影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   12


男爵府

積分: 7955

好媽媽勳章


241#
發表於 17-6-16 20:32 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-16 18:48
好鍾意朴敘俊,身型 又笑得好甜,本來想等套劇做耐啲先開,但都忍唔到。。睇左2集。。唔錯 ...

我都係
之前未睇過佢d 劇,唔明點解佢做到男一(五官唔係好標緻)
呢套真係好型
而且演技幾到位,好自然
不過對我黎講最緊要女一
金智緩我收貨


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


242#
發表於 17-6-16 21:27 |只看該作者
芝麻開門 發表於 17-6-16 18:21
本帖最後由 芝麻開門 於 17-6-16 18:23 編輯

愛羅阿媽係咪又係喺佢好細個就離咗婚,劇情有冇提過?次次 ...

但佢又冇理由媽咪樣都認唔到,不過一直好似只有老豆出場


大宅

積分: 1366


243#
發表於 17-6-16 21:28 |只看該作者
babysoon 發表於 17-6-16 20:32
我都係
之前未睇過佢d 劇,唔明點解佢做到男一(五官唔係好標緻)
呢套真係好型

本帖最後由 wanpig 於 17-6-16 21:30 編輯

佢做Kill me heal me同她很漂亮,我已經好鍾意佢你得閒都去睇下呢2套,我覺得唔差
女1ok,但個樣好似好累咁。。係咪太瘦所以睇落有啲殘


男爵府

積分: 7955

好媽媽勳章


244#
發表於 17-6-16 22:48 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-16 21:28
本帖最後由 wanpig 於 17-6-16 21:30 編輯

佢做Kill me heal me同她很漂亮,我已經好鍾意佢你得 ...

唔得 本人真係頂唔順黃小姐

我覚得女一個樣本身係咁 繼承者們嗰時都係


珍珠宮

積分: 37060


245#
發表於 17-6-16 23:08 |只看該作者
芝麻開門 發表於 17-6-16 18:21
本帖最後由 芝麻開門 於 17-6-16 18:23 編輯

愛羅阿媽係咪又係喺佢好細個就離咗婚,劇情有冇提過?次次 ...
有集武彬問愛拉係咪似阿媽, 愛拉唔願提咁款, 所以我估屋主可能係佢阿媽


大宅

積分: 1366


246#
發表於 17-6-17 10:03 |只看該作者
babysoon 發表於 17-6-16 22:48
唔得 本人真係頂唔順黃小姐

我覚得女一個樣本身係咁 繼承者們嗰時都係

好過魔女嗰套,嗰套女1太老,嚇死
呢套2個都好襯希望呢套唔好爛尾啦


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


247#
發表於 17-6-17 12:02 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-16 15:26
小池我睇左2集,唔係太吸引到我,我其實唔係好想跳船,但而家考慮中

三流我睇第一集以為似未生果 ...

我睇左7集覺得好睇喎重好睇過小池,之前我唔敢成日入嚟都係驚劇透
你有冇發覺朴同金個樣有D殘呀由其係對眼,两個都好大個黑眼圈


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


248#
發表於 17-6-17 12:05 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-17 10:03
好過魔女嗰套,嗰套女1太老,嚇死
呢套2個都好襯希望呢套唔好爛尾啦
...

Kmhm同漂亮都好睇呀,魔女我睇到佢同個阿豬媽啵啵我真係睇到反胃


大宅

積分: 2881


249#
發表於 17-6-17 13:10 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-16 21:28
本帖最後由 wanpig 於 17-6-16 21:30 編輯

佢做Kill me heal me同她很漂亮,我已經好鍾意佢你得 ...

同我1樣
kill me heal me係留意,未中意
她很漂亮完全中晒毒
今次睇佢 型左好多,第8集尾果度,無限loop
好正 好型


大宅

積分: 1366


250#
發表於 17-6-17 14:59 |只看該作者
stella816 發表於 17-6-17 12:05
Kmhm同漂亮都好睇呀,魔女我睇到佢同個阿豬媽啵啵我真係睇到反胃
...

呢套我慢慢睇,睇到第3集中間,愈來愈好睇,又好笑 朴借心口比金喊嗰度,影到朴好鬼型


大宅

積分: 1366


251#
發表於 17-6-17 15:13 |只看該作者
yanyanyan910 發表於 17-6-17 13:10
同我1樣
kill me heal me係留意,未中意
她很漂亮完全中晒毒

朴已當兵,所以我地有排睇佢拍劇

點評

anma    發表於 17-6-19 11:51


大宅

積分: 1916


252#
發表於 17-6-17 15:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 carmen712 於 17-6-17 15:15 編輯

超鍾意呢套
睇韓劇咁耐,第一次套劇未播完又要再翻睇!
主角順眼,感情好真摯!
希望唔好爛尾!


大宅

積分: 2619

畀面勳章


253#
發表於 17-6-17 16:07 |只看該作者
第8集尾好正,loop左幾次


大宅

積分: 2881


254#
發表於 17-6-17 16:41 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-17 15:13
朴已當兵,所以我地有排睇佢拍劇

wow,正。佢越黎越正


象牙宮

積分: 228018

2024年龍年勳章


255#
發表於 17-6-17 18:22 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-17 15:13
朴已當兵,所以我地有排睇佢拍劇

呢套劇俾佢發揮到,佢演技又真係進步咗好多 …之前套她很漂亮,我麻麻套劇,就覺得佢太chok.


大宅

積分: 1366


256#
發表於 17-6-17 23:38 |只看該作者
yanyanyan910 發表於 17-6-17 16:41
wow,正。佢越黎越正

身型愈來愈型雖然個樣唔算好靚仔,但眼神吸引 側面連髮邊好鬼型


大宅

積分: 1366


257#
發表於 17-6-17 23:51 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 17-6-17 18:22
呢套劇俾佢發揮到,佢演技又真係進步咗好多… …之前套她很漂亮,我麻麻套劇 ...

呢套好輕鬆,朴做得好自然,食個飯糰食得幾樣衰 另外啲小演員都好好演技


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


258#
發表於 17-6-18 13:07 |只看該作者
stella816 發表於 17-6-17 12:02
我睇左7集覺得好睇喎重好睇過小池,之前我唔敢成日入嚟都係驚劇透
你有冇發覺朴同金個樣有D殘呀由 ...

本帖最後由 ccdccl 於 17-6-18 13:13 編輯

我睇完4集喇,睇緊第5集應該會追到跟播我都覺得好好睇呀

唔知係咪我睇得小鮮肉多,bb呢套我覺得佢成熟左好多,但又唔算好殘,所以要佢扮高中生完全冇說服力原本以為第一集開頭少少,點知睇落去都仲有金智媛仍然有大細眼問題,有時真係好明顯下,如果隻眼正常番佢都好靚女架

第三丶四集有幾幕東滿都好毒我好唔中意東滿個ex,當佢係暫時情人東滿同愛拉的感情好曖昧好期待套劇之後點發展


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


259#
發表於 17-6-18 13:11 |只看該作者
wanpig 發表於 17-6-17 14:59
呢套我慢慢睇,睇到第3集中間,愈來愈好睇,又好笑 朴借心口比金喊嗰度,影到朴好鬼型
...

話自己背脊又横又厚然後話可以用來幫愛拉擋住唔比人見到,叫佢盡情咁喊跟著又借埋膊頭,好冧呀

但愛拉又成日警告東滿唔准掂佢


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


260#
發表於 17-6-18 13:30 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-18 13:07
本帖最後由 ccdccl 於 17-6-18 13:13 編輯

我睇完4集喇,睇緊第5集應該會追到跟播我都覺 ...

我睇曬等跟播呀呢套比我想像中好睇呀,bb明顯成熟左好多想扮後生啲真係説服力低左小小
第8集講bb打拳所以有波地睇,我諗佢應該為左套戲都好落力操,個home home緊要到呢⋯⋯
佢同愛拉曖昧好睇呀,但bb個ex成日出現真係想一巴車埋去,個武璸賤男一個,呢套故事應該幾勵志嘅,好期待下集

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo