烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 20309


2561#
發表於 12-5-16 18:18 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-5-16+15:25+你收

原帖由 phibow 於 12-05-16 發表
係咪靚仔餵先
佢對去你個鼻度呀一陣,你想笑死我咩




珍珠宮

積分: 37201


2562#
發表於 12-5-16 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表你新

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
到幾多g個份量係咩要自己試?
我最初用乾yeast兩倍104用2.8克乾,咁兩倍就5.6克,我就用6克
amy suggests三倍




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2563#
發表於 12-5-16 18:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzz1234+於+12-05-16+發表鮮

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
二記燕山500克$20
心甜454克$39
不同牌子?係咪要帶冰袋冰種去買?我見話要分開一啲放冰箱一啲就咁放雪櫃,佢地係咩質地?難分嗎?




珍珠宮

積分: 37201


2564#
發表於 12-5-16 18:20 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-16+17:41+吓心

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
係!
我係荃灣買個間話唔使入冰格,
反正都未必用得晒





伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2565#
發表於 12-5-16 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表係!

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
反正都未必用得晒
係Lu... 成500克。。。要用好耐。。。




珍珠宮

積分: 37201


2566#
發表於 12-5-16 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表二

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
不同牌子?係咪要帶冰袋冰種去買?我見話要分開一啲放冰箱一啲就咁放雪櫃,佢地係咩質地?難分嗎?



...
心甜賣台灣醱寶,我覺得味道勁燕山




珍珠宮

積分: 37201


2567#
發表於 12-5-16 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表二

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
不同牌子?係咪要帶冰袋冰種去買?我見話要分開一啲放冰箱一啲就咁放雪櫃,佢地係咩質地?難分嗎?



...
我有用冰袋,基本上我日日番工都用冰袋
質地似冇咁黏的牛油,勁易散




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2568#
發表於 12-5-16 18:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzz1234+於+12-05-16+發表到

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
我最初用乾yeast兩倍104用2.8克乾,咁兩倍就5.6克,我就用6克
amy suggests三倍



...
我睇之前有個blog, 鮮:亁;instant = 6:3:2

咁我用開2.8g instant , 即係要8.4g鮮?




侯爵府

積分: 20309


2569#
發表於 12-5-16 18:28 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-5-16+15:28+自己m

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
可能又要自己手動包餡
就係懶




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2570#
發表於 12-5-16 18:29 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+17:05+蔬

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
呢個格係最好!或者放係普通格最低個層最角落位。
咁我執執99拎黎既藥材先




[/url]


侯爵府

積分: 20309


2571#
發表於 12-5-16 18:31 |只看該作者

引用:余寶快d好返!

原帖由 worldrecord 於 12-05-16 發表
余寶快d好返!
你今日有冇睇吓部機去到邊攪到我都心急埋




珍珠宮

積分: 37201


2572#
發表於 12-5-16 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-05-16+發表我

原帖由 buzz1234 於 12-05-16 發表
我睇之前有個blog, 鮮:亁;instant = 6:3:2

咁我用開2.8g instant , 即係要8.4g鮮?
Try and error




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2573#
發表於 12-5-16 18:33 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+14:58+你

原帖由 amypekkle 於 12-05-16 發表
你平日在荔枝角定美孚走? 我幫唔幫到你買?
荔枝角走呀,我5點3左右回程




[/url]


伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2574#
發表於 12-5-16 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzz1234+於+12-05-16+發表不

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
我有用冰袋,基本上我日日番工都用冰袋
質地似冇咁黏的牛油,勁易散



...
你係人奶媽媽?我都係呀。不過依家冇係公司泵,只係早晚泵咋




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2575#
發表於 12-5-16 18:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzz1234+於+12-05-16+發表不

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
心甜賣台灣醱寶,我覺得味道勁燕山
陣味勁啲?咁即係好定唔好?




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2576#
發表於 12-5-16 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amypekkle+於+12-05-16+發表

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
荔枝角走呀,我5點3左右回程
其實乾酵母係咪少用啲呢?如果用乾不如用instant la. 用鮮酵母可唔可以用預約mode?




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2577#
發表於 12-5-16 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-16+發表

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
我見書有橙味雪糕,今晚返嚟搵俾你
邊本呀




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2578#
發表於 12-5-16 18:38 |只看該作者
buzz1234 發表於 12-5-16 18:11
到幾多g個份量係咩要自己試?
係呀,我都試O左幾次,有一次比TAMMY 見到我走火入魔,佢即刻出黎提醒我!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4925630&page=3&from=space


侯爵府

積分: 23056


2579#
發表於 12-5-16 18:38 |只看該作者
未試過整麵包咁驚, 跟足食譜用紫薯泥做麵包, 點知乾都一舊舊, 好驚不停亂加水, 加左成20g, 仲要reset左部機幾時打得比較似樣少少少少少.... 仲之就呢咁hea.... 諗住轉粉團模式再轉焗爐焗, 睇下救唔救得番, 點知就係呢個時候.... 部麵包機冇啦啦error... =-=" 不停reset, 又斷電... 真係心都跌埋出黎, 好彩最後叫做郁得番... 但.... 都係失敗多架啦.... 希望食得入口... 唔好浪費左我d紫薯啦...


子爵府

積分: 12508


2580#
發表於 12-5-16 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+buzz1234+於+12-05-16+發表我

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
Try and error
我系用9g先ok !




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo