跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2541#
發表於 06-1-3 16:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

妳就好啦

[quote]
Valeriemama 寫道:

好彩我家大少有潔癖, 佢自己請 2 日假清潔屋企, 我都費時理佢


伯爵府

積分: 17947


2542#
發表於 06-1-3 16:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

sandy,
好在tea 完睇到你個message,
我會幫俊俊補多d cream 架啦
thank you

[quote]
ymc2727 寫道:
士巴拿,
好在arm arm 睇到呢個post
一定要remind 您
其他bb 碌冇咩所謂
俊俊同fish 碌完要做少少善後功夫
佢地濕疹b, 皮膚唔乾得
碌完egg 因為隻蛋熱, 塊面好易乾
要勁d 補cream 同唔好碌咁耐
fish 補


公爵府

積分: 27329


2543#
發表於 06-1-3 16:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)


oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆


SZEYUEN 寫道:
送禮去拜年


伯爵府

積分: 17686


2544#
發表於 06-1-3 16:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

come back
fish 今舖唔肯瞓
飲完即刻返屋企比佢食樽baby food
e 家瞓到隻pig 咁
好在佢眼瞓到極點
唔係e 家出面整梗外牆
邊有可能瞓到啫

駛唔駛好似老威咁搬開住呢?
karen&angus 寫道:
sandy,
飲完茶返嚟喇


侯爵府

積分: 21537


2545#
發表於 06-1-3 16:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

叻姐,
乜你咁好買咁少嘢架!
我起碼要買十幾份嘢送禮[quote]
Valeriemama 寫道:

oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆



侯爵府

積分: 23951


2546#
發表於 06-1-3 16:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

"源吉兆庵", what is it???
Valeriemama 寫道:

oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆


[quote]
SZEYUEN 寫道:
送禮去拜年
[/quote]


侯爵府

積分: 21537


2547#
發表於 06-1-3 16:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

你可以搬去邊呀?
華健同你c過....
你屋企好新, 仲乜要整外牆[quote]
ymc2727 寫道:
唔係e 家出面整梗外牆
邊有可能瞓到啫

駛唔駛好似老威咁搬開住呢?


侯爵府

積分: 23951


2548#
發表於 06-1-3 16:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

sandy,
my yahoo is being blocked :-( :-( :-( :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17686


2549#
發表於 06-1-3 16:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

"源吉兆庵"
好貴
仲好甜呀
一年一次好喇, 老人家少食好d

又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
Valeriemama 寫道:

oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆


侯爵府

積分: 21537


2550#
發表於 06-1-3 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

好嘢囉! 有好多地方都有分店!
一個赤貧亞太買送禮嘢 --- 勁!
依間嘢貴都嘔白泡.....
日本和果子....細細盒都要一舊水,
你想送禮好睇又大方起碼三舊水以上啦!
[quote]
happy_mother 寫道:
"源吉兆庵", what is it??? [quote]


公爵府

積分: 27329


2551#
發表於 06-1-3 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)


"源吉兆庵" -> Minamoto Kitchoan
賣日本和菓子

happy_mother 寫道:
"源吉兆庵", what is it???


子爵府

積分: 12090


2552#
發表於 06-1-3 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

叻姐條赤貧線應該都幾近李嘉誠...
ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"
好貴
仲好甜呀
一年一次好喇, 老人家少食好d

又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
[quote]
Valeriemama 寫道:

oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆
[/quote]


伯爵府

積分: 17686


2553#
發表於 06-1-3 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)


咁如果您唔想頭頂au 出菇, 快d 開個new account 啦
happy_mother 寫道:
sandy,
my yahoo is being blocked :-( :-( :-( :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21537


2554#
發表於 06-1-3 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

sandy,
give me 555555 啦!

叻姐,
你條赤貧線......真係 [quote]
ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"
好貴
仲好甜呀
一年一次好喇, 老人家少食好d

又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既


子爵府

積分: 12090


2555#
發表於 06-1-3 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

我同winnie 只會入去睇..
karen&angus 寫道:
好嘢囉! 有好多地方都有分店!
一個赤貧亞太買送禮嘢 --- 勁!
依間嘢貴都嘔白泡.....
日本和果子....細細盒都要一舊水,
你想送禮好睇又大方起碼三舊水以上啦!
[quote]
happy_mother 寫道:
"源吉兆庵", what is it??? [quote]


侯爵府

積分: 23951


2556#
發表於 06-1-3 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

not my account is blocked, I can't install yahoo messenger in my computer after upgrading :-( :-( :-( :-( :-(
ymc2727 寫道:

咁如果您唔想頭頂au 出菇, 快d 開個new account 啦
[quote]
happy_mother 寫道:
sandy,
my yahoo is being blocked :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[/quote]


伯爵府

積分: 17686


2557#
發表於 06-1-3 16:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

我0個度9年樓架喇
外牆番新, 換喉同水渠咁囉
整8個月呀, 都唔知點算
karen&angus 寫道:
你可以搬去邊呀?
華健同你c過....
你屋企好新, 仲乜要整外牆


公爵府

積分: 27329


2558#
發表於 06-1-3 16:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)



因為 99 好鍾意食叮噹豆沙餅, 咁我又係 vip 有折
咁無理由係度買野比 99, 唔買埋比亞媽架

ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"
好貴
仲好甜呀
一年一次好喇, 老人家少食好d

又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
[quote]
Valeriemama 寫道:

oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


2559#
發表於 06-1-3 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

佢條赤貧線都真係好赤貧線下!
我地呢d生活在赤裸線下既連行過"源吉兆庵"門口都唔敢
LongYin 寫道:
叻姐條赤貧線應該都幾近李嘉誠... [quote]
ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"
好貴
仲好甜呀
一年一次好喇, 老人家少食好d

又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
[quote]
Valeriemama 寫道:

oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆
[/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17686


2560#
發表於 06-1-3 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 29(27/12/2005)

您唔好答合合在日本?!

合合,
老尖nathan road park lane 對面有一間
九龍灣德福有一間
其他唔知
Valeriemama 寫道:

"源吉兆庵" -> Minamoto Kitchoan
賣日本和菓子

[quote]
happy_mother 寫道:
"源吉兆庵", what is it???
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo