立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16855
原帖由 Secure 於 09-3-31 12:31 發表 查實你2公婆都好似樣,只不過細細thin所以感覺似你d,而妹妹fat d所以感覺似你老公多d lor
男爵府
積分: 9651
原帖由 jove 於 09-3-31 14:03 發表 ~~ 2公婆都好似樣唔通....我同佢係............... 哈哈,不過我 同佢血型唔一樣既~ 講血型~~ 個時嚇c我, 剛剛生完細細,個兒科e生入黎搵我,問我係唔係郭太,我完成冇反應ops:" /> ops:" /> 仲r晒咁樣望 ...
積分: 16917
原帖由 Secure 於 09-3-31 16:51 發表 i'm back
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-31 17:09 發表 B完啦
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-31 16:40 發表 咁你又真係好攪笑wor
原帖由 Secure 於 09-3-31 17:16 發表 點解你會大安旨意你d血型一定會同你老公一樣架,你真攪笑莫非你地真係.....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
原帖由 jove 於 09-4-1 07:52 發表 唔知呀,直覺覺得佢都我都一樣ma,點知佢咁畸形ka ja, 好多人都係o ka ma,而且我又問過佢,我直頭懷疑佢自己都唔知添呀,好彩佢地似佢ja~ 如果唔係,一定話我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ...
原帖由 Secure 於 09-4-1 11:15 發表 morning~ 物 b血型好k咩,其實a/b血型先好wor ,反而o血型無so wor
侯爵府
積分: 22443
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:32 發表 peg & 米之ma, hi~ now 0511好似得返我地鐵3角
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 14:39 發表 我都要好晏先上到嚟架 ... but 都好過冇既
子爵府
積分: 12260
原帖由 garfield123 於 09-4-1 14:45 發表 HI CT, 咪咁灰啦! 我前排BC呀!
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:47 發表 oh你大住個肚都上黎so我地,真係有我地心喇:lol::" /> how are u?everything ok
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy