立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25514
大宅
積分: 3210
竹兒 發表於 17-5-31 15:08 自從紅衛兵出現,我對申小姐已冇咁抗拒,至少我都忍過申小姐三套劇,但紅衛兵我只睇咗4集 ...
瑪瑙宮
積分: 141888
Benbenmum 發表於 17-7-11 17:28 我dl晒三集,但未開,睇你地啲評語,好似可以delete唔洗睇
htts 發表於 17-7-11 16:46 佢呆左3 集架喇
寶石宮
積分: 471936
Pollyowen 發表於 17-7-11 18:23 你會俾埋ep4機會佢?
htts 發表於 17-7-11 19:18 頭2 集我覺得ok 㗎
侯爵府
積分: 22800
htts 發表於 17-7-11 08:00 我睇到3,開始難頂 女主D 獨腳戲更加睇到煩, 佢做有幻聽幻覺D 表情真救命, 南朋友又成日果個樣, 加 ...
水晶宮
積分: 68772
竹兒 發表於 17-7-11 14:25 今集我只睇咗頭15同尾15分鐘
象牙宮
積分: 216545
kcm 發表於 17-7-12 07:35 今次大家好大機會集體跳傘喎
積分: 68589
ryan_mami 發表於 17-7-12 03:20 申小姐經常都尖叫,動作又大,很不順暢,我怕捱唔到5集!唉!:igiveu ...
積分: 68335
tchui2013 發表於 17-7-11 17:57 邊個紅徫兵?
竹兒 發表於 17-7-12 08:41 我已跳,對唔住南朋友都要 我而家掛住睇三生三世
coo1068 發表於 17-7-12 08:10 我第一集未睇完就跳左
amychoi 發表於 17-7-12 08:11 已經無意欲睇啦! 昨日ep3只睇左15分鐘, 正常情況下好大機會close file 啦! ...
kcm 發表於 17-7-12 08:53 又冇得同你傾 我未打算跳住
kcm 發表於 17-7-12 08:52 今次你做第一
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy