烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2541#
發表於 12-5-16 17:07 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 17:05
蔬菜格爆晒,放其他位得唔得架
呢個格係最好!或者放係普通格最低個層最角落位。


大宅

積分: 2769


2542#
發表於 12-5-16 17:07 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬 發表於 12-5-16 16:39 仲會

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
唉 !最辛苦係照顧佢o既人囉
同意



http://betsychik.blogspot.hk/


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


2543#
發表於 12-5-16 17:12 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 14:28
會唔會唔夠甜味呢,因為要煮O既吉士粉無糖份喎


有加到糖落去煮.......之前見你都講到要加糖...
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 37201


2544#
發表於 12-5-16 17:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表仲

原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表
你老闆算好好人,有啲衰既會遺棄隻狗或者好快拎佢去打針,唔會花金錢時間去救隻狗狗。



...
佢哋冇仔女,狗狗就係仔女





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2545#
發表於 12-5-16 17:35 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-5-16 17:12
有加到糖落去煮.......之前見你都講到要加糖...
醒目


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2546#
發表於 12-5-16 17:37 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 13:45
佢話跟機食譜

Water 2/3 cup, bread flour 2 cups, sugar 1 1/2 table spoon, 1 1/2 table spoon milk pow ...

Gina,
你朋友用邊隻yeast? 最好post上來睇睇. 我在象仔那邊答左你關於yeast, 你可以自己試下冰箱取出的yeast是否OK, OK就俾D你朋友, 咁你咪可以快D買金馬利來試囉!
哎呀! 上次寄雪糕機時冇早知, 否則, 塞包金馬利落去, 相信運費都一樣.

麵包機要注意的主要是水和酵母的用量和酵母是否用啱.
你教你朋友"目測"啦!


珍珠宮

積分: 37201


2547#
發表於 12-5-16 17:41 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+16:41+咁

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
一定唔好入冰格 !分開幾舊,我將每一細舊用保鮮紙包好再用廚房紙包兩層,最後放入locklock袋。
但yvonne ...
心甜老闆叮囑我要分開fresh yeast數份,獨立包保鮮紙,一份放普通格,其他入冰格用完一份就從冰格拎去解凍用,我啲fresh yeast係晒冰格




珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2548#
發表於 12-5-16 17:41 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 14:58
你咁講,我真係想試下鮮酵母呀,不過出唔到去買

你平日在荔枝角定美孚走? 我幫唔幫到你買?


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2549#
發表於 12-5-16 17:44 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 17:41
吓心甜老闆叮囑我要分開fresh yeast數份,獨立包保鮮紙,一份放普通格,其他入冰格:to ...

入過冰格都OK用得, 不過用量要多少少. 之前我用燕山鮮酵母, 新買時用7g, 過兩三個月用入過冰格的燕山鮮酵母要用8g (用晒普通格的, 要取出冰格的成舊放普通格回溫1-2日至用得).

所以, 入左冰格的不用擔心. 由得佢繼續在冰格啦!


珍珠宮

積分: 38074

好媽媽勳章


2550#
發表於 12-5-16 17:48 |只看該作者
本帖最後由 amypekkle 於 12-5-16 17:50 編輯
teresafan 發表於 12-5-16 16:58
有冇jm知道即係咩味呀?

左邊是牛奶味(MILK), 右邊是BRIOCHE.



珍珠宮

積分: 37201


2551#
發表於 12-5-16 17:56 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+17:41+吓心

原帖由 amypekkle 於 12-05-16 發表
入過冰格都OK用得, 不過用量要多少少. 之前我用燕山鮮酵母, 新買時用7g, 過兩三個月用入過冰格的燕山鮮酵 ...





大宅

積分: 4342


2552#
發表於 12-5-16 18:02 |只看該作者
余寶快d好返!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2553#
發表於 12-5-16 18:03 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 17:41
吓心甜老闆叮囑我要分開fresh yeast數份,獨立包保鮮紙,一份放普通格,其他入冰格:to ...
係!
我係荃灣買個間話唔使入冰格,

唔怕啦,有amy你做版睇,佢個d都係冰格,份量用多d啫


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2554#
發表於 12-5-16 18:04 |只看該作者
amypekkle 發表於 12-5-16 17:44
入過冰格都OK用得, 不過用量要多少少. 之前我用燕山鮮酵母, 新買時用7g, 過兩三個月用入過冰格的燕山鮮酵 ...
你新買都要用7gm ,
我而家都係用5.6gm 咋,可能每隻鮮酵母的特性都唔同啦 !


伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2555#
發表於 12-5-16 18:10 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

鮮酵母一次要買幾多?幾錢到呢?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2556#
發表於 12-5-16 18:11 |只看該作者

引用:Quote:stephenietam+發表於+12-5-16+13:45+

原帖由 amypekkle 於 12-05-16 發表
Gina,
你朋友用邊隻yeast? 最好post上來睇睇. 我在象仔那邊答左你關於yeast, 你可以自己試下冰箱取出的yea ...
Sorries .... 部雪糕機剛好 3kgs, 無得再塞野入去!




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2557#
發表於 12-5-16 18:11 |只看該作者

引用:Quote:amypekkle+發表於+12-5-16+17:44+入

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
你新買都要用7gm ,
我而家都係用5.6gm 咋,可能每隻鮮酵母的特性都唔同啦 !
...
到幾多g個份量係咩要自己試?




侯爵府

積分: 20309


2558#
發表於 12-5-16 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表係

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
點識做先
煮埋飯先出街,賣口乖




珍珠宮

積分: 37201


2559#
發表於 12-5-16 18:16 |只看該作者

引用:鮮酵母一次要買幾多?幾錢到呢? +

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
鮮酵母一次要買幾多?幾錢到呢?
二記燕山500克$20
心甜454克$39




侯爵府

積分: 20309


2560#
發表於 12-5-16 18:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表係

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
我奶奶只識買橙,橙味雪糕得唔得呢
我見書有橙味雪糕,今晚返嚟搵俾你




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo