跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7224


241#
發表於 07-12-31 18:59 |只看該作者
bb鼻塞係點架?
原文章由 sum2410 於 07-12-31 15:24 發表
BB會唔會係鼻塞飲得唔好?我個囝都試過,我帶佢去睇醫生比左d滴鼻既藥水佢,氣順左,飲奶既次數都少左


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


242#
發表於 07-12-31 21:00 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-31 18:55 發表
多奶茶係邊到買?


我都係向BABYOUTLET買,但以前我向永安都買到~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


243#
發表於 07-12-31 21:46 |只看該作者

回覆 #2 余魚媽 的文章

好似大人鼻塞咁,條氣唔多順,"投"氣時好大聲


男爵府

積分: 6482


244#
發表於 07-12-31 21:50 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-31 18:58 發表
拆得都好ar,但最怕做人亞媽唔夠奶比佢拆:-(


我個仔都突然拆得
可能係第2個猛長期
2個鐘食一次
每次食30-35mins
日頭好d...尋晚半夜同今日黃昏竟2個鐘一餐
到e ka..今日已經食左8餐
仲有一餐未食..好攰呀 !
希望快d捱過啦

尋晚佢食晒120ml...再啜左15分鐘
結果訓左一個鐘又要食..好慘呀
希望今晚唔好咁啦...真係好攰呀
好似回復返岩岩出世咁:-(


男爵府

積分: 6482


245#
發表於 08-1-1 10:31 |只看該作者
我好肯定我個仔已經開始左第2個猛長期...
時間岩岩好...今日就係6個星期大 !
佢由尋日黃昏5點開始...2個鐘一餐
到依架...我足足餵左9餐
餵到人都癲...
成晚冇訓...
有幾餐佢仲食10分鐘就訓左 (我諗佢都好攰)
整極都唔醒...
點知過左半個鐘又開始扭...
結果我成晚係冇訓過...

不過我真係feel到自己明顯奶量多左
平時我係每次餵一邊...3個鐘一餐
通常要差唔多餵...先feel到谷奶 (即係大概5個零鐘就開始谷)
但係e ka...3個零鐘已經谷...
谷到係咁滴出黎 !呀仔又成日食到"濁"親
猛長期真係好難捱...好辛苦呀
希望快d過la ~~:-( :-(


男爵府

積分: 7224


246#
發表於 08-1-1 11:11 |只看該作者
今日有冇假放呀!如果放假有得休息o下都好d。加油!
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-1 10:31 發表
我好肯定我個仔已經開始左第2個猛長期...
時間岩岩好...今日就係6個星期大 !
佢由尋日黃昏5點開始...2個鐘一餐
到依架...我足足餵左9餐
餵到人都癲...
成晚冇訓...
有幾餐佢仲食10分鐘就訓左 (我諗佢都好攰)
整極都 ...


男爵府

積分: 6482


247#
發表於 08-1-1 12:57 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 11:11 發表
今日有冇假放呀!如果放假有得休息o下都好d。加油!


我冇做野架
我0既工作就係揍仔
不過都要訓覺ka
個仔好似唔洗訓only要食咁
勁 ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


248#
發表於 08-1-1 13:13 |只看該作者
仲有10日8日就到我個女六星期大,希望到時易d過啦~~~

係呢你有冇訓o向度餵呀?舒服好多傢...我而家夜晚都係訓住餵,佢食就由得佢食,食夠就自己離口,好處係佢食緊時我都可以'合'下眼訓,但自己一定要好醒訓先得囉~

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-1 10:31 發表
我好肯定我個仔已經開始左第2個猛長期...
時間岩岩好...今日就係6個星期大 !
佢由尋日黃昏5點開始...2個鐘一餐
到依架...我足足餵左9餐
餵到人都癲...
成晚冇訓...
有幾餐佢仲食10分鐘就訓左 (我諗佢都好攰)
整極都 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


249#
發表於 08-1-1 13:24 |只看該作者
我都係最近先識訓係度餵,真係好舒服,餵完真唔願起身掃風、換片。
呢兩日亞b個patpat開始有d紅,所以日間轉用尿布,亞b可以舒服d。
聽日我第一次自己出街成7-8個鐘,咁請問中途谷奶點算?要唔要帶埋pump搵地方pump奶帶返家?
原文章由 tsznok 於 08-1-1 13:13 發表
仲有10日8日就到我個女六星期大,希望到時易d過啦~~~

係呢你有冇訓o向度餵呀?舒服好多傢...我而家夜晚都係訓住餵,佢食就由得佢食,食夠就自己離口,好處係佢食緊時我都可以'合'下眼訓,但自己一定要好醒訓先得囉~

...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


250#
發表於 08-1-1 13:44 |只看該作者
你會唔會帶埋呀b出街?如果會就易攪,只需要照埋身餵就ok,但如果唔同bb一齊出去,咁你可以選擇帶齊奶泵奶樽冰袋等用品,泵完拎番屋企 / 泵完唔要倒左去 (但又好浪費), 再唔係,如果真係好谷,可以去洗手間用手擠緊d出黎,番到屋企就快快俾bb埋身食番清佢。

原文章由 余魚媽 於 08-1-1 13:24 發表
我都係最近先識訓係度餵,真係好舒服,餵完真唔願起身掃風、換片。
呢兩日亞b個patpat開始有d紅,所以日間轉用尿布,亞b可以舒服d。
聽日我第一次自己出街成7-8個鐘,咁請問中途谷奶點算?要唔要帶埋pump搵地方pump奶帶返家? ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


251#
發表於 08-1-1 14:37 |只看該作者
真羨慕你!
我都有諗過唔做野照顧亞b,但又怕悶,又唔捨得份工(剛剛升職,薪酬很好,但工作時間長)
你冇做野幾耐?悶唔悶呀?
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-1 12:57 發表


我冇做野架
我0既工作就係揍仔
不過都要訓覺ka
個仔好似唔洗訓only要食咁
勁 ...


男爵府

積分: 7224


252#
發表於 08-1-1 14:38 |只看該作者
我諗我會試下帶奶pump,thank you!
原文章由 tsznok 於 08-1-1 13:44 發表
你會唔會帶埋呀b出街?如果會就易攪,只需要照埋身餵就ok,但如果唔同bb一齊出去,咁你可以選擇帶齊奶泵奶樽冰袋等用品,泵完拎番屋企 / 泵完唔要倒左去 (但又好浪費), 再唔係,如果真係好谷,可以去洗手間用手擠緊d出黎,番 ...


男爵府

積分: 6482


253#
發表於 08-1-1 16:46 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-1 13:13 發表
仲有10日8日就到我個女六星期大,希望到時易d過啦~~~

係呢你有冇訓o向度餵呀?舒服好多傢...我而家夜晚都係訓住餵,佢食就由得佢食,食夠就自己離口,好處係佢食緊時我都可以'合'下眼訓,但自己一定要好醒訓先得囉~

...

其實我好想訓係度餵ka...
不過...我唔識呀 !!
又冇人教我點訓係度餵喎
呀仔次次都係餓到乜咁先起身
一起身就大喊...所以我都冇乜機會試...
訓係度...唔會壓到隻手麻痺左咩??
你可唔可以教下我呀 !!!
但係訓係度食...都係要掃風...咪又係要起身 ??
我個b好易吐奶...即使掃到佢ur左2大聲
佢都有機會吐...所以...我都唔知應該點做 !

仲有10日8日就到你..
希望你唔洗咁辛苦la ~~
大家加油呀 !!


男爵府

積分: 6482


254#
發表於 08-1-1 16:49 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 13:24 發表
我都係最近先識訓係度餵,真係好舒服,餵完真唔願起身掃風、換片。
呢兩日亞b個patpat開始有d紅,所以日間轉用尿布,亞b可以舒服d。
聽日我第一次自己出街成7-8個鐘,咁請問中途谷奶點算?要唔要帶埋pump搵地方pump奶帶返家? ...


我返外家成日...就會帶埋個泵出去...
因為多數都係老公揸車返去
我好多時都會係車度泵一次low
返到外家就即刻雪左佢..
等佢黎緊0個餐食...
如果係出街0既...我都會泵出黎
帶定個冰墊...將d奶凍住佢先
一返到屋企就冰左佢 !


男爵府

積分: 6482


255#
發表於 08-1-1 16:56 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 14:37 發表
真羨慕你!
我都有諗過唔做野照顧亞b,但又怕悶,又唔捨得份工(剛剛升職,薪酬很好,但工作時間長)
你冇做野幾耐?悶唔悶呀?


有乜好羨慕喎!!
我岩岩搵到份新工就知自己有左
0個份工...工作壓力大..時間又長
加上初初有左...個人好攰
返左幾日...已經疲勞過渡要睇醫生 !
之後...做左個幾月...頂唔順就冇做野一路等生
悶ka...0個時大肚...
又冇收入...所以唔敢周圍去...怕自己會亂洗錢
日日係屋企...都幾慘..
得老公一個人搵錢其實真係唔多夠...
所以...我過左年之後
都會出去搵野做...
不過就搵d part time做住先
等自己適應下...因為真係太耐冇做野
加上有左bb...怕自己會唔慣唔捨得 !
到bb 6個月大...唔洗餵奶餵得咁密...
我就舒服好多...就會搵返full time黎做
快d save多d錢...搬出去...脫離我99 0既魔掌

我駝仔0既時候冇做野...
真係日日悶到人都癲ka ~~
但係e ka...我反而覺得d時間唔夠用
上個星期...呀b一日食7餐..
我都仲有小小時間
e ka...佢猛長期...基本上係b不離身咁滯...
連奶樽都冇時間洗...
泵奶..就更加唔洗止意 !
其實餵人奶揍b都幾忙ka...
3個鐘一餐...餵就餵半個鐘
仲要掃風換片...咁就攪左一個鐘..
中間2個鐘做乜 ??
洗奶樽...洗bb衫...掠衫...自己食野...同呀b沖涼
都唔好話冇野做...一定唔會覺得悶
如果唔係想快d搬出去...
我都想自己揍大呀b ka ~~


別墅

積分: 764


256#
發表於 08-1-1 18:05 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-1 10:31 發表
我好肯定我個仔已經開始左第2個猛長期...
時間岩岩好...今日就係6個星期大 !
佢由尋日黃昏5點開始...2個鐘一餐
到依架...我足足餵左9餐
餵到人都癲...
成晚冇訓...
有幾餐佢仲食10分鐘就訓左 (我諗佢都好攰)
整極都 ...

努力加油呀.. 呢幾日會過得好快.. 唔駛驚..
我好少少.. 猛長期我多數餵樽.. 阿囡每次食得多d.. 每2個鐘食一次.. 係夜晚我先會埋身食.. 咁我就可以朝早瞓多少少.. 晚上同佢搏命..


別墅

積分: 764


257#
發表於 08-1-1 18:07 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-1 13:13 發表
仲有10日8日就到我個女六星期大,希望到時易d過啦~~~

係呢你有冇訓o向度餵呀?舒服好多傢...我而家夜晚都係訓住餵,佢食就由得佢食,食夠就自己離口,好處係佢食緊時我都可以'合'下眼訓,但自己一定要好醒訓先得囉~

...

我都試過瞓係度餵.. 但阿囡唔識.. 如果食到佢成身我成身同成床都係.. 最多野做過我起身餵佢.. 唉..
呢家只好訓練自己坐係度"合".. 有時"合"醒佢已經食完..


別墅

積分: 764


258#
發表於 08-1-1 18:08 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 13:24 發表
我都係最近先識訓係度餵,真係好舒服,餵完真唔願起身掃風、換片。
呢兩日亞b個patpat開始有d紅,所以日間轉用尿布,亞b可以舒服d。
聽日我第一次自己出街成7-8個鐘,咁請問中途谷奶點算?要唔要帶埋pump搵地方pump奶帶返家? ...

我通常都係去toilet擠走d奶.. 出街帶埋個pump好麻煩.. 又要搵地方pump.. 又要拎埋奶樽.. 出街都出得唔開心啦..


別墅

積分: 764


259#
發表於 08-1-1 18:10 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-1 16:46 發表

其實我好想訓係度餵ka...
不過...我唔識呀 !!
又冇人教我點訓係度餵喎
呀仔次次都係餓到乜咁先起身
一起身就大喊...所以我都冇乜機會試...
訓係度...唔會壓到隻手麻痺左咩??
你可唔可以教下我呀 !!!
但係訓係度食.. ...

你有無試過餵完佢後抱佢15至30分鐘先瞓落床呀? 咁就會吐少d架..


男爵府

積分: 7224


260#
發表於 08-1-1 19:03 |只看該作者
我出奶唔多,捨不得唔要d奶呀!
原文章由 JD11 於 08-1-1 18:08 發表

我通常都係去toilet擠走d奶.. 出街帶埋個pump好麻煩.. 又要搵地方pump.. 又要拎埋奶樽.. 出街都出得唔開心啦..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo