心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21395


2561#
發表於 05-4-6 11:19 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

I think they cannot on BK, too
because the 6th 姑9 can be my ma-----------

不明?


侯爵府

積分: 21395


2562#
發表於 05-4-6 11:21 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing媽

未呀! 佢係我老公個家姐, 你話佢幾多歲啦, 不會結婚架啦, 依家我都好擔心, 因為佢住緊層樓係我老公同另一個細佬的名, 如果99死左之後, 佢果個細佬依佢的性格, 一定會拿返層樓, 我老公又最細出不到聲, 到時容不易要我們同佢一齊住就死得啦. 成屋拉圾, 乜都執返黎用. :-(


男爵府

積分: 6725


2563#
發表於 05-4-6 11:21 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔好 :-( :-( ,等我呢個大月餅講過你知,因為d人話我同肥女好以樣,好以印出黎咁,我係大月餅,咁肥女咪係小月餅lu,明解唔明解呀
kittybuzz 寫道:
點解無人解比我知肥女叫小月餅o既? :-( :-(


男爵府

積分: 6725


2564#
發表於 05-4-6 11:24 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

hinhinmummy

咁佢有冇返工架,佢好大年紀架,執垃圾返屋企,如果到時係咁都幾煩


子爵府

積分: 10010


2565#
發表於 05-4-6 11:27 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

明哂, 同你一樣咁靚ar 嘛 :mrgreen:

不過唔明點解波子媽會知呢個暗號, 咁咪問囉. (不過可能我眼細睇唔哂d post.)

你今晚記得比我攬下喎.
[quote]
wing媽 寫道:
唔好 :-( :-( ,等我呢個大月餅講過你知,因為d人話我同肥女好以樣,好以印出黎咁,我係大月餅,咁肥女咪係小月餅lu,明解唔明解呀
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5329


2566#
發表於 05-4-6 11:28 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

但係我見到你話買背心裙喎 你個個唔係仔黎既咩

lovetsungtsung 寫道:
但係我都係買比阿仔 wor


波子媽
我都有去千色店果間, 乜你唔洗買3件先有3折咩? 我買左3件3+1條褲+1件背心+1件背心裙, 都係 $4xx.
[/quote]
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2567#
發表於 05-4-6 11:29 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咁點算呀?

係咪就係負責買送個果呀?
hinhinmummy 寫道:
wing媽

未呀! 佢係我老公個家姐, 你話佢幾多歲啦, 不會結婚架啦, 依家我都好擔心, 因為佢住緊層樓係我老公同另一個細佬的名, 如果99死左之後, 佢果個細佬依佢的性格, 一定會拿返層樓, 我老公又最細出不到聲, 到時容不易要我們同佢一齊住就死得啦. 成屋拉圾, 乜都執返黎用. :-(
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 6725


2568#
發表於 05-4-6 11:31 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

其實係你冇心肝就真呀,我都未 你呀,上次我地出黎十既時候已經講過,你都冇聽書,都係波子媽好記性,
kittybuzz 寫道:
明哂, 同你一樣咁靚ar 嘛 :mrgreen:

不過唔明點解波子媽會知呢個暗號, 咁咪問囉. (不過可能我眼細睇唔哂d post.)

你今晚記得比我攬下喎.
[quote]
wing媽 寫道:
唔好 :-( :-( ,等我呢個大月餅講過你知,因為d人話我同肥女好以樣,好以印出黎咁,我係大月餅,咁肥女咪係小月餅lu,明解唔明解呀


男爵府

積分: 5329


2569#
發表於 05-4-6 11:32 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

好彩我冇姑9 , 得一個姑仔, 但係我地係冇計傾架.
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2570#
發表於 05-4-6 11:33 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

咁我又真係抵 o既.

好啦, 你即管 啦. 以發你心頭之憤啦.[quote]
wing媽 寫道:
其實係你冇心肝,我都未 你呀,上次我地出黎十既時候已經講過,你都冇聽書,都係波子媽好記性,
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


別墅

積分: 613


2571#
發表於 05-4-6 11:33 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

yes, 我老公係最細, 仲係獨仔

wing媽 寫道:
Anson_Ma_Ma

咁你係咪同你99不齊住架


男爵府

積分: 6725


2572#
發表於 05-4-6 11:34 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

點解冇計傾 ,你同佢唔岩架

八排的wing媽
Ru3gakuen 寫道:
好彩我冇姑9 , 得一個姑仔, 但係我地係冇計傾架.


男爵府

積分: 6725


2573#
發表於 05-4-6 11:36 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

嘩,六個姑奶,得你老公一個仔,都幾大壓力 :-| :-| :-|
Anson_Ma_Ma 寫道:
yes, 我老公係最細, 仲係獨仔

[quote]
wing媽 寫道:
Anson_Ma_Ma

咁你係咪同你99不齊住架
[/quote]


子爵府

積分: 10010


2574#
發表於 05-4-6 11:37 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wingma,

你而家通常幾點訓覺架?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2575#
發表於 05-4-6 11:37 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係因為wing 媽 & 肥女兩母女生得好似樣, 好似餅印出黎咁, 咁wing 媽咪係大月餅, 而肥女咪就係迷李月餅lu.
kittybuzz 寫道:
點解無人解比我知肥女叫小月餅o既? :-( :-(


子爵府

積分: 10010


2576#
發表於 05-4-6 11:38 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

知道左lu, 仲比wingma 完.......

話時話, 點解你咁鬼好記性架暏 [quote]
波子媽 寫道:
係因為wing 媽 & 肥女兩母女生得好似樣, 好似餅印出黎咁, 咁wing 媽咪係大月餅, 而肥女咪就係迷李月餅lu.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2577#
發表於 05-4-6 11:39 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

好彩生個果係p 仔暏.[quote]
wing媽 寫道:
嘩,六個姑奶,得你老公一個仔,都幾大壓力 :-| :-| :-|
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


別墅

積分: 613


2578#
發表於 05-4-6 11:40 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing,
我已忍左4年


[quote]
wing媽 寫道:
嘩,六個姑奶,得你老公一個仔,都幾大壓力 :-| :-| :-| [quote]
Anson_Ma_Ma 寫道:
yes, 我老公係最細, 仲係獨仔

[quote]
wing媽 寫道:
Anson_Ma_Ma

咁你係咪同你99不齊住架


男爵府

積分: 5329


2579#
發表於 05-4-6 11:40 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係呀! 我地唔啱架~ 以前我同佢既ok 人仲試過鬧交tim 架.. 係後來有左p仔 同p 仔出左世之後, 大家先叫做冇乜野咋, 不過都唔多講野架, 只會講p仔既野架咋~

[quote]
wing媽 寫道:
點解冇計傾 ,你同佢唔岩架

八排的wing媽 [quote]
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2580#
發表於 05-4-6 11:42 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

嘩.............咁勁呀!

好彩我姑奶都幾好, 加上時時唔係hk! 我只係同我99 開過火咋.[quote]
Ru3gakuen 寫道:
係呀! 我地唔啱架~ 以前我同佢既ok 人仲試過鬧交tim 架.. 係後來有左p仔 同p 仔出左世之後, 大家先叫做冇乜野咋, 不過都唔多講野架, 只會講p仔既野架咋~
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo