跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3513


2561#
發表於 09-4-28 16:03 |只看該作者
原帖由 WYlau 於 09-4-28 15:40 發表
哎呀, 唔好意思嚇親你添! 我諗住打電話係最快呀嘛, 如果唔係冇晒就唔抵啦!

講下啫.... `下次再有一定要call 我呀, 學你話冇晒就真係唔抵啦.... 多謝晒呀.....


大宅

積分: 3513


2562#
發表於 09-4-28 16:07 |只看該作者
原帖由 tps0701 於 09-4-28 16:02 發表
好耐冇同大家吹水啦!
之前返工好忙, 晚上又要湊仔, 好倦!
而家唔駛啦, 我唔做lee份工, 因老細太刻薄, 同朋友家人商量, 佢地都話不要做

你地最近點呀?

小心豬流感 ...

我都想問下你返工返成點.... 不過e+又可湊返呀仔都好啦, 咁你返工果時邊個同你湊呀???


別墅

積分: 704


2563#
發表於 09-4-28 16:43 |只看該作者
比婆婆湊
老公8時前揹仔仔到婆婆家, 老公放工去婆婆接仔仔回家, 幾辛苦!! 不過佢話寧願每日辛苦, 好過冇工做, 我都想再返工, 返工比湊仔舒服好多


原帖由 pangchaimami 於 09-4-28 16:07 發表

我都想問下你返工返成點.... 不過e+又可湊返呀仔都好啦, 咁你返工果時邊個同你湊呀???


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2564#
發表於 09-4-28 19:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


2565#
發表於 09-4-28 19:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


2566#
發表於 09-4-28 23:16 |只看該作者
我地食左炒年糕 & 炮菜炒飯都ok好味呀 ~~


原帖由 ^.^morris 於 09-4-28 15:07 發表
嘩..都唔平喎!!!
但好無食先???


大宅

積分: 3513


2567#
發表於 09-4-29 11:16 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-4-28 19:12 發表
Stellarlj: 係丫填左fax俾返去就得架啦!

韓國果間好細間, 次次都排晒隊未有機會去食tim.
泳池就開啦~好期待落去游水


不過真係等熱d先游, 因為太早游其實都幾大風架, 上年都一早同臭臭, 佢真係凍到打冷'陳'架....


大宅

積分: 3513


2568#
發表於 09-4-29 11:34 |只看該作者
昨晚臭臭有個增高嘅機會, 就係發燒啦, 成晚都38.6-39, 好彩今早冇事啦, 退左燒, 不過都要自行隔離2日, 唔可以返學, 免得傳染其他小朋友啦..... 唔知點解小朋友燒親都係夜晚!
e+呢度咁多bb可以提下你地, 如果bb真係夜晚燒, 第一城有間診所(係城巴站)開到12:00架, 臭臭都睇過3次, 都ok架, (所以d小朋友真係麻煩, 早唔燒, 係要冇醫生睇先燒 hehee), 如果真係過左12:00可以去仁安, 其實都可以比退燒藥, 如果唔係高燒其實都唔洗太擔心, 但真係要keep check住. 上年試過半夜39(以為好高, 因為第一次) 當然即去浸會(唔記得有仁安), 佢竟然話要入院, 但又冇位, 再轉去威院, 一入院就煩啦, check呢check'路', 又要覆診, 攪左幾日呀.... 之後d fr講番, 其實冇咩野, 但一入院, 佢地就要做所有checking, 其實你醫院仲易染到其他病... 講咁多係希望比大家有個參考, 上年第一次39度, 真係有d驚呀....


別墅

積分: 769


2569#
發表於 09-4-29 11:43 |只看該作者
原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 11:34 發表
昨晚臭臭有個增高嘅機會, 就係發燒啦, 成晚都38.6-39, 好彩今早冇事啦, 退左燒, 不過都要自行隔離2日, 唔可以返學, 免得傳染其他小朋友啦..... 唔知點解小朋友燒親都係夜晚!
e+呢度咁多bb可以提下你地, 如果bb真係夜 ...


我都覺得是啊,去醫院,病人多,感染….
呢兩日誠仔有少少咳,無流鼻水,無發燒,我都打算觀察下先,吾去體住….


別墅

積分: 769


2570#
發表於 09-4-29 12:04 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-4-28 19:12 發表
Stellarlj: 係丫填左fax俾返去就得架啦!

韓國果間好細間, 次次都排晒隊未有機會去食tim.
泳池就開啦~好期待落去游水



我屋企窗對出就是泳池,見到d水都OK,不過我都是打算遲小小先再落水,呢排天氣好飄忽,時時熱,你是吾是打算帶仔仔去啦?


別墅

積分: 769


2571#
發表於 09-4-29 12:10 |只看該作者
原帖由 kelok 於 09-4-28 19:15 發表
係丫~全職湊仔真係無時停, 我放假時湊仔都幾辛苦要服待大少&二少爺


是呀,我都覺得真是都幾辛苦,我一至五返工,星期六日就湊仔,基本上無咩休息時間...

[ 本帖最後由 stellarlj 於 09-4-29 12:14 編輯 ]


大宅

積分: 1042


2572#
發表於 09-4-29 13:27 |只看該作者


pangchaimami
,



你個仔返學咪搭校車, 請問喺第一城邊度上車同幾點?

[ 本帖最後由 fennielg 於 09-4-29 13:29 編輯 ]


大宅

積分: 3513


2573#
發表於 09-4-29 13:52 |只看該作者
原帖由 stellarlj 於 09-4-29 11:43 發表


我都覺得是啊,去醫院,病人多,仲易感染….
呢兩日誠仔有少少咳,無流鼻水,無發燒,我都打算觀察下先,吾去體住….

如果係初起, 可以食d保嬰丹啦, 都ok 架!!!


大宅

積分: 3513


2574#
發表於 09-4-29 13:56 |只看該作者
原帖由 fennielg 於 09-4-29 13:27 發表


pangchaimami ,


你個仔返學咪搭校車, 請問喺第一城邊度上車同幾點?

咦... 你係咪講梗九龍城靈糧堂呀, 我個仔未讀, 9月先開始k1, 不過好似係8:30開車, 我仲煩緊呀, 因為趕唔到返工呀!!!


大宅

積分: 2224


2575#
發表於 09-4-29 15:34 |只看該作者
PANGCHAIMAMI:

你講果間診所係咪(陳惠儀)果間呀!!!我都有睇開佢,
但我上次中左蕉,佢係寫明12:00,但10:30無咩人個醫生就會走,因我上次11:00都未夠已經關門...最好都係打過TEL去好D..唔係白行....

原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 11:34 發表
昨晚臭臭有個增高嘅機會, 就係發燒啦, 成晚都38.6-39, 好彩今早冇事啦, 退左燒, 不過都要自行隔離2日, 唔可以返學, 免得傳染其他小朋友啦..... 唔知點解小朋友燒親都係夜晚!
e+呢度咁多bb可以提下你地, 如果bb真係夜 ...

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-4-29 15:40 編輯 ]


大宅

積分: 2224


2576#
發表於 09-4-29 15:37 |只看該作者
泳池幾時開..請報料..

原帖由 kelok 於 09-4-28 19:12 發表
Stellarlj: 係丫填左fax俾返去就得架啦!

韓國果間好細間, 次次都排晒隊未有機會去食tim.
泳池就開啦~好期待落去游水


大宅

積分: 2224


2577#
發表於 09-4-29 15:39 |只看該作者
係呀!!!有機會都要試下,但我諗都要買返屋企食先得,因果到太細,帶住小朋友唔係咁好...

原帖由 zoesychan 於 09-4-28 23:16 發表
我地食左炒年糕 & 炮菜炒飯都ok好味呀 ~~


別墅

積分: 769


2578#
發表於 09-4-29 17:15 |只看該作者
原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 13:52 發表

如果係初起, 可以食d保嬰丹啦, 都ok 架!!!


多謝教路,我今晚返去俾仔仔試下先...


別墅

積分: 769


2579#
發表於 09-4-29 17:16 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-4-29 15:37 發表
泳池幾時開..請報料..


我記得是5月1號開始呀,電梯附近有張貼通告...

[ 本帖最後由 stellarlj 於 09-4-29 17:42 編輯 ]


大宅

積分: 1042


2580#
發表於 09-4-30 08:58 |只看該作者
你個仔返學咪搭校車, 請問喺第一城邊度上車同幾點?

原帖由 pangchaimami 於 09-4-29 13:56 發表

咦... 你係咪講梗九龍城靈糧堂呀, 我個仔未讀, 9月先開始k1, 不過好似係8:30開車, 我仲煩緊呀, 因為趕唔到返工呀!!!


Sorry, 我攪錯咗, 我係問tanoshi127 ....

[ 本帖最後由 fennielg 於 09-4-30 09:00 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo