立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28375
水晶宮
積分: 65440
珍珠宮
積分: 36809
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09 繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)
子爵府
積分: 11074
激烈的海狗 發表於 17-9-26 08:01 LEE套習慣喺日本就話日本人有規律,喺其它地方就話on居
積分: 26464
伯爵府
積分: 15510
男爵府
積分: 5908
寶石宮
積分: 318145
leungszeon 發表於 17-9-26 16:42 其實我都有咁樣想過 集中一邊會不會增加電梯某邊負荷﹖是
幸福花 發表於 17-9-26 17:04 希望地鐵派職員維持跌序!唔好再俾人行!要行行樓梯!
積分: 12483
nicholasmom 發表於 17-9-26 17:14 【星島日報報道】扶手電梯「左行右企」幾乎是香港人的習慣,不過早在十年前,廣州地鐵經已不再提倡。近日南 ...
用戶要求終止服務
積分: 15826
/
積分: 64720
禁止訪問
積分: 395
J.c.baby 發表於 17-9-26 17:24 係囉太古站直情無樓梯。 。。
複式洋房
積分: 163
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18 其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。 真係 ...
good_pig 發表於 17-9-26 17:32 我唔敢講100% 冇,應該係收埋左卦
積分: 25004
積分: 26893
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy