ymc2727 寫道:
![]()
![]()
![]()
![]()
咁如果您唔想頭頂au 出菇, 快d 開個new account 啦
[quote]
happy_mother 寫道:
sandy,
my yahoo is being blocked :-( :-( :-( :-( :-( :-(
LongYin 寫道:
叻姐條赤貧線應該都幾近李嘉誠...![]()
[quote]
ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"![]()
![]()
![]()
好貴
仲好甜呀![]()
![]()
![]()
一年一次好喇, 老人家少食好d
又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
[quote]
Valeriemama 寫道:
oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆




