立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 34435
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 09:58 發表 morning
侯爵府
積分: 21093
原帖由 phibow 於 09-1-16 09:49 發表 ok 冇問題, 不過借問聲班友仔家下係邊丫
積分: 40434
原帖由 tattat 於 09-1-16 09:53 發表 咁早團年既?? 我都希望聽朝暖d, 因為要同大少賣旗呢
水晶宮
積分: 59007
原帖由 phibow 於 09-1-16 09:48 發表 係邊ga 我明早要去太平山行山丫
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-16 09:57 發表 c人bk ... 幾時先生生性性, 唔駛我地跳黎跳去...
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-16 09:59 發表 佢地o係肥佬老鄉
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-16 10:01 發表 請問我地個團年/團拜confirm左未呀?
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:00 發表 大清再入d呀. 咦, 聽日又逃工呀 可能遲d老娘唔駛你返sat呀
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:18 發表 c bk,仲話你可能好快就好返 tim,點知今日仲 c 多 d!
男爵府
積分: 8378
原帖由 phibow 於 09-1-16 09:59 發表 你又話今日上唔到o黎ga
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-16 10:00 發表 賣旗... 我n年前都成日有做嫁~ 不現在年紀大.. 無力氣lu...
原帖由 LuLuBB 於 09-1-16 10:20 發表 hehe.....我亞姐SICK, 無返, 不過我今日放早, 要去ANNUAL DINNER
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:19 發表 CHING, 貞晶想賣旗呀, 聽朝早D入黎我樹啦 我屋企今年做年廿九, 係屋企食, 訂左2個細既唔同既盤菜呀. 我諗我老老太掛住我啦, 頭先打黎話會返黎一陣, 幫我送野喎 ...
原帖由 tattat 於 09-1-16 10:23 發表 我都無乜力氣架, 同埋最主要唔企得耐呢, 不過大老爺今晚返夜, 想佢聽朝幫手都幾難呀
原帖由 ChingChing730 於 09-1-16 10:27 發表 如果我地聽日唔係要去團年,我諗我真係會架,因貞晶真係好恨賣架!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy