋初初係婆婆果邊既工人(因為初初阿仔係婆婆度瞓, 工人都係請係婆婆屋企既). 我都請過6個工人, 黎緊呢個係第7個, 其實都係2個好衰, 一個打佢地既bun bun, 一個就係啱啱比尿我地飲果個, 攪到我2次都要去差館備案. 其他既都係完約既, 湊小朋友湊得最好既係adrian初生時果個, 不過佢對大人既態度就麻麻, 所以都無續約. 希望我今次好彩啦.


子爵府

積分: 12708


2543#
發表於 06-5-22 09:46 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Morning....


子爵府

積分: 10138


2544#
發表於 06-5-22 10:13 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Joyce,
係呀,小朋友越來越大,會比較自我一啲.
好多時我哋就會覺得佢哋唔聽話~
哈~冇辦法啦~慢慢教啦~~
至於凱喬...其實佢傻笑係有時覺得有啲怕醜,難為情or緊張.
佢..有時啲笑聲都幾難聽下~~
呢幾日我又攞返佢啲bb相簿出嚟睇,
佢以前真係好得意,成個公仔咁~~
而家個樣就越大越醜樣...
到佢再大啲都唔知會變成咩樣~~


[size=medium]Bowiema,
其實會唔會係因為啲外傭始終同我哋唔同國藉,
所以會難相處啲呢~~
點都好,希望你嚟緊個新工人會令人滿意啦~
但..如果..萬一,又係唔多好的話.
係咪又要洗一筆錢先可以掟佢走?
其實agent會唔會收你好多手績費?
你有冇轉過另一間agency試試?


子爵府

積分: 12708


2545#
發表於 06-5-23 10:20 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

我都覺得d外傭同我地既curlture始終唔同, 所以成日有甘多事發生. 我都希望今次黎既印印聽聽話話啦.....


別墅

積分: 875


2546#
發表於 06-5-23 16:58 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=small]vin,
成日聽人講terrible 2, 原來兩歲真係好terrible架!! 我希望terrible 3, 4.....唔會發生響晴晴身上, 兩歲小朋友成日以為自己好大個咁, 好自我(自大), 乜野都要認叻, 我都怕左佢呀! 不過又要教佢喎! 真係煩死人~!
凱喬都好可愛丫, 你唔好話佢越大越唔靚啦~ 再大d識打扮就靚架啦!! 嘻嘻~!

Bowiema,
我都覺得同工人好難相處, 所以我先唔放佢響自己屋企做頂心撐呀! 呢家weekday我同晴晴夜晚響屋企都唔知幾舒服, weekend我老公番黎食時, 就叫工人黎我屋企打掃夜晚就番我奶奶屋企!! 工人...真係貼錢買難受架!

kongkong,.
最近好嗎? mon mon點呢? terrible 2有冇發生響mon mon身上呀? mon mon係唔係今年9月讀幼兒園? 我就安排左晴晴番半日學囉!!

Joyce


子爵府

積分: 12708


2547#
發表於 06-5-23 18:39 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

joyce,

好認同你果句, 工人------係貼錢買難受.......


子爵府

積分: 12708


2548#
發表於 06-5-24 09:48 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]早晨啊.....


子爵府

積分: 10138


2549#
發表於 06-5-24 09:50 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Dear Friends~~
我尋日要去QE覆診(檢查子宮頸細胞),
之後我就順便喺油麻地同佐敦剪頭髮同行下街~
我喺油麻地見到一間鞋舖啲鞋幾靚,又平,
平均60-70蚊左右就有一對~~
我睇啱咗一對鞋,幾鍾意~~
但可惜冇我size,真失望~~:-(
以前都已經試過好多次睇啱咗鞋但冇哂我嘅size~~
我對腳板比較大,着鞋要39號先夠~~


子爵府

積分: 12708


2550#
發表於 06-5-24 12:30 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

你要著39號, 真係幾大隻腳bor....係啦, 我都好怕睇啱既野買唔到, 好upset ga...


子爵府

積分: 10138


2551#
發表於 06-5-24 13:36 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆


子爵府

積分: 10138


2552#
發表於 06-5-24 13:43 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆


子爵府

積分: 10138


2553#
發表於 06-5-24 13:47 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Bowiema,
係呀,我對腳板真係幾大~
有時啲鞋着咗上腳都好似唔係幾好睇咁~~
唉~都唔知可以去邊度搵得返有得賣嗰對鞋.
尋日喺油麻地都係偶然見到嗰間鞋舖~
土瓜灣同紅磡都冇嗰類型嘅鞋舖~~


別墅

積分: 875


2554#
發表於 06-5-24 15:46 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=small]Bowiema,
"貼錢買難受..”呢個金句,係我響請工作呢兩年間體會到架!同工人相處一係一門好深既學問,我唔想去考究,不過好多時我地拎個心出黎俾工人,會換來人地以為我地食傻婆,又會俾佢睇穿自己!唉...總之一個字”煩”

大腳板vin,
你隻腳真係好大喎! 39號....我果對都係36號咋~!! 嘻嘻~!!
Joyce


子爵府

積分: 10138


2555#
發表於 06-5-24 18:32 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]haha
我諗第日凱喬都一樣要買咁大嘅鞋~
因為佢而家對腳板都幾長下喇~~:lol:


子爵府

積分: 12708


2556#
發表於 06-5-25 09:56 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=large]Good Morning...

Vin,
甘宜家凱喬著幾多號鞋呀?

joyce,
係呀, 我都覺得對工人唔可以將心比己, 佢地只會係樹試你既底線, 一定要主僕分明.


子爵府

積分: 10138


2557#
發表於 06-5-25 10:45 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]早晨呀~~~~

Bowiema,
我都唔係好清楚凱喬而家幾多號鞋~~
因為好似唔同地方啲小朋友鞋,分size嘅方法都唔一樣~
次次幫佢買鞋,試啱咗又預鬆咗少少就買架喇~
不過粗略估計,大人鞋嘅35號都可能啱佢着架喇~~


子爵府

積分: 12708


2558#
發表於 06-5-25 12:54 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

vin,

大人35號都著到....甘利害? 我都係著37號, 唔怪得之你話遺傳咗比佢啦....


別墅

積分: 875


2559#
發表於 06-5-25 14:35 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=small]Bowiema,
以前我剛剛生晴晴前住左響我奶奶屋企半年,就係因為我響果度住得悶悶地,就同工人乜野都傾,結果就俾個工人睇穿晒!而且呢個工人做左一年後仲成日冇大冇細,響我奶奶偷野食不突止,響我面前就好勤力,轉頭我走左就即刻去沖茶食野,係我老爺話我知架!不過佢地唔同我講,結果就換來一個懶工人囉!
今次呢個,可能我少同佢講野,佢同我姑奶D工人講,話好驚我,因為我唔同佢講野,其實我真係冇野同佢講架,見過鬼一次仲唔怕黑咩!我寧願人地驚我好過俾人睇穿啦∼!
Joyce


子爵府

積分: 12708


2560#
發表於 06-5-25 15:08 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

joyce,

係呀, 我都好認同你既睇法, 真係唔好同佢地講甘多野. 真係唔得ga...寧願佢驚你好過.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo