想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 50600


2541#
發表於 12-9-26 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KA-Kay 於 12-09-26 發表未定

原帖由 KA-Kay 於 12-09-26 發表
Baby辛苦鳥





水晶宮

積分: 50600


2542#
發表於 12-9-26 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 shutupmate415 於 12-09-26

原帖由 KA-Kay 於 12-09-26 發表
Un-頂able⋯? ⋯





伯爵府

積分: 17558


2543#
發表於 12-9-26 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+litaitai+於+12-09-26+發表唉

原帖由 jadejadeng 於 12-09-26 發表
初期試葯階段係會有高低架,唔洗擔心,報告出咗再tune药 or葯既份量應該ok ge



...
希望快都確定啦,我吳想抽血甘密啊


伯爵府

積分: 17558


2544#
發表於 12-9-26 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pcyan+於+12-09-26+發表即係

原帖由 litaitai 於 12-09-26 發表
系啊, 等result 後, 就知道到底系真甲亢,要減藥, 等其實系甲狀腺炎,要轉食其它藥

...
如果吳系加亢都好喔,吳使介海鮮 惘想中



子爵府

積分: 10512


2545#
發表於 12-9-26 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+litaitai+於+12-09-26+發表系

原帖由 litaitai 於 12-09-26 發表
如果吳系加亢都好喔,吳使介海鮮 惘想中
係唔係都唔好食咁多啦




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2546#
發表於 12-9-26 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckydorothy+於+12-09-26+發表

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-26 發表
今晚做完節就做人,批准你上小一日。



珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2547#
發表於 12-9-26 19:03 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

上緊堂,又係un-頂-able.
喺度諗緊考試期間係近due date wor,考考下生點算?



笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2548#
發表於 12-9-26 19:41 |只看該作者

引用:上緊堂,又係un-頂-able.+ 喺度諗緊考試期

原帖由 shutupmate415 於 12-09-26 發表
上緊堂,又係un-頂-able.
喺度諗緊考試期間係近due date wor,考考下生點算?



...
嘩,你好乖,仲讀書,我宜家都有返學,但已經決定唔會考十二月個試,之後先算!




珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2549#
發表於 12-9-26 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shutupmate415+於+12-09-26+

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表
嘩,你好乖,仲讀書,我宜家都有返學,但已經決定唔會考十二月個試,之後先算!



...
我個試五月呀,可能要過左三個月問返學校



笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2550#
發表於 12-9-26 19:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-26+發表嘩,

原帖由 shutupmate415 於 12-09-26 發表
我個試五月呀,可能要過左三個月問返學校
我呢兩日上堂都遊哂雲!




水晶宮

積分: 50600


2551#
發表於 12-9-26 20:18 |只看該作者

搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

今日day 11, 紅d淺控,秀兒淺線
temp_photos.jpg




大宅

積分: 4790


2552#
發表於 12-9-26 20:33 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-26+10:59+我都諗

原帖由 Vinkivan 於 12-09-26 發表
如果真係請, 最好請啲未嚟過做嘢嘅, 同埋唔好俾佢放假, 即係用錢代替佢放假嗰日, 可以請之前傾掂, 因為佢哋 ...
但唔放假佢咪冇得休息下lor




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2553#
發表於 12-9-26 20:47 |只看該作者

引用:今日day+11,+紅d淺控,秀兒淺線+ +

原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表
今日day 11, 紅d淺控,秀兒淺線
今晚做六月媽媽


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2554#
發表於 12-9-26 20:51 |只看該作者

引用:今日day+11,+紅d淺控,秀兒淺線+ +

原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表
今日day 11, 紅d淺控,秀兒淺線
dodo


水晶宮

積分: 50600


2555#
發表於 12-9-26 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表今日

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-26 發表
今晚做六月媽媽
尋晚dodo左了




水晶宮

積分: 50600


2556#
發表於 12-9-26 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表今日

原帖由 kamkam528 於 12-09-26 發表
dodo
等紅d再深粗先




男爵府

積分: 6981


2557#
發表於 12-9-26 21:25 |只看該作者

引用:今日day+11,+紅d淺控,秀兒淺線+ +

原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表
今日day 11, 紅d淺控,秀兒淺線





水晶宮

積分: 50600


2558#
發表於 12-9-26 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-26 發表今日

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表





伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2559#
發表於 12-9-26 22:01 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 12:11
Package ar! Most important, 已經俾咗$ wor
O.. 咁就真係要睇下間旅行社肯唔肯幫你DEAL, 但咁會影響到佢生意, 喺香港生意大過天。


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2560#
發表於 12-9-26 22:05 |只看該作者
pcyan 發表於 12-9-26 16:07
van仔有一排我都整cookie 餅來食, 不過就整左好耐時間, 又無你個些咁靚囉~

你真係好有心機架者~
其實我都係貪食啫 你有冇興趣要食譜呀?? 呢個COOKIE係我自己調份量整咖~ 味道有點似藍罐~!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo