影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 91054

2025勳章蛇年勳章


241#
發表於 18-9-25 21:10 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-25 19:24
好型最中意1丶6丶7呢3張
我都係, 真係好鬼型


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


242#
發表於 18-9-25 21:38 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-25 19:22
想睇振赫救你多d

多謝支持
你可以睇果時,將我代入先


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


243#
發表於 18-9-25 21:38 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-25 20:04
我全部都鍾意, 仲見佢笑就跟住笑埋一份。



琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


244#
發表於 18-9-26 09:02 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-25 21:38
多謝支持
你可以睇果時,將我代入先

一定要啦,唔代入點睇得落去喎


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


245#
發表於 18-9-26 11:16 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-25 21:38
佢同小池都會令我跟住笑埋一份的.
[


公爵府

積分: 28204


246#
發表於 18-9-26 17:11 |只看該作者

回覆樓主

繼續放靚相, 好鍾意馬成戴黑超
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


247#
發表於 18-9-27 09:18 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-25 10:29
咁我作埋落去,男二媽知道女主可以令馬成恢復記憶,咁就不斷對女主不利,咁馬成就不斷咁英雄救美囉:hehehe ...
博士真係衰人嗎??


翡翠宮

積分: 91054

2025勳章蛇年勳章


248#
發表於 18-9-27 11:08 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-27 09:18
博士真係衰人嗎??

係啦,事事都同男二媽報告


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


249#
發表於 18-9-27 13:42 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-27 09:18
博士真係衰人嗎??

第6集我仲未睇呀博士即係醫生?我都覺得佢係企男二媽果邊的,但佢究竟知唔知男二媽的陰謀呢?

講講下先諗起今日有第7集睇,但睇完第7集拿?


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


250#
發表於 18-9-27 18:31 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-27 13:42
第6集我仲未睇呀博士即係醫生?我都覺得佢係企男二媽果邊的,但佢究竟知唔知男二媽的陰謀呢?

講 ...

我仲未睇第7集,可能聽到喺醫院等,得閒先睇


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


251#
發表於 18-9-28 08:11 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-27 13:42
第6集我仲未睇呀博士即係醫生?我都覺得佢係企男二媽果邊的,但佢究竟知唔知男二媽的陰謀呢?

講 ...

第7集睇到訓著左
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


252#
發表於 18-9-28 09:09 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-28 08:11
第7集睇到訓著左

悶成咁呀

你唔係見到振赫笑會跟著笑咩?


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


253#
發表於 18-9-28 09:13 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-28 09:09
悶成咁呀

你唔係見到振赫笑會跟著笑咩?

悶到訓就無得笑呀!

睇8集cut好似有d吸引力喎!
想知馬成點樣記得返女主。
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


254#
發表於 18-9-28 09:16 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-28 09:13
悶到訓就無得笑呀!

睇8集cut好似有d吸引力喎!

我尋晚無意中見到mytv super已有第8集,仲有中字添,點會快成咁呢?韓國唔係當晚先播咩?


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


255#
發表於 18-9-28 09:19 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-28 09:16
我尋晚無意中見到mytv super已有第8集,仲有中字添,點會快成咁呢?韓國唔係當晚先播咩?
...

之前都試過某些劇遲一兩個鐘就有得播啦!
好記得之前套灰姑娘係咁, 令我join mytv 都因為咁囉。
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


256#
發表於 18-9-28 09:22 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-28 09:13
悶到訓就無得笑呀!

睇8集cut好似有d吸引力喎!

我尋日都睇左第6集頭10分鐘,馬成無啦啦去咀女主好無謂囉,2個咀仲好似吸實左咁,點解咁益女主架究竟呢幕係真定係馬成發夢呢?


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


257#
發表於 18-9-28 09:24 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-28 09:19
之前都試過某些劇遲一兩個鐘就有得播啦!
好記得之前套灰姑娘係咁, 令我join mytv 都因為咁囉。:q ...

又幾好喎,我第一次見咋咁希望彬彬劇喺mytv super播啦


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


258#
發表於 18-9-28 09:27 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-28 09:24
又幾好喎,我第一次見咋咁希望彬彬劇喺mytv super播啦

Mytv有新劇,外科醫心, 我想睇呀!今朝仲響韓劇tv dl左。
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


259#
發表於 18-9-28 10:26 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-28 09:27
Mytv有新劇,外科醫心, 我想睇呀!今朝仲響韓劇tv dl左。
...

外科醫心邊個做架?


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


260#
發表於 18-9-28 10:30 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-28 10:26
外科醫心邊個做架?

我只識做被告人的奸人
myimage.jpg
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo