自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


241#
發表於 19-5-9 18:12 |只看該作者
十萬對某啲中產真係唔誇張,供車供樓都分分鐘無咗幾萬,要養長老,細路又讀直私,加埋工人同其他家庭開支,再供埋保險同交稅,無哂啦
請勿打招呼~


大宅

積分: 4426


242#
發表於 19-5-9 18:19 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:50 編輯

-


男爵府

積分: 9563


243#
發表於 19-5-9 18:19 |只看該作者


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


244#
發表於 19-5-9 18:20 |只看該作者
babyjoyce 發表於 19-5-9 18:11
3、4千萬樓都有人住緊,所以家庭收入過百萬一定有嘅。買樓錢係扣除所有費用(包括交稅)淨落來,所以可能要 ...

好似話供款能力係月薪嘅一半。如果3000萬樓做六成按揭,供款20年計算,每月供款95,000。即係每個月要有190,000 ,年薪最少228萬。我諗而家買樓果班人都真係高收入人士先做到。


子爵府

積分: 14373


245#
發表於 19-5-9 18:21 |只看該作者
selinwong 發表於 19-5-9 18:11
好同意. 根本10萬收入會生活質素高些, 正面些進修下, 增值自己, 可能人工會高些, 心理質素好些

...

係,不如諗下人地點樣揾到咁多錢,一定有原因,公司唔係開善堂唔會無啦啦高薪請傻仔,一定有佢過人之處。與其去羨慕人/去酸人不如增值下做被人羨慕o個個


子爵府

積分: 14373


246#
發表於 19-5-9 18:22 |只看該作者
KamMui 發表於 19-5-9 18:03
十萬好多咩?
供樓:18000
供車:8500

仲有交稅丫


大宅

積分: 2713


247#
發表於 19-5-9 18:22 |只看該作者
sweetheartb 發表於 19-5-9 17:01
入職已三萬,個post本身就係依個價
其實國際金融機構好多receptionist 都二萬幾三萬,
...

本帖最後由 Margaret1011 於 19-5-9 18:53 編輯

去大 headhunt website 其實會見到這些 jobs ads , 都是真的

當然有d人話apply 過冇回音,就話是假, 有冇諗過其實是自己條件不達標, 所以咪冇回音囉




子爵府

積分: 14373


248#
發表於 19-5-9 18:24 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 18:20
好似話供款能力係月薪嘅一半。如果3000萬樓做六成按揭,供款20年計算,每月供款95,000。即係每個月要有190 ...

1千萬樓以上最多做5成

另外買樓借錢其實唔止得計打工月薪個方法,可以行asset base,你有咁上下資產拎比銀行做抵押借錢都得


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


249#
發表於 19-5-9 18:26 |只看該作者
selinwong 發表於 19-5-9 17:57
可能遲些有JM 又會出post 話自己做FTM 好悶, 跟著有獵頭公司找她做舊行, 月入又起碼4萬, 只是假設, 不要 ...

又真係唔出奇喎。移民咗去法國嗰位朋友有獵頭公司搵佢,超過1,000,000年薪,佢不為所動。


瑪瑙宮

積分: 149610

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


250#
發表於 19-5-9 18:28 |只看該作者
KamMui 發表於 19-5-9 18:03
十萬好多咩?
供樓:18000
供車:8500

本帖最後由 Fishqqma 於 19-5-9 18:29 編輯

唔多呀!所以咪話人人唔同!

供樓:0 (供完)
供車:0 (冇車)
工人:5000
家用:5000
保險:3000
停車場:0 (冇車)
兩個囡學費:0 (津校)
水電煤 : 2000
管理費 & 地租 : 3000
小朋友課外活動 : 2000
etc.


大宅

積分: 4426


251#
發表於 19-5-9 18:29 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:50 編輯
Pink_girl 發表於 19-5-9 18:21
係,不如諗下人地點樣揾到咁多錢,一定有原因,公司唔係開善堂唔會無啦啦高薪請傻仔,一定有佢過人之處。 ...

-


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


252#
發表於 19-5-9 18:29 |只看該作者
Pink_girl 發表於 19-5-9 18:24
1千萬樓以上最多做5成

另外買樓借錢其實唔止得計打工月薪個方法,可以行asset base,你有咁上下資產拎比 ...

我好多年冇買樓了。老公搞掂我都唔知行情了


大宅

積分: 2713


253#
發表於 19-5-9 18:37 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-5-9 16:25
40幾歲
做左20年野先得8萬又真係算低人工
不過經理級係咁上下

本帖最後由 Margaret1011 於 19-5-9 18:43 編輯

回錯,deleted


瑪瑙宮

積分: 139346

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


254#
發表於 19-5-9 18:39 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 10:28
本帖最後由 Fishqqma 於 19-5-9 18:29 編輯

唔多呀!所以咪話人人唔同!

同你差唔多,我連工人都無,4大長老都唔洗比家用
有車,不過無供,幾十萬唔想供。



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


255#
發表於 19-5-9 18:51 |只看該作者
芒果米池 發表於 19-5-9 13:58
繼續吹

原來呢10% 盡在 bk


大宅

積分: 2713


256#
發表於 19-5-9 18:52 |只看該作者
Pink_girl 發表於 19-5-9 18:21
係,不如諗下人地點樣揾到咁多錢,一定有原因,公司唔係開善堂唔會無啦啦高薪請傻仔,一定有佢過人之處。 ...

好認同


子爵府

積分: 11451


257#
發表於 19-5-9 19:06 |只看該作者
Pink_girl 發表於 19-5-9 12:02
係呀,我唔明點解咁難理解,每個家庭開支都唔一樣,揾1萬同揾10萬洗錢方式都唔一樣,揾得多開支愈多,唔夠 ...

其實我想講做C-Level 果d人的月薪普遍都有10萬或以上,唔係咩咁奇怪的事


子爵府

積分: 14373


258#
發表於 19-5-9 19:08 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 18:29
我好多年冇買樓了。老公搞掂我都唔知行情了

本帖最後由 Pink_girl 於 19-5-9 19:09 編輯

其實個d 3-4千萬樓好多都係公司holding,或者老闆級私人名買,月入十萬至幾十萬打工仔都好難買得起


男爵府

積分: 8527


259#
發表於 19-5-9 19:12 |只看該作者
Yes us too and we


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


260#
發表於 19-5-9 19:17 |只看該作者
奇異果小邱 發表於 19-5-9 10:48
要唔要統計一下,有多少個係符合BK的準則

我車邊都"孟"唔到

我只隱約見到盡塵而去的車尾。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo