時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   8


子爵府

積分: 12764


241#
發表於 18-11-24 10:04 |只看該作者
牛子 發表於 18-11-24 09:59
Technically嚟講, 佢唔係黨報, 人民日報先係。环時只係人民日報的子媒体

題外話, 官方媒體不代表官方取向 ...

已經離題,無興趣再同你去拗。

你長期關注時政,要明則明,拗亦無謂。(止)


侯爵府

積分: 20248


242#
發表於 18-11-24 10:25 |只看該作者
本帖最後由 SillyU 於 18-11-24 10:26 編輯
artroboy 發表於 18-11-24 10:04
已經離題,無興趣再同你去拗。

你長期關注時政,要明則明,拗亦無謂。(止)

輸打贏要真係好肉酸,還是返去EK扮教育專家吧,一見簡體字,即咬!

(P .S . 來點評我吧)
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


禁止訪問

積分: 3571


243#
發表於 18-11-24 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


244#
發表於 18-11-24 10:31 |只看該作者
Alange 發表於 18-11-24 10:26
咁又唔好咁講。
有D嘢中國人香港人食但鬼佬唔食。如牛雜豬雜。
咁唔通我哋又食垃圾咩。

本帖最後由 nainaitze 於 18-11-24 10:35 編輯

你誤會了,身邊啲人咁講嘅意思係話嗰啲蠔係人哋唔食唔要嘅,無人肯食又清理唔到,啲蠔係丹麥人唔要嘅嘢,變相其實真係會係一堆垃圾,但丹麥政府竟然叫大陸人俾錢去食,感覺係大陸人俾人哋玩緊而不自知,仲食得好開心


禁止訪問

積分: 5133


245#
發表於 18-11-24 10:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3571


246#
發表於 18-11-24 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3084


247#
發表於 18-11-24 10:34 |只看該作者
kamjjj 發表於 18-11-24 08:53
有人鬧你屎,你話對方侮辱,即代表你自己認係屎。

跟你以上呢d屎logic,有人鬧你bitch,whore, 咁你千祈唔 ...

唔認中國人有咩問題?唔認又點?

上fb成日見人鬧中國人,中國狗,你米好忙,日日時時刻刻都比人侮辱?睇埋外國人點鬧中國人,你係咪唔洗訓?見到最近d中國人點樣殘殺狗,其實都好多人鬧,去貓狗谷睇下啦,好多人鬧中國人,你地唔好剩係係度,仲有連登高登好多人鬧緊中國人。

我有鬧殺狗果d中國人係人渣,唔知有冇人渣出黎對號呢。


侯爵府

積分: 20248


248#
發表於 18-11-24 10:35 |只看該作者
本帖最後由 SillyU 於 18-11-24 10:35 編輯
Carhy 發表於 18-11-24 03:09
我以前就係好似你地呢班人咁挺共,周圍去圍唔同自己政見既人,比人鬧5毛,後來訓醒左先變左黃藍都憎,如果 ...

你究竟係唔係中國人啫?? 我唔再問喇, 又屎又尿又日本又挺共又五毛又中國人害中國人又圍人咁, 拎個龍門去放風箏咩,學Artroboy(定Astroboy?)話齋,好9588 喎。
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


珍珠宮

積分: 32678


249#
發表於 18-11-24 10:36 |只看該作者
artroboy 發表於 18-11-24 10:04
已經離題,無興趣再同你去拗。

你長期關注時政,要明則明,拗亦無謂。(止)

長期關注時政?你揾塊鏡照下自己先。
俗語叫做正一50步笑百步

點評

artroboy    發表於 18-11-24 11:27


大宅

積分: 3084


250#
發表於 18-11-24 10:36 |只看該作者
Alange 發表於 18-11-24 10:33
本帖最後由 Alange 於 18-11-24 10:34 編輯

佢都唔係中國人,係假X人!

中國人成日感覺比人侮辱,真係好忙,可能一時行唔開去撐呢。


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


251#
發表於 18-11-24 10:38 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 10:25
輸打贏要真係好肉酸,還是返去EK扮教育專家吧,一見簡體字,即咬!

(P .S . 來點評我吧)

原来佢泡開EK,真係要過去見識一下~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


禁止訪問

積分: 12303


252#
發表於 18-11-24 10:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3084


253#
發表於 18-11-24 10:40 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 10:35
你究竟係唔係中國人啫?? 我唔再問喇, 又屎又尿又日本又挺共又五毛又中國人害中國人又圍人咁, 拎個龍門 ...

答左啦,係咪我寫繁體字你唔識睇啊?


大宅

積分: 3084


254#
發表於 18-11-24 10:41 |只看該作者
牛子 發表於 18-11-24 10:39
唔認咪okay囉, 謎題已解, 咁的確gabbana鬧中國係屎國唔關你事嘛

咁你都應該唔係香港人啦, 香港係中國一部 ...

一早答左唔會認屎架啦,講極唔明


禁止訪問

積分: 3571


255#
發表於 18-11-24 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12303


256#
發表於 18-11-24 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9563


257#
發表於 18-11-24 10:43 |只看該作者


禁止訪問

積分: 12303


258#
發表於 18-11-24 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32678


259#
發表於 18-11-24 10:44 |只看該作者
Carhy 發表於 18-11-24 10:34
唔認中國人有咩問題?唔認又點?

上fb成日見人鬧中國人,中國狗,你米好忙,日日時時刻刻都比人侮辱?睇 ...

唔認中國人又點?無野架,大方D大聲講你唔係中國人。勇敢D既可以剪左中國身份象徵既身份證。再有guts D離開中國土地吖嘛!
又⋯⋯⋯⋯可以選擇做鴕鳥繼續自欺既,個人選擇而己。


禁止訪問

積分: 5133


260#
發表於 18-11-24 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo