跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2561#
發表於 05-12-14 10:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

說媽

精品個間2-3號開過一次倉真係好抵
不過妳諗都唔洗諗超多人
係d人企到出門口冇辦法入到去

化妝品個間我冇睇過
因為估佢買水貨多


侯爵府

積分: 21537


2562#
發表於 05-12-14 10:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

你有眼不識泰山, SBB係manager grade嚟架
邊個夠膽封殺佢, 唔俾佢上網呀
Pumpkin_mama 寫道:
eee..sbb.. 今日off丫? 甘你有冇比公司封鎖上網?


侯爵府

積分: 24274


2563#
發表於 05-12-14 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

SBB:
亞仔見到你咪好開心囉?
今朝佢係訓住咁食奶
都冇望過我幾眼


子爵府

積分: 10440


2564#
發表於 05-12-14 11:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

sbb,

琴晚係唔係好平靜


公爵府

積分: 27329


2565#
發表於 05-12-14 11:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)


我教極 valerie 曖公仔佢都唔曉
次次都係 1 手扯埋身邊跟住用手大大力打公仔個頭
1 係就咬佢屎忽



SZEYUEN 寫道:
anson對住屋企d公仔
都會第一時間曖曖親親佢
係好得意

[quote]
CarMan 寫道:
琴日elise 攬住個公仔,
係到曖佢訓,
笑c 我.
[/quote]


侯爵府

積分: 24553


2566#
發表於 05-12-14 11:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

:lol: :lol: :lol:
karen&angus 寫道:
你有眼不識泰山, SBB係manager grade嚟架
邊個夠膽封殺佢, 唔俾佢上網呀 [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
eee..sbb.. 今日off丫? 甘你有冇比公司封鎖上網?
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


2567#
發表於 05-12-14 11:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

我是公司的2打6, 要上網搵information,
唔會封殺我掛
karen&angus 寫道:
你有眼不識泰山, SBB係manager grade嚟架
邊個夠膽封殺佢, 唔俾佢上網呀 [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
eee..sbb.. 今日off丫? 甘你有冇比公司封鎖上網?
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


2568#
發表於 05-12-14 11:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

佢咪眼金金咁望住我law
kyleung 寫道:
SBB:
亞仔見到你咪好開心囉?
今朝佢係訓住咁食奶
都冇望過我幾眼
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 24553


2569#
發表於 05-12-14 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

好粗暴哦... [quote]
Valeriemama 寫道:

我教極 valerie 曖公仔佢都唔曉
次次都係 1 手扯埋身邊跟住用手大大力打公仔個頭
1 係就咬佢屎忽



[quote]


侯爵府

積分: 20995


2570#
發表於 05-12-14 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

yes, 條街police多過市民
hellobaby888 寫道:
sbb,

琴晚係唔係好平靜
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 24274


2571#
發表於 05-12-14 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

打左比IT有位哥仔叫救命
佢都話愛莫能助
公司要懶執正黎做
佢都好無奈
:-( :-( :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 165356


2572#
發表於 05-12-14 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

妳試下曖valerie多d
佢自然會曖公仔啦

[quote]
Valeriemama 寫道:

我教極 valerie 曖公仔佢都唔曉
次次都係 1 手扯埋身邊跟住用手大大力打公仔個頭
1 係就咬佢屎忽


珍珠宮

積分: 33190


2573#
發表於 05-12-14 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

叻叻,

我無教elise架.
可能我成日拍elise訓, 仲會叫埋曖.曖.曖..咁
佢宜家眼訓, 佢會拍自己then叫,
等我曖佢訓.
琴日可能佢有d 眼訓, 咁arm 有公仔係手,
佢就曖個公仔囉
Valeriemama 寫道:

我教極 valerie 曖公仔佢都唔曉
次次都係 1 手扯埋身邊跟住用手大大力打公仔個頭
1 係就咬佢屎忽



[quote]
SZEYUEN 寫道:
anson對住屋企d公仔
都會第一時間曖曖親親佢
係好得意

[quote]
CarMan 寫道:
琴日elise 攬住個公仔,
係到曖佢訓,
笑c 我.
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 24553


2574#
發表於 05-12-14 11:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

甘快d叫草草申請調職啦... [quote]
戇居SBB 寫道:
我是公司的2打6, 要上網搵information,
唔會封殺我掛 [quote]


侯爵府

積分: 20995


2575#
發表於 05-12-14 11:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

申請調職??

比人"調"就有份
Pumpkin_mama 寫道:
甘快d叫草草申請調職啦... [quote]
戇居SBB 寫道:
我是公司的2打6, 要上網搵information,
唔會封殺我掛 [quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


公爵府

積分: 27329


2576#
發表於 05-12-14 11:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)


似佢老母, 佢亞媽尋日先係吉之島發皮 4
跟手打埋去吉之島 head office 投訴佢地 d 員工 black face

Pumpkin_mama 寫道:
好粗暴哦... [quote]
Valeriemama 寫道:

我教極 valerie 曖公仔佢都唔曉
次次都係 1 手扯埋身邊跟住用手大大力打公仔個頭
1 係就咬佢屎忽



[quote]


珍珠宮

積分: 33190


2577#
發表於 05-12-14 11:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

邊個激到佢老母呀
Valeriemama 寫道:

似佢老母, 佢亞媽尋日先係吉之島發皮 4
跟手打埋去吉之島 head office 投訴佢地 d 員工 black face


公爵府

積分: 27329


2578#
發表於 05-12-14 11:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)


邊個敢 "調" 你

戇居SBB 寫道:
申請調職??

比人"調"就有份


琥珀宮

積分: 165356


2579#
發表於 05-12-14 11:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

快講事發經過

[quote]
Valeriemama 寫道:

似佢老母, 佢亞媽尋日先係吉之島發皮 4
跟手打埋去吉之島 head office 投訴佢地 d 員工 black face


侯爵府

積分: 21537


2580#
發表於 05-12-14 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

南,
tea lady一陣過你office,
你係咪有隻cd俾我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo