影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   18


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


241#
發表於 17-10-6 11:44 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-10-6 11:39
宇卓爸都係警察嗎? 睇漏左添

我估咋你冇睇漏


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


242#
發表於 17-10-6 11:46 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 11:34
同埋宇卓同宰燦爸爸都係做警察,可能宇卓爸同宰燦爸相識?=>你好醒喎咁都諗到,我都唔記得宇卓係警察同宰 ...

你睇左78集未?今集甩牙佬挑通眼眉好醒喎


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


243#
發表於 17-10-6 11:51 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-6 11:46
你睇左78集未?今集甩牙佬挑通眼眉好醒喎

我dl左未睇呀一陣食lunch先睇,你地睇得咁快㗎!
甩牙佬比起大力女時好似老左好多


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


244#
發表於 17-10-6 11:56 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 11:40
好耐無見

好耐無煲劇最近淨係煲呢套咋!温度女主角我都啱但配男一太姊弟feel!男一喺金師父出現過 ...
未播前感覺完完全全同妳一樣, 好想女一配男二的.
但開播後就唔同了, 會揀男一多些, 姊弟feel唔太覺, 因男角性格思想好成熟的, 最吸引之處係對白, 我覺得唔可以錯失的一部劇.如有興趣睇, 可到劇鋪一齊傾.

沉睡我會趕快跟上的.


[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


245#
發表於 17-10-6 12:01 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-6 11:24
我唔入得沉睡劇鋪, 我未睇搭唔到咀, 同睇左都要入來問, 要用腦諗, 我比較蠢的, 實有野要問的.

金太鋪唔睇 ...

呢套易明過W的,W太深奧我個腦都轉唔切,我睇劇都好表面架咋,唔會太考慮咩邏輯,唔太離譜就算


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


246#
發表於 17-10-6 12:02 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 11:51
我dl左未睇呀一陣食lunch先睇,你地睇得咁快㗎!
甩牙佬比起大力女時好似老左好多
...

睇完再傾丫今集都幾感人的


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


247#
發表於 17-10-6 12:03 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 11:51
我dl左未睇呀一陣食lunch先睇,你地睇得咁快㗎!
甩牙佬比起大力女時好似老左好多
...

甩牙佬唔係不嬲都係阿渣C咩


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


248#
發表於 17-10-6 12:06 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-6 11:56
未播前感覺完完全全同妳一樣, 好想女一配男二的.
但開播後就唔同了, 會揀男一多些, 姊弟feel唔太覺, ...

劇中的年齡都係男一細過女一好多?你覺得呢套好睇啲定吳海英好睇啲?吳海英開頭唔錯,但後來唔掂


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


249#
發表於 17-10-6 12:06 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-6 12:01
呢套易明過W的,W太深奧我個腦都轉唔切,我睇劇都好表面架咋,唔會太考慮咩邏輯,唔太離譜就算
...
咁就好了, 又多套劇傾啦!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


250#
發表於 17-10-6 12:12 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-6 11:56
未播前感覺完完全全同妳一樣, 好想女一配男二的.
但開播後就唔同了, 會揀男一多些, 姊弟feel唔太覺, ...

講到幾吸引咁喎,等我又睇下先,不過應該跟唔切你地應該搭唔到咀


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


251#
發表於 17-10-6 12:13 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-6 12:06
劇中的年齡都係男一細過女一好多?你覺得呢套好睇啲定吳海英好睇啲?吳海英開頭唔錯,但後來唔掂:thinking ...
劇中的年齡都係男一細過女一好多? = > 相差6年, 由於男一思想成熟, 所以唔會覺得太姊弟FEEL.

其實我唔多鍾意睇吳海英, 劇中徐小姐係發揮機會多, 演技可以的, 仍有進步空間的.
講番套劇徐小姐最後選擇左eric, 我本人接受不到的, 加上EriC角色, 我更加唔知佢想點, 所以這劇我係麻麻地的.


[


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


252#
發表於 17-10-6 12:16 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 12:12
講到幾吸引咁喎,等我又睇下先,不過應該跟唔切你地應該搭唔到咀
...
慢慢睇啦!
[


男爵府

積分: 6390


253#
發表於 17-10-6 13:01 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-6 09:40
這套我只睇左上星期4集, 第一二集好睇, 第三集悶悶地, 睇第4集訓埋, 但我有返睇第4集, 因都係重點一集. 今 ...

非常同意,溫度果套勁想追落去,再想翻睇,大愛男1楊世鍾而呢套,感覺似小池果套嘅,不溫不火。


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


254#
發表於 17-10-6 13:23 |只看該作者
本帖最後由 amychoi 於 17-10-6 13:24 編輯
hellomamiii 發表於 17-10-6 13:01
非常同意,溫度果套勁想追落去,再想翻睇,大愛男1楊世鍾而呢套,感覺似小池果套嘅,不溫不火。
...

大愛男1楊世鍾而呢套 = > 真係比到我意外驚喜, 因當時金師傅都好木獨下的, 相信佢好快上位.

感覺似小池果套嘅,不溫不火。= > 我又掛住拍擋了.

[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


255#
發表於 17-10-6 13:27 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-6 12:02
睇完再傾丫今集都幾感人的

睇完喇幾好睇重係好想追落去,感動位係咪去拜佢爸爸呀都ok呀,點解冇講下佢媽媽去左邊度呢


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


256#
發表於 17-10-6 14:31 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 13:27
睇完喇幾好睇重係好想追落去,感動位係咪去拜佢爸爸呀都ok呀,點解冇講下佢媽媽去左邊度呢
...

我講嘅感動位係知道朴院長終於被起訴,洪珠同所弦兩母女激動到擁抱在一起,宇卓亦開心到歡呼起來,我覺得好感動有d眼濕濕,我好眼淺的

其實朴院長想認罪,係宥凡想幫佢製造假證據搵錢,導致朴院長一錯再錯,宥凡呢種律師應該要釘牌啦


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


257#
發表於 17-10-6 14:32 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-6 13:23
大愛男1楊世鍾而呢套 = > 真係比到我意外驚喜, 因當時金師傅都好木獨下的, 相信佢好快上位.

感覺似小池果 ...

小池果套又係超現實的?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


258#
發表於 17-10-6 14:34 |只看該作者
amychoi 發表於 17-10-6 12:13
劇中的年齡都係男一細過女一好多? = > 相差6年, 由於男一思想成熟, 所以唔會覺得太姊弟FEEL.

其實我唔多 ...

吳海英我都覺得好麻麻地,男一性格冇吸引力,後面好拖又成日通廁所


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


259#
發表於 17-10-6 14:43 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-10-6 14:32
小池果套又係超現實的?
奇怪的拍檔, 妳有無睇? 小池勁愛女主, 不是超現實的.

[


子爵府

積分: 12853

育兒性格勳章


260#
發表於 17-10-6 14:50 |只看該作者
stella816 發表於 17-10-6 13:27
睇完喇幾好睇重係好想追落去,感動位係咪去拜佢爸爸呀都ok呀,點解冇講下佢媽媽去左邊度呢
...
原來佢成日selfie係有原因呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo