影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 816


241#
發表於 17-6-3 10:53 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-3 10:34
花千…我睇兩集就棄船,
但我都鍾意霍,
係唔鍾意劇情

花千骨後半部剪得好差 犯駁位太多 血吻戲個啲全刪 又係比人係咁鬧 最差係由世間最後一個神改左做女禍後人...


別墅

積分: 816


242#
發表於 17-6-3 10:56 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-3 10:11
特工皇妃好似星期一開播

軍事聯盟好似係網上會員獨家優先播放 電視台要等多兩星期 唔知youtube 會唔會咁快有呢

特工皇妃睇trailor 還原度都好高 本來開拍個時原著粉鬧趙麗穎唔適合 我又走左去睇小說 睇完再睇trailor 覺得應該幾好睇
睇得出趙麗穎只要好好拍戲 發展會越黎越好


別墅

積分: 816


243#
發表於 17-6-3 11:00 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-3 10:01
睇呢二集真係煩到嘔,仲衰過TBB劇情不停就係邱係到喊苦喊忽要救應,個編劇真係垃圾到唔垃圾。
...

原著佢就係咁 所有人幫完佢仲要哭鬧 不過又真係現實中好多呢種人
其實2對關關 樊大姐同邱瑩瑩還原度都高 可能因為現實中好多佢地既例子 但小曲同安迪 特別係安迪 離生活中太遠 編劇hold 唔住
btw 編劇本身係安奇粉 結果安包就落得咁既下場 官配都被寫壞 以後見到呢個編劇改編既劇應該可以唔使睇 用自己代入感情去改 唔跟小說發展


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


244#
發表於 17-6-3 11:01 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-6-3 10:51
收視仲要升左

呢2集睇左陣都無追 1、2季都唔鐘意邱個角式,呢2集日喊夜喊話要救應真係超煩,擺明攞戲黎做。


大宅

積分: 4011

開心吸收勳章


245#
發表於 17-6-3 11:03 |只看該作者
仲有第三季??想死!幾時做完呀!


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


246#
發表於 17-6-3 11:03 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-6-3 11:00
原著佢就係咁 所有人幫完佢仲要哭鬧 不過又真係現實中好多呢種人
其實2對關關 樊大姐同邱瑩瑩還原度都高 ...

大約仲有5、6日,快快播完就算,睇到4x集都仲未入肉,淨返十集都唔知想點


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


247#
發表於 17-6-3 11:06 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-6-3 10:56
軍事聯盟好似係網上會員獨家優先播放 電視台要等多兩星期 唔知youtube 會唔會咁快有呢

特工皇妃睇trailor ...

睇左二、三套趙麗穎嘅戲,角式大多數類似,希望呢套會有改變。


別墅

積分: 816


248#
發表於 17-6-3 11:35 |只看該作者
friendfriend 發表於 17-6-3 11:03
仲有第三季??想死!幾時做完呀!

好似有番外 但有人話只係平行時空入面既安迪番外 劇照出左 但實際到底咩黎未知 我睇完劇照似係賣水廣告多啲。。。


別墅

積分: 816


249#
發表於 17-6-3 11:40 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-3 11:06
睇左二、三套趙麗穎嘅戲,角式大多數類似,希望呢套會有改變。

由新珠格格3佢做晴兒開始睇
衫衫來了(朋友介紹我睇) 錯點姻緣 同陸貞傳奇都有啲似 個時覺得佢算小花中做得唔錯
佢後來拍蜀山傳奇同花千骨 老九門我都有睇
但胭脂已經冇興趣 感覺上佢擔唔起呢類角色


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


250#
發表於 17-6-3 12:04 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-6-3 11:40
由新珠格格3佢做晴兒開始睇
衫衫來了(朋友介紹我睇) 錯點姻緣 同陸貞傳奇都有啲似 個時覺得佢算小花中做 ...

我睇左花千骨先識趙,之後無聊就開左陸貞(但都係跳左船),之後睇杉杉覺得佢來來去去都差不多角色,之後果d真係提唔起興趣睇。

遲d嘅特工皇妃其實我覺得麻麻地但係無戲追下,會開黎睇下先。


大宅

積分: 4011

開心吸收勳章


251#
發表於 17-6-3 12:11 |只看該作者
回覆 yeungwgyn 的帖子

但包太仲未死,小曲家還未破產,樊胜美仍未與他哥打官司,咁就完,不是吧?


別墅

積分: 816


252#
發表於 17-6-3 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

小樊同佢大佬打官司應該唔會點拍 原著都冇特別描述 只係喺台詞入面發生 黎緊星期日個兩集應該去到包太作妖 王柏川破產同分手 謝童關關一齊 邱應應該都差不多一齊返 反而曲家未破產 關母又未走出黎
電視劇比例真係有啲失衡 應刪唔刪 唔應刪刪晒 編劇仲叫人自己腦補 要腦補使乜睇電視劇...直接睇小說就得啦


男爵府

積分: 5535


253#
發表於 17-6-3 15:03 |只看該作者
40, 41集不看也罷, 每次看到關同邱都要跳船, 第二季真係好失望, 好多都跳過唔睇, 只係睇包包...


大宅

積分: 4011

開心吸收勳章


254#
發表於 17-6-3 20:26 |只看該作者
回覆 yeungwgyn 的帖子

你是對的,剛看完今晚直播一集,預告說明天二集做王破產、包太快去,老包出招玩嘢,希望兩季完。


子爵府

積分: 11116


255#
發表於 17-6-3 21:29 |只看該作者
friendfriend 發表於 17-6-3 20:26
回覆 yeungwgyn 的帖子

你是對的,剛看完今晚直播一集,預告說明天二集做王破產、包太快去,老包出招玩嘢 ...

我未睇今晚果隻,但睇預告見到王要跟樊分手,樊又唔肯!


子爵府

積分: 11116


256#
發表於 17-6-3 21:35 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-3 10:41
尋晚都翻睇杉杉來了

歡2真係怕捱唔到大結局又一次証明,1好睇/收得,唔等於2係可承接到 ...

我唔知係咪太投入…
樊話王會買樓時我喺度諗小丘同小關點夠錢租樓


子爵府

積分: 11116


257#
發表於 17-6-3 21:37 |只看該作者
花花姐 發表於 17-6-3 15:03
40, 41集不看也罷, 每次看到關同邱都要跳船, 第二季真係好失望, 好多都跳過唔睇, 只係睇包包... ...

嚟緊會多啲包包岀塲,
期待安包吻


子爵府

積分: 11116


258#
發表於 17-6-3 21:38 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-6-3 13:48
小樊同佢大佬打官司應該唔會點拍 原著都冇特別描述 只係喺台詞入面發生 黎緊星期日個兩集應該去到包太作妖 ...

預告講小曲大罵應媽,
罵得好好
串到佢一棟都無


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


259#
發表於 17-6-3 21:40 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-3 21:35
我唔知係咪太投入…
樊話王會買樓時我喺度諗小丘同小關點夠錢租樓
...

本帖最後由 c.vieri 於 17-6-3 21:41 編輯

大陸正常做法係業主再招過另一個租客囉

其實睇左明天個預告,已經大約知個劇情,無興趣再睇

想問下唔係話奇點會搵返安廸,但見到安廸同小包總態度好親密,之後忍唔住打左巴安廸?唔知會唔會播。


別墅

積分: 816


260#
發表於 17-6-3 22:00 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-3 21:40
本帖最後由 c.vieri 於 17-6-3 21:41 編輯

大陸正常做法係業主再招過另一個租客囉

個段應該係泰國度假返黎發生 估計編劇改左
佢咁鍾意安奇點會保留呢啲情節
佢電視劇改到我幾乎覺得安奇好過安包

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo