在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3842


241#
發表於 08-7-3 23:48 |只看該作者
我同凱悠今日都好開心呀. 個場地真是不錯, 大人可以好放心傾, 小朋友又可以玩, 正. 

好期待下次再同大家見面呀. PI club house 個度, 我可以借用家人的証, 加埋都有5個 wor...鍾意的話仲可以上天台玩同野餐, 看看你們幾時有興趣 la....


伯爵府

積分: 15067


242#
發表於 08-7-4 06:45 |只看該作者
又miss佐!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


243#
發表於 08-7-4 08:31 |只看該作者
你地真係開心, 我就做左一日苦工
好累, 仲差窗簾就全部野訂哂啦


侯爵府

積分: 20493


244#
發表於 08-7-4 10:22 |只看該作者
我地擔心你會悶呀,見你tea又無乜食野,跟住又陪我地去公園比蚊咬,真係唔好意思呀
下次我地搞d indoor活動,咁大家都可以舒服d傾下計啦

原文章由 猪仔妈 於 08-7-3 12:08 發表

我也很高兴一会可以见到大家啊!!!


侯爵府

積分: 20493


245#
發表於 08-7-4 10:29 |只看該作者
ballma,而我果個呢就係和光堂o既,成份有:onion,粟米,青豆,波菜,豆腐,雞肉。

如果你需要就call我啦,我地睇下邊度交收啦,我今日就唔會出街,聽日就會出tst or mk + tm。

原文章由 CottonCandy 於 08-7-3 22:42 發表
Ballma,

打比妳但冇人聽... 如果係飯連餸, 我得一盒森永, 係沙丁魚+雜菜(紅蘿蔔、牛蒡、豆腐、海帶、香菇等), 亦含少少蛋.

若只是餸, 即加在飯/粉上, 就有數款: (1) 豬肉+雜菜 (洋葱、紅蘿蔔、白菜、粟米、紅青椒 ...


侯爵府

積分: 20493


246#
發表於 08-7-4 10:33 |只看該作者
我同酌b都係呀,又識到新朋友添,真開心
仲要係我發覺唔但只我地mf區媽咪陣容越來越龐大,連nobhill媽咪都越來越多添呀,yeah

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-3 23:48 發表
我同凱悠今日都好開心呀. 個場地真是不錯, 大人可以好放心傾, 小朋友又可以玩, 正. 

好期待下次再同大家見面呀. PI club house 個度, 我可以借用家人的証, 加埋都有5個 wor...鍾意的話仲可以上天台玩同野餐, ...


侯爵府

積分: 20493


247#
發表於 08-7-4 10:34 |只看該作者
唔怕啦,你同甜媽兩個忙完先啦,遲d仲有好多聚會等緊你地呢

原文章由 jjtseung 於 08-7-4 06:45 發表
又miss佐!


侯爵府

積分: 20493


248#
發表於 08-7-4 10:36 |只看該作者
嘻,甜媽,你辛苦完一排就有個靚靚安樂窩喎,辛苦少少都抵啦

原文章由 joannelai930 於 08-7-4 08:31 發表
你地真係開心, 我就做左一日苦工
好累, 仲差窗簾就全部野訂哂啦


大宅

積分: 1404


249#
發表於 08-7-4 10:52 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-4 10:33 發表
我同酌b都係呀,又識到新朋友添,真開心
仲要係我發覺唔但只我地mf區媽咪陣容越來越龐大,連nobhill媽咪都越來越多添呀,yeah

...



hi Good Morning everyone:

又識到新朋友,真開心


侯爵府

積分: 20493


250#
發表於 08-7-4 10:55 |只看該作者
我尋日返到屋企成個散晒呀,可能出左好多汗,very tired呀;酌b自從o係mtr lift醒左後就無再訓,一路玩到21:30先訓;酌媽就tired到寧願放棄自己free time,酌b訓左唔係好耐我就跟住訓喇

另外,數碼港果度我見佢地個website未update jul個timetable,所以要打去問,佢地有3個時段:10:30 / 14:00 / 16:00。 我就覺得會唔會10:30個時間o岩小朋友,玩完就去食野;因為14:00我怕個個吃完野o係車度訓晒

入場費$100/family (2a1b),玩1.5hours,7月20號前,所有入場費將會donate去四川賑災

anyway,如果時間唔o岩我地仲有其他選擇:

1) elements (空中花園個playground)
2) park island (hoiyau媽帶我地去playroom)

大家投票啦,如果去數碼港就要早d book,你地揀啦


侯爵府

積分: 20493


251#
發表於 08-7-4 10:57 |只看該作者
vane媽,我諗返尋日o係kfc真係比你笑c 我初初仲想封你做親善大使添呀,見你連搭台都咁好傾 後來先知係識o既

原文章由 vane@nana 於 08-7-4 10:52 發表



hi Good Morning everyone:

又識到新朋友,真開心


大宅

積分: 1404


252#
發表於 08-7-4 13:55 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-4 10:57 發表
vane媽,我諗返尋日o係kfc真係比你笑c 我初初仲想封你做親善大使添呀,見你連搭台都咁好傾 後來先知係識o既


哈哈哈! 我点會甘親善woo!!! 生完bb我變到自閉左..... 小講話左...... 我啲朋友都係甘話我ka......

禽曰個舊同事仲話唔認得我ah!!!! 閉家火 la!!!


大宅

積分: 1404


253#
發表於 08-7-4 13:59 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-4 10:55 發表
我尋日返到屋企成個散晒呀,可能出左好多汗,very tired呀;酌b自從o係mtr lift醒左後就無再訓,一路玩到21:30先訓;酌媽就tired到寧願放棄自己free time,酌b訓左唔係好耐我就跟住訓喇

另外,數碼港果度我見佢地個website ...



我去邊都無所謂...... 你地話事la!!! 我女也扭計左成晚...... 可能太累吧!


大宅

積分: 1404


254#
發表於 08-7-4 14:01 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-4 08:31 發表
你地真係開心, 我就做左一日苦工
好累, 仲差窗簾就全部野訂哂啦



好lor...... 值得ka...... 靚靚屋ma!!!


大宅

積分: 1404


255#
發表於 08-7-4 14:02 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-4 06:45 發表
又miss佐!



我都想見下你和汶汶ka..... 去你blog止下渴lor!!!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


256#
發表於 08-7-4 14:34 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-4 10:22 發表
我地擔心你會悶呀,見你tea又無乜食野,跟住又陪我地去公園比蚊咬,真係唔好意思呀
下次我地搞d indoor活動,咁大家都可以舒服d傾下計啦

...

唔闷,见到咁多小朋友我好开心呀
有食好多野呀,你没看到而已,呵呵~~~
蚊蚊最钟意锡我架啦,无事既

昨天没什么准备,早上去做完检查回来,就和朋友去喝茶了
下次再见我会带点小礼物送给小宝B们


大宅

積分: 3401


257#
發表於 08-7-4 15:35 |只看該作者
琴日真係玩到好倦, 返到屋企又煮飯, 所以成個人都散晒, 要逸希爸爸按摩下先好d, 不過逸希就好好咁10點左右瞓左同埋一夜都無醒過, 瞓到今朝爸爸起床, 佢就又靜雞雞咁走過來我地房一野就瞓係爸爸個位度玩


大宅

積分: 3401


258#
發表於 08-7-4 15:37 |只看該作者
汶媽同甜媽,
等住你地的新屋入伙, 我地來打搞一番, 比心機快d裝修完呀!


大宅

積分: 3401


259#
發表於 08-7-4 15:44 |只看該作者
下星期三去數碼港都ok, 不過就要大家都可以咁勁早出門, 我地一向早起應該都可以, 看大家啦....
去elements個度....hee...可唔可以去埋nana度玩...
park island都好吸引喎....你地話事啦.


大宅

積分: 3401


260#
發表於 08-7-4 15:47 |只看該作者
你唔好咁客氣啦, 一齊玩下開心下咪好lor, 千其唔好又請客又送禮咁啦....我地會好唔好意思架 !!!

原文章由 猪仔妈 於 08-7-4 14:34 發表

唔闷,见到咁多小朋友我好开心呀
有食好多野呀,你没看到而已,呵呵~~~
蚊蚊最钟意锡我架啦,无事既

昨天没什么准备,早上去做完检查回来,就和朋友去喝茶了
下次再见我会带点小礼物送给小宝B们 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo