
Valeriemama 寫道:
![]()
![]()
![]()
因為 99 好鍾意食叮噹豆沙餅, 咁我又係 vip 有折
咁無理由係度買野比 99, 唔買埋比亞媽架
[quote]
ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"![]()
![]()
![]()
好貴
仲好甜呀![]()
![]()
![]()
一年一次好喇, 老人家少食好d
又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
[quote]
Valeriemama 寫道:
oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆

Valeriemama 寫道:
![]()
![]()
![]()
因為 99 好鍾意食叮噹豆沙餅, 咁我又係 vip 有折
咁無理由係度買野比 99, 唔買埋比亞媽架
[quote]
ymc2727 寫道:
"源吉兆庵"![]()
![]()
![]()
好貴
仲好甜呀![]()
![]()
![]()
一年一次好喇, 老人家少食好d
又話生活在赤貧線下
您條赤貧線在那裏架?
條線咁c 高0既
[quote]
Valeriemama 寫道:
oic, 你要送好多禮架??
每年我只係會去 "源吉兆庵" 買 2 份野, 1 份比 99, 1 份比婆婆






ymc2727 寫道:
您唔好答合合在日本?!![]()
合合,
老尖nathan road park lane 對面有一間
九龍灣德福有一間
其他唔知
[quote]
Valeriemama 寫道:
"源吉兆庵" -> Minamoto Kitchoan
賣日本和菓子
[quote]
happy_mother 寫道:
"源吉兆庵", what is it???![]()
![]()
![]()

LongYin 寫道:
我同winnie 只會入去睇..![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
好嘢囉! 有好多地方都有分店!
一個赤貧亞太買送禮嘢 --- 勁!
依間嘢貴都嘔白泡.....
日本和果子....細細盒都要一舊水,
你想送禮好睇又大方起碼三舊水以上啦!
[quote]
happy_mother 寫道:
"源吉兆庵", what is it???![]()
![]()
[quote]





戇居SBB 寫道:
if 你買埋俾梓謙食, 可憐下謙謙都比一粒仔佢食下啦![]()
[quote]
karen&angus 寫道:
梓謙都好like 叮嚀, 我估佢都like豆沙餅,
橫掂你買開, 買埋俾梓謙食啦![]()
[quote]
Valeriemama 寫道:
![]()
![]()
![]()
因為 99 好鍾意食叮噹豆沙餅, 咁我又係 vip 有折
咁無理由係度買野比 99, 唔買埋比亞媽架