自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


241#
發表於 17-9-26 17:04 |只看該作者

回覆樓主:

其實都係方便趕時間的人, 左行右企幾好呀


水晶宮

積分: 65440


242#
發表於 17-9-26 17:04 |只看該作者
希望地鐵派職員維持跌序!唔好再俾人行!要行行樓梯!


珍珠宮

積分: 36809


243#
發表於 17-9-26 17:06 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)



子爵府

積分: 11074

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


244#
發表於 17-9-26 17:06 |只看該作者
激烈的海狗 發表於 17-9-26 08:01
LEE套習慣喺日本就話日本人有規律,喺其它地方就話on居
我最近去北海道,都已經改咗企定定


公爵府

積分: 26464


245#
發表於 17-9-26 17:06 |只看該作者
要留條生路俾其他人
恭賀新禧,迎春接福!


伯爵府

積分: 15510

2024年龍年勳章


246#
發表於 17-9-26 17:07 |只看該作者
我又覺得OK喎,
至少大家有個約定俗成的規則, 不致人撞人, 各式其式,
始終香港人太多, 生活節奏勁快, 法例又沒規定唔準人行扶手電梯,
如果左右都又企又行, 一定做成碰撞,
小則做成紛爭, 大則發生意外
其實好多國家/大城市都係咁, 例如新加坡是左企右行。

大家包容下, 世界都美好D。


男爵府

積分: 5908


247#
發表於 17-9-26 17:08 |只看該作者
如果是將軍IVE 個條天梯你會否照行....


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


248#
發表於 17-9-26 17:08 |只看該作者
leungszeon 發表於 17-9-26 16:42
其實我都有咁樣想過
集中一邊會不會增加電梯某邊負荷﹖是

企兩邊咪兩邊一齊蝕


子爵府

積分: 11074

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


249#
發表於 17-9-26 17:14 |只看該作者
【星島日報報道】扶手電梯「左行右企」幾乎是香港人的習慣,不過早在十年前,廣州地鐵經已不再提倡。近日南京地鐵發布一則官方微博,指出不再提倡「左行右企」,因為95%的自動扶梯右側磨損嚴重,而且在電梯上因跑動而摔倒,亦是安全隱患,消息亦惹起討論,到底「左行右企」是否落後於發達國家及城市。

中國電梯協會介紹,不少發達國家也改了「右企左行」的倡議,美國改成「抓緊扶手,中間站立」,日本則會強調「不要走,不要跑」。上海地鐵也3年前不再提倡「右企左行」。南京地鐵表示,扶手梯檢修數據顯示,95%的扶梯右側磨損嚴重,存在傾斜現象。

中國電梯協會秘書長張樂祥指出,韓國曾大力倡導過扶梯「左行右企」,但後來的調查顯示,扶梯上走動而導致的電梯事故佔到很大比例,於是取消。

網民反應亦表示支持,有人指出「着急的話最好走樓梯」,亦有人指一早應該取消,但亦有人指「在香港你不站好讓出通道的話,其他人眼光都可以殺死你」。


子爵府

積分: 11074

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


250#
發表於 17-9-26 17:18 |只看該作者
幸福花 發表於 17-9-26 17:04
希望地鐵派職員維持跌序!唔好再俾人行!要行行樓梯!
油蔴地站做緊


子爵府

積分: 12483


251#
發表於 17-9-26 17:21 |只看該作者
不少JM強調跑樓梯更快,但實則上繁忙時間樓梯一樣堆滿人,快不起來。按常理,跑樓梯及跑電梯也是一級一級的行,但是電梯每級高度大些+電梯本身有行走速度,如果樓梯及電梯同時都沒有被阻擋因素,那100%跑電梯比跑樓梯快,這個是常理,所以一個人趕時間,很自然的會選擇電梯。

如地鐵要徹底解決左行右企的問題,得一個方法,把所有行人電梯全拆,改為只能站一個人寬的電梯(有些商場都用這些),起兩條,一條上一條落,之後係每條電梯旁弄一條樓梯,而唔係這個出口只有電梯,下一個出口只有樓梯這樣


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


252#
發表於 17-9-26 17:24 |只看該作者
nicholasmom 發表於 17-9-26 17:14
【星島日報報道】扶手電梯「左行右企」幾乎是香港人的習慣,不過早在十年前,廣州地鐵經已不再提倡。近日南 ...

大陸好端端嘅電梯都會死人..算罷啦


用戶要求終止服務

積分: 15826


253#
發表於 17-9-26 17:24 |只看該作者
本帖最後由 J.c.baby 於 18-3-7 00:25 編輯
/


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


254#
發表於 17-9-26 17:25 |只看該作者
認同。兩邊都企不會做成「樽頸」位,對疏導人流有幫助,而且扶手電梯本身設置唔預有人跑動的,對機件的負重增加壓力造成損壞,容易增加意外的發生,當年香港無咁多人,左行右企係可以接受的,但現在環境改變了就應該有所更改,是香港人的應變能力倒退了嗎?


禁止訪問

積分: 395


255#
發表於 17-9-26 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


256#
發表於 17-9-26 17:32 |只看該作者
J.c.baby 發表於 17-9-26 17:24
係囉太古站直情無樓梯。 。。

我唔敢講100% 冇,應該係收埋左卦


複式洋房

積分: 163


257#
發表於 17-9-26 17:36 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

左行右企咁多年,絕對冇問題
你覺得等一陣要企右邊都唔想等,好自私咁想企左邊,唔難明既


用戶要求終止服務

積分: 15826


258#
發表於 17-9-26 17:38 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 17:32
我唔敢講100% 冇,應該係收埋左卦

有,你咪要用多15分鐘係街行到果個出口入地鐵站。。。


公爵府

積分: 25004


259#
發表於 17-9-26 17:46 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)



公爵府

積分: 26893


260#
發表於 17-9-26 17:47 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

唉,好耐之前有咁既文化,而家其實變左企定定,有d唔清楚都算,最慘見到有d媽咪拖住小朋友,小朋友企左手邊,有d人行落去,去到果個位,媽咪都唔知要小朋友點讓好!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo