2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 6052


2541#
發表於 12-1-10 13:09 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 13:49
澳門好迫架

我都驚迫....baby...你胃酸倒流好D未ar....???


男爵府

積分: 6052


2542#
發表於 12-1-10 13:11 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 13:50
都係可能澳門... 不過應該過左初7先, 冇咁多人

我本想初3,4...好彩冇位..我book酒店....要過左初7先有位...我book銀河酒店ar..baby


男爵府

積分: 6052


2543#
發表於 12-1-10 13:12 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 13:55
海星係止咳,,, 好腥架,,, 你飲到先好煲

baby...加薑得唔得ar...會唔會冇咁腥?


男爵府

積分: 6052


2544#
發表於 12-1-10 13:13 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 13:51
combi唔好, 成日反車, 買歐洲車... peg/ maclaren

我未睇過歐洲車...係邊到有?幾錢到?baby...你幾時買ar?


男爵府

積分: 6052


2545#
發表於 12-1-10 13:20 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 15:08
成個聖誕、新年都同老公堂妹一齊,佢響英國返左黎,1/1陪佢食飯再去機場,佢坐零晨機,返到屋企都2am,然後 ...

wow....比我都嬲...好大細超感覺....我覺得唔係份禮物問題...E係個心意問題....比我可能都會好似你咁...之後送禮物我都唔會要..我覺得你唔出聲佢都未必送...事後先話結婚後半年整好...
suresure...冇動胎氣...


男爵府

積分: 6052


2546#
發表於 12-1-10 13:22 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 15:08
成個聖誕、新年都同老公堂妹一齊,佢響英國返左黎,1/1陪佢食飯再去機場,佢坐零晨機,返到屋企都2am,然後 ...

suresure...我都好掛住你ar...最近上好小見到你...


男爵府

積分: 6052


2547#
發表於 12-1-10 13:23 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 15:11
過大海..... 我去親都係食..... 同睇朋友賭.......
其實冇乜地方好行
一係可以跟地圖去下佢D景點 ...

咁你去唔去玩2日ar..


男爵府

積分: 6052


2548#
發表於 12-1-10 13:25 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 15:17
我老公話預5-6000買車仔,唔想買太貴!

5-6000買車仔,算唔算貴ar?買咩牌子?chicco有D款好似都要...不過真係好重手...


男爵府

積分: 6052


2549#
發表於 12-1-10 13:29 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 15:19
睇中左Combi Urban Walker 同 Chicco SimpliCity
兩架都各有所好
其他Combi就唔好啦,我見好多人都話雖然輕 ...

我都鍾意Chicco個籃大D同架車穩陣D...不過如果有時我一個人驚唔掂....
我都覺依家買車,好似早得滯
不過promotion平好多...我都會買定...只不過未想清買邊款


男爵府

積分: 6052


2550#
發表於 12-1-10 13:30 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 15:20
就係冇鮮雞又點會有雪雞?唔係殺曬咩,d雪雞點黎架?

又有道理wow....我最近都係用豬肉咋..


男爵府

積分: 6052


2551#
發表於 12-1-10 13:32 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 15:22
中醫唔鼓勵我食/飲雞,因為我濕疹底.....
所以都係飲豬骨湯咋~

放心la...BB,你好快可以食番花膠
最近凍好多...記得穿多件衫ar....
各位都要ar....


男爵府

積分: 6052


2552#
發表於 12-1-10 13:35 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:24
我當然唔係計較份禮物啦,只係大家一份心意黎,我地都會各自做禮架,不過我唔鐘意佢地咁大細超,之前我地未 ...

suresure....唔好哭...錫返先...唔開心就唔好再見佢地住....千萬唔好動胎氣ar....


大宅

積分: 2350


2553#
發表於 12-1-10 13:36 |只看該作者
QQSalad 發表於 12-1-10 13:23
咁你去唔去玩2日ar..
以我依家活動時限,去乜鬼呀......
而且又唔食得暈浪丸,搭長途船我一定


男爵府

積分: 6052


2554#
發表於 12-1-10 13:36 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 15:24
好初期個時見到一條好淺色既線係正中間
不過依家又唔見左啦.......

咁得意?出左會唔見ar?我都唔希望有,就算係最好淺色到見唔到


男爵府

積分: 6052


2555#
發表於 12-1-10 13:38 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:27
其實中醫角度睇,豬係最正氣,所以通常鼓勵食豬肉、煲豬肉、豬骨湯!



...

O...咁生完坐月食豬會唔會更好?


大宅

積分: 2350


2556#
發表於 12-1-10 13:38 |只看該作者
QQSalad 發表於 12-1-10 13:29
我都鍾意Chicco個籃大D同架車穩陣D...不過如果有時我一個人驚唔掂....
我都覺依家買車,好似早得滯
不過pr ...
本來我都冇諗住咁快買,不過個價錢太吸引,而且都叫做已經揀岩左款先至一早俾$$咋


男爵府

積分: 6052


2557#
發表於 12-1-10 13:39 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:28
我化響肚臍上中間有一條好淺色既線,初初以為係毛仔黎

suresure....你都有ar....我重未有ar...會唔會唔出?


男爵府

積分: 6052


2558#
發表於 12-1-10 13:40 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 18:02
我買6合彩$20都收唔番.....

我同C6講可能我用左一生既運氣黎中左孖B.....

中孖B比中6合彩更好....唔係人人得


大宅

積分: 2350


2559#
發表於 12-1-10 13:40 |只看該作者
QQSalad 發表於 12-1-10 13:36
咁得意?出左會唔見ar?我都唔希望有,就算係最好淺色到見唔到
大家咁話~


男爵府

積分: 6052


2560#
發表於 12-1-10 13:41 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-10 13:40
大家咁話~

BB.....掛C你la....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo