立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68587
Pollyowen 發表於 17-11-27 14:08 傷到選手左手, 好衰
瑪瑙宮
積分: 141888
amychoi 發表於 17-11-27 14:11 睇左兩集為止, 金選手比我感覺, 表面好似好平靜, 但內心果團火係等梗爆發, 同佢心地善良, 但另一邊亦 ...
Pollyowen 發表於 17-11-27 14:24 金選手會係一個好堅持嘅人, 反而鄭生就太易放棄
amychoi 發表於 17-11-27 14:30 但細時撞車唔輪到鄭生唔放棄喎!記得好似話好返都打唔到波嗎?
象牙宮
積分: 228007
soscho 發表於 17-11-27 13:37 之前咪有JM問那個阿伯去左邊, 係咪轉左倉? 趙主任咪叫記者爆金選手料, 查實係乜料? 雖然無爆到.
Pollyowen 發表於 17-11-27 14:34 鄭生唔係輕傷D果個嗎? 我原來攪錯左, 我以為係男主係嚴重D果個, 但佢冇放棄所以最後成功左咋 ...
Sumyeema1 發表於 17-11-27 14:36 趙主任咪叫記者爆金選手料, 查實係乜料? 雖然無爆到.→→ 金選手瞓瞓下覺起身打强奸犯,因為金係過度自衛 ...
amychoi 發表於 17-11-27 14:37 唔知係妳定我攪錯? 其實我分唔到佢兩個少年版的樣.
Pollyowen 發表於 17-11-27 14:39 我都分唔到, 我當左早左出院果個係鄭生
amychoi 發表於 17-11-27 14:39 妳覺得鄭生角色有無可能會被黑化?
amychoi 發表於 17-11-27 14:42 我當左醫返都打唔到波係鄭生
Sumyeema1 發表於 17-11-27 14:44 成套劇,最靚仔鄭生,唔好黑化佢。
Pollyowen 發表於 17-11-27 14:46 我同你倒轉左, 因為話男主用左4年去做返選手, 我諗佢係嚴重D果個咋
Sumyeema1 發表於 17-11-27 14:47 x 2, 我也分不到後生版。
amychoi 發表於 17-11-27 14:47 死啦! 咁我要睇多次先知有無睇錯
Pollyowen 發表於 17-11-27 14:51 我DELETE左EP1同EP2了, 你睇完話我知
amychoi 發表於 17-11-27 14:58 ok, 睇左話返妳知.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy