跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2561#
發表於 09-2-4 22:22 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:19 PM 發表
老公今晚要OT...又唔知搞到幾點鐘返了~



有時見到佢地OT真係好辛苦, 不過唔怕啦, 佢勤力咪得到上級認同, 快D升職嘛~~


伯爵府

積分: 18922


2562#
發表於 09-2-4 22:24 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:19 PM 發表

你真係好鬼c勤力呀~



因為地下有D花花地, WALLCE有時食飯自己推CHAIR埋位, 攪到有D痕跡....依家搬黎3個月先打第二次, 都算OK喇, 其實可以唔洗打都得, 不過見無野做就打多次啦...一陣唔知幾時有左BB就無得烏底身打喇嘛


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2563#
發表於 09-2-4 22:33 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:22 發表
有時見到佢地OT真係好辛苦, 不過唔怕啦, 佢勤力咪得到上級認同, 快D升職嘛~~

都係o既~唯有咁安慰自己啦~
今晚都唔知等唔等佢門好.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2564#
發表於 09-2-4 22:33 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:24 發表
因為地下有D花花地, WALLCE有時食飯自己推CHAIR埋位, 攪到有D痕跡....依家搬黎3個月先打第二次, 都算OK喇, 其實可以唔洗打都得, 不過見無野做就打多次啦...一陣唔知幾時有左BB就無得烏底身打喇嘛 ...

哈~哈~
咁快諗定自己唔可以做操勞野o剌~


伯爵府

積分: 18922


2565#
發表於 09-2-4 22:43 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:33 PM 發表

都係o既~唯有咁安慰自己啦~
今晚都唔知等唔等佢門好.....



太夜就唔好等喇~


伯爵府

積分: 18922


2566#
發表於 09-2-4 22:46 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:33 PM 發表

哈~哈~
咁快諗定自己唔可以做操勞野o剌~



依家都2月啦, 話就話5月開始不設防, 都仲有三個月, 呢三個月就做多d操勞野先啦, 係差唔多想要BB時就要就盡量抖下, 唔好迫到自己咁緊張, 咁先易bingo嘛~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2567#
發表於 09-2-4 22:46 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:43 發表

太夜就唔好等喇~

佢都叫我唔好等...
但等唔到佢返o黎...總係覺得唔知點咁~
夜o的睇吓自己眼唔眼瞓先啦~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2568#
發表於 09-2-4 22:49 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:46 發表
依家都2月啦, 話就話5月開始不設防, 都仲有三個月, 呢三個月就做多d操勞野先啦, 係差唔多想要BB時就要就盡量抖下, 唔好迫到自己咁緊張, 咁先易bingo嘛~ ...

果然有一套詳細planning 呀吓~

不過,初初有o左,又真係好鬼易攰and 眼瞓就真~
我呢幾日o的眼瞓症狀又返番o黎..
朝早起身兩三個鐘就好眼瞓,
而家要瞓場早覺!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2569#
發表於 09-2-4 22:50 |只看該作者
係喎~julieann..
你最終有冇幫wallace 報n1呀?


伯爵府

積分: 18922


2570#
發表於 09-2-4 22:52 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:46 PM 發表

佢都叫我唔好等...
但等唔到佢返o黎...總係覺得唔知點咁~
夜o的睇吓自己眼唔眼瞓先啦~



我都係架, 等到自己眼訓就唔等架喇!


伯爵府

積分: 18922


2571#
發表於 09-2-4 22:54 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:49 PM 發表

果然有一套詳細planning 呀吓~

不過,初初有o左,又真係好鬼易攰and 眼瞓就真~
我呢幾日o的眼瞓症狀又返番o黎..
朝早起身兩三個鐘就好眼瞓,
而家要瞓場早覺!! ...



plan有BB就唔同第一次喇嘛, 今次就做下準備都要既~~

有BB一定成日想訓架喇 訓多d仲好, BB長肉嘛~


伯爵府

積分: 18922


2572#
發表於 09-2-4 22:58 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:50 PM 發表
係喎~julieann..
你最終有冇幫wallace 報n1呀?



無呀, 我老公話我全職湊BB, 其實都唔需要住, 同埋唔想咁快就比佢過d返學既生活, 寧願佢係屋企多一年, 我自己教佢野, 話返N1都係玩, 雖然係學到群體生活, 不過唔代表唔返N1係學唔到!

平時我有同佢讀下書, 教佢野....平時我教佢讀書時, 佢只係用心聽, 但好少會講出聲, 我就以為會唔會佢唔鍾意睇書, 點知佢前幾日睇睇下書, 佢一睇到有朵花時, 佢話 "flower" 我同老公都一齊聽得好清楚, 佢真係讀"flower" 之後我問多佢幾次, 幾次都係咁講, 果時先知原來平時佢唔係唔留心, 而係佢用心聽....果一刻我真係好開心呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2573#
發表於 09-2-4 22:58 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:54 發表
plan有BB就唔同第一次喇嘛, 今次就做下準備都要既~~

有BB一定成日想訓架喇 訓多d仲好, BB長肉嘛~

我係呢個星期先有機會瞓咋..
因為老公返中...朝早佢可以睇住呀仔..
下個星期,皓皓又返學了..
佢返o左學,就更加瞓唔到..
成日心掛掛,驚自己瞓過龍...唔記得接佢放學...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2574#
發表於 09-2-4 23:02 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:58 發表
無呀, 我老公話我全職湊BB, 其實都唔需要住, 同埋唔想咁快就比佢過d返學既生活, 寧願佢係屋企多一年, 我自己教佢野, 話返N1都係玩, 雖然係學到群體生活, 不過唔代表唔返N1係學唔到!

平時我有同佢讀下書, 教佢野. ...

咁你老公都講得o岩..返n1(除o左私校),
返學主要都係學習群體生活and 自理..
如果係學術上o既野...真係好少..

如果皓皓唔係年頭出世(大仔),
可能我都未必會比佢返n1...
不過,而家見佢返o左學,規矩好o左..
又都覺得值!


伯爵府

積分: 18922


2575#
發表於 09-2-4 23:02 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 10:58 PM 發表

我係呢個星期先有機會瞓咋..
因為老公返中...朝早佢可以睇住呀仔..
下個星期,皓皓又返學了..
佢返o左學,就更加瞓唔到..
成日心掛掛,驚自己瞓過龍...唔記得接佢放學... ...



咁又係...有時訓著之後真係好好訓架嘛~
一陣訓過龍就無人接皓皓


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2576#
發表於 09-2-4 23:03 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-4 22:58 發表
平時我有同佢讀下書, 教佢野....平時我教佢讀書時, 佢只係用心聽, 但好少會講出聲, 我就以為會唔會佢唔鍾意睇書, 點知佢前幾日睇睇下書, 佢一睇到有朵花時, 佢話 "flower" 我同老公都一齊聽得好清楚, 佢真係讀"flower" 之後我問多佢幾次, 幾次都係咁講, 果時先知原來平時佢唔係唔留心, 而係佢用心聽....果一刻我真係好開心呀~

係呀~所以唔好睇少佢地o既能力..
比我地大人好幾百倍呀!!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2577#
發表於 09-2-4 23:05 |只看該作者

晧媽,julieann
HI~呢2晚都有上bk,但見冇人係到,今晚終於見到你地


伯爵府

積分: 18922


2578#
發表於 09-2-4 23:06 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-4 11:02 PM 發表

咁你老公都講得o岩..返n1(除o左私校),
返學主要都係學習群體生活and 自理..
如果係學術上o既野...真係好少..

如果皓皓唔係年頭出世(大仔),
可能我都未必會比佢返n1...
不過,而家見佢返o左學,規矩好o左..
又都覺得 ...



點解大仔先要返既?

不過有好多人都話返左N1真係規矩好多, 我都有同我老公講過, 但佢話呢d自己都教到啦, 更何況佢返K1都會學到, 唔洗咁早迫佢喎...咁佢講既都有佢道理, 同埋我都想對WALLACE多D, 有時自己教佢野, 佢轉過頭就識, 真係好得意好開心~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2579#
發表於 09-2-4 23:06 |只看該作者
最近,我發現,皓皓聽英文o既能力好o左好多...

我估係我之前買好多有埋cd o既story book比佢聽..
佢呢排好鍾意聽...

我今日同佢睇其中一本..
佢仲可以跟住本書去讀..

你都可以買多o的呢o的書比佢睇and 聽..
真係幾好!

都係o個句...多聽少睇(tv)


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2580#
發表於 09-2-4 23:07 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-4 23:05 發表

晧媽,julieann
HI~呢2晚都有上bk,但見冇人係到,今晚終於見到你地

hi, vicky...
好耐冇傾計o剌~

今晚可以同你地傾耐o的..
順便等埋老公收工...哈!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo