想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1094


241#
發表於 14-9-11 14:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Wenchoy+於+14-09-11+發表我

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
排卵後3日36.62
排卵後4日36.78
排卵後5日36.72
恭喜!排卵後day7已check到,勁!




大宅

積分: 1409


242#
發表於 14-9-11 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 yanbeebee 於 14-09-11 發表
我上次小x中醫都話係女!

我想女呀
但我3條女la


大宅

積分: 1409


243#
發表於 14-9-11 14:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 Wenchoy 於 14-09-11 發表
咩叫右手強過左手呀?
男左女右,左強boy, 右強girl


大宅

積分: 1094


244#
發表於 14-9-11 14:56 |只看該作者
好想偷步驗...但又好想忍到過左due day, 無咁失望....


大宅

積分: 1409


245#
發表於 14-9-11 14:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 Wenchoy 於 14-09-11 發表
恭喜!排卵後day7已check到,勁!
多謝你先!一日未有兩條深線我都唔多信到dueday先算啦


男爵府

積分: 7778


246#
發表於 14-9-11 15:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-11+發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
但我3條女la
你第三個,勁!




大宅

積分: 1409


247#
發表於 14-9-11 15:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 yanbeebee 於 14-09-11 發表
你第三個,勁!
呢個last


男爵府

積分: 7778


248#
發表於 14-9-11 15:33 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我day23 check紅d
上係尋晚
下係頭先
希望加深
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 339


249#
發表於 14-9-11 15:37 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我冇機啦 ~ 連續2個月比m到更早見紅。 剛轉左第個醫生 要再調理番


大宅

積分: 2717


250#
發表於 14-9-11 15:59 |只看該作者
babypigpig1228 發表於 14-9-11 14:11
排卵後3日36.62
排卵後4日36.78
排卵後5日36.72
恭喜ah.. 請問可否pm你中醫知料?感謝


大宅

積分: 1094


251#
發表於 14-9-11 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Wenchoy+於+14-09-11+發表咩

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11 發表
男左女右,左強boy, 右強girl
即係咩強?意思係平時自己既手力?




複式洋房

積分: 426


252#
發表於 14-9-11 16:44 |只看該作者
回覆 Wenchoy 的帖子

我同你一樣-0-" 唉... 努力左成個月.. 點都忍埋DUE DAY 先啦.. 我8月14號DUE DAY


大宅

積分: 1094


253#
發表於 14-9-11 16:45 |只看該作者

引用:回覆+Wenchoy+的帖子我同你一樣-0-\"+唉...+

原帖由 sugarstep 於 14-09-11 發表
回覆 Wenchoy 的帖子

我同你一樣-0-" 唉... 努力左成個月.. 點都忍埋DUE DAY 先啦.. 我8月14號DUE DAY:thi ...
14/8? 過左成個月?




複式洋房

積分: 426


254#
發表於 14-9-11 16:47 |只看該作者
回覆 Wenchoy 的帖子

手快快打錯字9月14先岩阿:)


大宅

積分: 1094


255#
發表於 14-9-11 16:49 |只看該作者

引用:回覆+Wenchoy+的帖子手快快打錯字9月14先岩

原帖由 sugarstep 於 14-09-11 發表
回覆 Wenchoy 的帖子

手快快打錯字9月14先岩阿:)
好快,仲有三日,祝大都能夠成功!你有無咩先兆?




複式洋房

積分: 426


256#
發表於 14-9-11 16:53 |只看該作者
本帖最後由 sugarstep 於 14-9-11 16:55 編輯
Wenchoy 發表於 14-9-11 16:49
好快,仲有三日,祝大都能夠成功!你有無咩先兆?

有阿.. 琴日同前日好多分秘,但今日無,個肚脹左, 個胃唔知點咁想作嘔(但我諗未必有咁快啦)又成日想食野..
個胸脹痛/_\ 條腰間唔時又痛.. 好似泥M咁=.= 唉... 唔敢諗.. 怕失望


大宅

積分: 1094


257#
發表於 14-9-11 16:54 |只看該作者

引用:Quote:Wenchoy+發表於+14-9-11+16:49+好快

原帖由 sugarstep 於 14-09-11 發表
有阿.. 個肚脹左, 個胃唔知點咁想作嘔(但我諗未必有咁快啦)又成日想食野..
個胸脹痛/_ 條腰間唔時又痛.. ...
係,唯有放鬆(哈哈,都係得個講字)




複式洋房

積分: 426


258#
發表於 14-9-11 16:58 |只看該作者
Wenchoy 發表於 14-9-11 16:54
係,唯有放鬆(哈哈,都係得個講字)
邊到有得放鬆架,日諗夜諗=.= 仲緊張過返工阿


大宅

積分: 1094


259#
發表於 14-9-11 16:59 |只看該作者

引用:Quote:Wenchoy+發表於+14-9-11+16:54+係,

原帖由 sugarstep 於 14-09-11 發表
邊到有得放鬆架,日諗夜諗=.= 仲緊張過返工阿
哈哈,都係呀!加油啦!




大宅

積分: 1409


260#
發表於 14-9-11 17:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-11

原帖由 Wenchoy 於 14-09-11 發表
即係咩強?意思係平時自己既手力?
脈像


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo