影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


241#
發表於 18-2-26 12:05 |只看該作者

回覆樓主

呢個做好多配角呀

我又唔明,唔係一線主角又唔係PD或有勢力人士,呢d甘草駛乜怕佢,咁都可以做咸豬手搞搞震
myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


242#
發表於 18-2-26 12:15 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-26 12:05
呢個做好多配角呀

我又唔明,唔係一線主角又唔係PD或有勢力人士,呢d甘草駛乜怕佢:qu ...
佢又有份?
我跟播緊套劇有佢做


水晶宮

積分: 63751


243#
發表於 18-2-27 07:52 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-26 12:05
呢個做好多配角呀

我又唔明,唔係一線主角又唔係PD或有勢力人士,呢d甘草駛乜怕佢:qu ...

實有啦娛樂圈,韓國人恃老賣老,不過男人都不是好東西


水晶宮

積分: 63751


244#
發表於 18-2-27 07:57 |只看該作者

回覆樓主:

仲要韓國老一輩人衛生意識差,分分鐘疴完屎唔洗手又走去咸人

正經的就唔好做娛樂圈啦 ,經過垃圾房唔掂到啲垃圾及唔踩屎都薰到成身臭味

做乜我狂講屎


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


245#
發表於 18-2-27 13:34 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-27 07:57
仲要韓國老一輩人衛生意識差,分分鐘疴完屎唔洗手又走去咸人

正經的就唔好 ...

你唔講屎先出奇


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


246#
發表於 18-3-1 17:39 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-27 07:57
仲要韓國老一輩人衛生意識差,分分鐘疴完屎唔洗手又走去咸人

正經的就唔好 ...

本帖最後由 kcm 於 18-3-1 17:39 編輯

咁多比你入到位講屎


禁止發言

積分: 70805


247#
發表於 18-3-1 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


248#
發表於 18-3-2 09:57 |只看該作者

回覆樓主:

我妹好慘,現在在北海道,佢話勁大雪,尋日朝早本來在洞爺湖坐jr去涵館,但太大雪停開,結果坐的士去長萬部再轉巴士上涵館,但果程的士已900幾蚊港紙,再轉3個鐘頭巴士先去到涵館,去到太大雪又上唔到山睇夜景,明天離開涵館去登別,不過佢擔心緊有冇車走。。。佢諗緊保險claim 唔 claim到


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


249#
發表於 18-3-2 10:25 |只看該作者
靚寶 發表於 18-3-2 09:57
我妹好慘,現在在北海道,佢話勁大雪,尋日朝早本來在洞爺湖坐jr去涵館,但太大雪停開,結果坐的士去長萬部再轉 ...

勁慘!
我記得呢類好似冇得賠


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


250#
發表於 18-3-2 10:27 |只看該作者

回覆樓主:

樓主Felix ,我又求救
有冇事是題?亞囡13/3考


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


251#
發表於 18-3-2 10:39 |只看該作者
kcm 發表於 18-3-2 10:27
樓主Felix ,我又求救
有冇事是題?亞囡13/3考

呢排懶,好似不斷都係僭建丶九巴丶冬奧丶流感丶預算案
我下星期整理下


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


252#
發表於 18-3-2 10:40 |只看該作者
靚寶 發表於 18-3-2 09:57
我妹好慘,現在在北海道,佢話勁大雪,尋日朝早本來在洞爺湖坐jr去涵館,但太大雪停開,結果坐的士去長萬部再轉 ...

好慘,但天氣嘅野只可嘆句唔好彩


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


253#
發表於 18-3-2 10:51 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-3-2 10:39
呢排懶,好似不斷都係僭建丶九巴丶冬奧丶流感丶預算案
我下星期整理下
...

感激


水晶宮

積分: 63751


254#
發表於 18-3-2 11:08 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-3-2 10:40
好慘,但天氣嘅野只可嘆句唔好彩

佢都未算黑仔,同行有班大陸人其中一個漏左個袋起巴士站,開左車司機唔停要等下個站先比落車,要折返再等下一班車要3個鐘之後,真是人都顛,終極黑仔旅程通常10年後都仲記得


水晶宮

積分: 63751


255#
發表於 18-3-2 11:12 |只看該作者

回覆樓主:

我宜家淆底緊,3月尾的俄羅斯負6度,最高1度,咩國家3月尾仲咁凍

拿拿臨要淘羊毛巾打底褲


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


256#
發表於 18-3-2 19:12 |只看該作者
本帖最後由 kcm 於 18-3-2 19:14 編輯
靚寶 發表於 18-3-2 11:08
佢都未算黑仔,同行有班大陸人其中一個漏左個袋起巴士站,開左車司機唔停要等下個站先比落車,要折返再等下一 ...

慘痛經歷
但點解你用?



水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


257#
發表於 18-3-2 19:15 |只看該作者
靚寶 發表於 18-3-2 11:12
我宜家淆底緊,3月尾的俄羅斯負6度,最高1度,咩國家3月尾仲咁凍

拿拿臨要淘羊毛巾打 ...
室內有暖氣, 你點除呀


禁止發言

積分: 70805


258#
發表於 18-3-2 20:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


259#
發表於 18-3-2 20:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


260#
發表於 18-3-2 20:58 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-2 20:27
其實唔大風唔凍架,我新年前去韓國負8度都無咩野

我係淘寶買左條帶毛毛既牛仔褲再加對絲襪都夠

局長,請問由台北市去宜蘭搭的士/Uber/包車,大約幾錢和車程幾耐?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo