立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3513
原帖由 WYlau 於 09-4-28 15:40 發表 哎呀, 唔好意思嚇親你添! 我諗住打電話係最快呀嘛, 如果唔係冇晒就唔抵啦!
原帖由 tps0701 於 09-4-28 16:02 發表 好耐冇同大家吹水啦! 之前返工好忙, 晚上又要湊仔, 好倦! 而家唔駛啦, 我唔做lee份工, 因老細太刻薄, 同朋友家人商量, 佢地都話不要做 你地最近點呀? 小心豬流感 ...
別墅
積分: 704
原帖由 pangchaimami 於 09-4-28 16:07 發表 我都想問下你返工返成點.... 不過e+又可湊返呀仔都好啦, 咁你返工果時邊個同你湊呀???
禁止訪問
積分: 19195
侯爵府
積分: 20676
原帖由 ^.^morris 於 09-4-28 15:07 發表 嘩..都唔平喎!!! 但好無食先???
原帖由 kelok 於 09-4-28 19:12 發表 Stellarlj: 係丫填左fax俾返去就得架啦! 韓國果間好細間, 次次都排晒隊未有機會去食tim. 泳池就開啦~好期待落去游水
積分: 769
原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 11:34 發表 昨晚臭臭有個增高嘅機會, 就係發燒啦, 成晚都38.6-39, 好彩今早冇事啦, 退左燒, 不過都要自行隔離2日, 唔可以返學, 免得傳染其他小朋友啦..... 唔知點解小朋友燒親都係夜晚! e+呢度咁多bb可以提下你地, 如果bb真係夜 ...
原帖由 kelok 於 09-4-28 19:15 發表 係丫~全職湊仔真係無時停, 我放假時湊仔都幾辛苦要服待大少&二少爺
積分: 1042
原帖由 stellarlj 於 09-4-29 11:43 發表 我都覺得是啊,去醫院,病人多,仲易感染…. 呢兩日誠仔有少少咳,無流鼻水,無發燒,我都打算觀察下先,吾去體住….
原帖由 fennielg 於 09-4-29 13:27 發表 pangchaimami , 你個仔返學咪搭校車, 請問喺第一城邊度上車同幾點?
積分: 2224
原帖由 zoesychan 於 09-4-28 23:16 發表 我地食左炒年糕 & 炮菜炒飯都ok好味呀 ~~
原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 13:52 發表 如果係初起, 可以食d保嬰丹啦, 都ok 架!!!
原帖由 ^.^morris 於 09-4-29 15:37 發表 泳池幾時開..請報料..
原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 13:56 發表 咦... 你係咪講梗九龍城靈糧堂呀, 我個仔未讀, 9月先開始k1, 不過好似係8:30開車, 我仲煩緊呀, 因為趕唔到返工呀!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy