跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16855


2561#
發表於 09-3-31 14:03 |只看該作者
~~
2公婆都好似樣唔通....我同佢係...............
哈哈,不過我 同佢血型唔一樣既~

講血型~~
個時嚇c我,
剛剛生完細細,個兒科e生入黎搵我,問我係唔係郭太,我完成冇反應 仲r晒咁樣望佢
個e生都有d o 咀,之後佢叫返我個名,我先識應佢。
佢詰:bb冇問題,blood test都出咗,b型血,
之後我
e生話:唔洗驚,你先生應該係b型血,bb血型跟daddy
我先冇再

我都真係好白痴
原帖由 Secure 於 09-3-31 12:31 發表
查實你2公婆都好似樣,只不過細細thin所以感覺似你d,而妹妹fat d所以感覺似你老公多d lor


伯爵府

積分: 16855


2562#
發表於 09-3-31 15:13 |只看該作者
冇人既~
我au足2week啦~


男爵府

積分: 9651


2563#
發表於 09-3-31 16:40 |只看該作者
咁你又真係好攪笑wor
原帖由 jove 於 09-3-31 14:03 發表
~~
2公婆都好似樣唔通....我同佢係...............
哈哈,不過我 同佢血型唔一樣既~

講血型~~
個時嚇c我,
剛剛生完細細,個兒科e生入黎搵我,問我係唔係郭太,我完成冇反應ops:" /> ops:" /> 仲r晒咁樣望 ...


伯爵府

積分: 16917


2564#
發表於 09-3-31 16:51 |只看該作者
i'm back


男爵府

積分: 9651


2565#
發表於 09-3-31 17:09 |只看該作者
B完啦
原帖由 Secure 於 09-3-31 16:51 發表
i'm back


伯爵府

積分: 16917


2566#
發表於 09-3-31 17:10 |只看該作者
未做晒,做左一大半咋 anyway留返tomorrow先做lu,因為做到我成個人硬晒ar
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-31 17:09 發表
B完啦


伯爵府

積分: 16855


2567#
發表於 09-3-31 17:13 |只看該作者
因為我以為老公同我一樣MA~
點知D人咁特別KA ~~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-31 16:40 發表
咁你又真係好攪笑wor


伯爵府

積分: 16855


2568#
發表於 09-3-31 17:14 |只看該作者
不過我閃啦~


伯爵府

積分: 16917


2569#
發表於 09-3-31 17:16 |只看該作者
點解你會大安旨意你d血型一定會同你老公一樣架,你真攪笑莫非你地真係.....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-31 17:22 編輯 ]


男爵府

積分: 9651


2570#
發表於 09-3-31 17:34 |只看該作者

原帖由 Secure 於 09-3-31 17:16 發表
點解你會大安旨意你d血型一定會同你老公一樣架,你真攪笑莫非你地真係.....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 16855


2571#
發表於 09-4-1 07:52 |只看該作者
唔知呀,直覺覺得佢都我都一樣ma,點知佢咁畸形ka ja,
好多人都係o ka ma,而且我又問過佢,我直頭懷疑佢自己都唔知添呀,好彩佢地似佢ja~

如果唔係,一定話我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
原帖由 Secure 於 09-3-31 17:16 發表
點解你會大安旨意你d血型一定會同你老公一樣架,你真攪笑莫非你地真係.....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 16917


2572#
發表於 09-4-1 11:15 |只看該作者
morning~
物 b血型好k咩,其實a/b血型先好wor ,反而o血型無so wor
原帖由 jove 於 09-4-1 07:52 發表
唔知呀,直覺覺得佢都我都一樣ma,點知佢咁畸形ka ja,
好多人都係o ka ma,而且我又問過佢,我直頭懷疑佢自己都唔知添呀,好彩佢地似佢ja~

如果唔係,一定話我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
...


男爵府

積分: 9651


2573#
發表於 09-4-1 11:29 |只看該作者
morning

係咩, 咁米之連同米之BA咪黎攞着數, 而我咪無SO LOR
原帖由 Secure 於 09-4-1 11:15 發表
morning~
物 b血型好k咩,其實a/b血型先好wor ,反而o血型無so wor


侯爵府

積分: 22443


2574#
發表於 09-4-1 13:02 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-1 11:15 發表
morning~
物 b血型好k咩,其實a/b血型先好wor ,反而o血型無so wor


HEHE. 我同 kit ba + kit 少, 一家三口都係 b+


伯爵府

積分: 16917


2575#
發表於 09-4-1 14:32 |只看該作者
peg & 米之ma,
hi~
now 0511好似得返我地鐵3角


侯爵府

積分: 22443


2576#
發表於 09-4-1 14:39 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:32 發表
peg & 米之ma,
hi~
now 0511好似得返我地鐵3角



我都要好晏先上到嚟架 ... but 都好過冇既


伯爵府

積分: 16917


2577#
發表於 09-4-1 14:45 |只看該作者
你返10-4?
原帖由 cubixluk 於 09-4-1 14:39 發表



我都要好晏先上到嚟架 ... but 都好過冇既


子爵府

積分: 12260


2578#
發表於 09-4-1 14:45 |只看該作者
HI

CT,
咪咁灰啦!
我前排BC呀!
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:32 發表
peg & 米之ma,
hi~
now 0511好似得返我地鐵3角


伯爵府

積分: 16917


2579#
發表於 09-4-1 14:47 |只看該作者
oh你大住個肚都上黎so我地,真係有我地心喇:lol:
how are u?everything ok
原帖由 garfield123 於 09-4-1 14:45 發表
HI

CT,
咪咁灰啦!
我前排BC呀!


子爵府

積分: 12260


2580#
發表於 09-4-1 14:49 |只看該作者
我係忠實FANS嘛! 唔LOGIN都會上黎睇嫁!不過呢排你地真係無乜人氣LOR!
一般啦!樓價係咁升,買樓無望LU!
原帖由 Secure 於 09-4-1 14:47 發表
oh你大住個肚都上黎so我地,真係有我地心喇:lol::" />
how are u?everything ok

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo