美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7101


241#
發表於 09-6-10 14:26 |只看該作者
請問在天水圍哪裏呀? 是否15mg?

Thanks.

原帖由 han####g2008 於 09-6-10 10:23 發表
Dr. Chan Tsz kin in Tin shui wai, $350 for one month medicine.


民房

積分: 27


242#
發表於 09-6-10 16:45 |只看該作者
分享下:
我由10mg食左一個月改為食15mg係第2日, 胃口細左好多..係頂住個胃咁唔舒服..好似食滯左咁...講下我食左d咩會咁, yesterday 早餐: 包一個..但飽到3點先肚餓..去starbucks食左一個三文治 + 大coffee..又係頂到9pm..飲左一碗湯同3隻雞wing..我老公11pm番來買左 好大杯珍珠奶茶..雖然好飽..但我飲左..因佢一直唔知我食緊藥..
今日: 早餐, 又係包一個, 唔知點解仲係好飽..冇咩胃口, lunch 食左starbucks 的 mushroom 餒餅 + 375 維他奶..呢2日都係咁..好似食滯左咁...唔係食好多野..都冇食過飯..係口渴d..飲水多左好多...由起身到而家,唔計維他奶我已經飲左6-7杯水..仲有係3點係office勁sleepy...其他冇特別..冇唔舒服喎~而我食10mg時頭幾日都係咁,,之後就冇野啦


大宅

積分: 3224


243#
發表於 09-6-10 16:56 |只看該作者
咁你食10mg一個月,減左幾多呀!

原帖由 DisneyBaby 於 09-6-10 16:45 發表
分享下:
我由10mg食左一個月改為食15mg係第2日, 胃口細左好多..係頂住個胃咁唔舒服..好似食滯左咁...講下我食左d咩會咁, yesterday 早餐: 包一個..但飽到3點先肚餓..去starbucks食左一個三文治 + 大coffee..又係頂到 ...


禁止訪問

積分: 923


244#
發表於 09-6-10 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 923


245#
發表於 09-6-10 18:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4590

好媽媽勳章


246#
發表於 09-6-10 23:06 |只看該作者
15MG $440/28粒真係好平喎, 我係石硤尾買要$610/28粒, 你係邊度買呀??

原帖由 joeyeddie 於 09-6-10 18:16 發表
我上星期開始停葯, 而家暫時都係124磅, 冇增加磅數,
但我剛剛又買咗15MG, 因為個肚腩始終仲係喺度, 諗住食多1個月應該成功.
我而家都係食緊鐘嘉欣代言嗰隻, 但我係經我個朋友買的,
10MG $420/28粒
15MG $440/28 ...


男爵府

積分: 7025

醒目開學勳章 畀面勳章


247#
發表於 09-6-11 00:16 |只看該作者
我已經停咗係107磅2個星期啦~點樣先可以再繼續落呀??????


禁止訪問

積分: 923


248#
發表於 09-6-11 10:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 923


249#
發表於 09-6-11 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1475


250#
發表於 09-6-11 11:32 |只看該作者
可以幫我買嗎? Please PM me. thanks.


原帖由 joeyeddie 於 09-6-11 10:56 發表
係我個FD喺葯房度做, 所以咪幫我買到囉.
如果你想要我可以幫你買的. 我嗰隻葯係鐘嘉欣代言嗰隻.


子爵府

積分: 11417

醒目開學勳章


251#
發表於 09-6-11 12:17 |只看該作者
我岩岩打去屯門盈健問要$600/2WEEK藥~好貴喎~


禁止訪問

積分: 923


252#
發表於 09-6-11 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 27


253#
發表於 09-6-11 13:15 |只看該作者
我唔知呀..但唔好 law..我估都有幾磅..5 磅左右la..屋企個磅有問題...

原帖由 leonora1227 於 09-6-10 16:56 發表
咁你食10mg一個月,減左幾多呀!


伯爵府

積分: 15740


254#
發表於 09-6-11 14:59 |只看該作者
我今日去大埔中心果邊買奶粉行過商場見到有間診所門口貼住有減重咨詢,米入去問姑娘咯。姑娘話有我就拿拿聲挂號啦!終于開到15mg俾我啦!380蚊一個月藥。平過我之前個醫生好多啊!因爲之前打電話去樓主講果個醫療集團問,大埔只有鐘嘉欣代言果種,要350一個week藥,好貴啊!後來有個好心人pm俾我間藥房又幾遠所以未有時間去,所以而家俾我係甘近開到,好開心啊!


大宅

積分: 3381


255#
發表於 09-6-11 15:20 |只看該作者
有冇人知荃灣或者葵青邊度有諾美亭賣呀?


禁止訪問

積分: 923


256#
發表於 09-6-11 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7101


257#
發表於 09-6-11 15:41 |只看該作者
但我係天水圍盈健, $100 / 1week咋0咼.

原帖由 on0li 於 09-6-11 12:17 發表
我岩岩打去屯門盈健問要$600/2WEEK藥~好貴喎~


洋房

積分: 100


258#
發表於 09-6-11 15:41 |只看該作者
請問可唔可以pm間診所資料比我呀!

原帖由 kellylau79 於 09-6-11 14:59 發表
我今日去大埔中心果邊買奶粉行過商場見到有間診所門口貼住有減重咨詢,米入去問姑娘咯。姑娘話有我就拿拿聲挂號啦!終于開到15mg俾我啦!380蚊一個月藥。平過我之前個醫生好多啊!因爲之前打電話去樓主講果個醫療集團問,大埔 ...


民房

積分: 7


259#
發表於 09-6-11 16:37 |只看該作者
大家好呀..
見到原來依度都有好多媽媽係食開諾美婷,大家都一齊上黎share呀:)

講開買平貨,其實我有個親戚佢係做藥房,所以我之前都係搵佢幫佢拎貨咖~
價錢方面10mg就拎到成本價係$400
而15mg我就拎到$450囉!!
而且因為係親戚的關係,所以保證一定係行貨~~
我自己都keep住住食左大半年先停,出黎個效果都令我好滿意呀....
如果大家要幫手代買的話可以pm我,有好野就梗係上黎同大家share啦!! ^^


複式洋房

積分: 206


260#
發表於 09-6-11 17:18 |只看該作者

回覆 243# leonora1227 的文章

hi ! 我住調景嶺 , 近彩明商場, 想問你係彩明邊間藥房買啊? 要醫生紙嗎? 謝謝 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo