時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 191


241#
發表於 21-12-15 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5792


242#
發表於 21-12-15 14:42 |只看該作者
好正常,大部分香港人都係將china代表大陸。
不過靚靚成家係大陸搵錢,大陸人好care,只可以話佢阿仔唔小心。
大陸啲綜藝,一講到港台,字幕都係中國香港,中國台灣,好強調嫁


珍珠宮

積分: 36888

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


243#
發表於 21-12-15 14:53 |只看該作者
係死人黃絲黑衣陰濕台獨港獨友害人不淺,搞到好多正常既用語及事物都變得好負面、好敏感!

如:香港人加油、Hongkonger、齊上齊落、be water、手足、5+1手勢、黃色/黑色口罩、我真係好愛香港...................等等等。全部都被黃絲黑衣騎劫咗!


伯爵府

積分: 16704


244#
發表於 21-12-15 14:55 |只看該作者
BKFinder 發表於 21-12-15 12:41
對,
所以我都話問題存在在大部份香港人身上,不要只集中在這後生仔
係全部香港人都最好改變,反思為何會 ...

本帖最後由 hnh_mami 於 21-12-15 14:58 編輯

如果要執正黎講,香港已經唔存在,應該改口為香港特別行政區 HKSAR。

我無記錯既,奧運時港隊及國家隊都係分開進場,旗手分別拎區旗及國旗,比賽時都係HKSAR & CHINA,只有頒獎時不論港隊定國家隊先一樣升國旗播國歌。


子爵府

積分: 12691


245#
發表於 21-12-15 14:58 |只看該作者
1. 有心人裝冇心人
2. 諗多咗

中文:
中國=中國
內地=大陸

英文china
係會有模糊
好似made in hk
Made in china

我一向係一個中國(但我好鍾意去第度旅行)
因為本身香港就係屬於中國
地域上根本係一個不能否認的事實
但有時多年習慣
這些用語係會confused
唔單止香港人
內地人也如是

是要些時間


大宅

積分: 2573


246#
發表於 21-12-15 15:00 |只看該作者
cattz288 發表於 21-12-14 22:55
x2

X3


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


247#
發表於 21-12-15 15:02 |只看該作者
happylalala 發表於 21-12-15 14:42
好正常,大部分香港人都係將china代表大陸。
不過靚靚成家係大陸搵錢,大陸人好care,只可以話佢阿仔唔小心 ...

十年前呢個情況無咁嚴重,係呢幾年台灣同香港好多人搞獨立,又夾埋外國搞中國先搞成咁,好多野有原因的


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


248#
發表於 21-12-15 15:04 |只看該作者
littlefunpig 發表於 21-12-15 14:20
你咪又同D YC 講既一樣
好既一定係自己做, 衰野一定係人地做
大陸既偏激分子唔會出黎論壇寫唔通 ...

#205 我都話大陸都有人偏激架啦,但YC 成日玩搧動係事實,搞完校長又搞ChiLam


子爵府

積分: 11151


249#
發表於 21-12-15 15:11 |只看該作者
stagea 發表於 21-12-15 14:11
敏感生活, 真係辛苦哂...

敏感生活......跪低...道歉....跪低...道歉....真係好感觸



附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


翡翠宮

積分: 86172


250#
發表於 21-12-15 15:14 |只看該作者
apple~y 發表於 21-12-14 23:02
要答中國香港
因為同中國係同一個地方

咁又真係好玻璃心喎~~上次胡杏兒又係咁~反而容祖兒嗰兩單就真係唔收貨啦,做到出曬面都唔認,樣衰


翡翠宮

積分: 86172


251#
發表於 21-12-15 15:22 |只看該作者
ilej 發表於 21-12-15 14:58
1. 有心人裝冇心人
2. 諗多咗

你講得啱,以前啲人問你响邊度嚟㗎,好自然會答香港,你係咩人,香港人,但自從啲人搞港獨,以前答開嘅答案就會變得好敏感,無可否認,大家都需要時間去改口,以前冇搞到個香港反轉,咪任你講囉,玩寸咗個party,最後咪揾翻香港人埋單囉


公爵府

積分: 29289

親子王國15週年勳章


252#
發表於 21-12-15 15:25 |只看該作者
hnh_mami 發表於 21-12-14 22:54
掉轉係我都會好似魔童咁答,啲人有心抽秤,點答都一樣。

我估我口快快也会咁答


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


253#
發表於 21-12-15 15:28 |只看該作者

回覆樓主:

其實香港係中國其中一個城市,答香港真係有問題? 正如問個藝人依家喺邊,佢答廣州,唔通又會比人鬧點解唔答中國? 啲人太神經質了


翡翠宮

積分: 86172


254#
發表於 21-12-15 15:30 |只看該作者
ChingYee123 發表於 21-12-15 14:53
係死人黃絲黑衣陰濕台獨港獨友害人不淺,搞到好多正常既用語及事物都變得好負面、好敏感!

如:香港人加油 ...

本帖最後由 20162016 於 21-12-15 15:31 編輯

咪係!仲有句獅子山下精神


男爵府

積分: 6168


255#
發表於 21-12-15 15:34 |只看該作者
:你喺邊度?
:上環
:上環獨立了


文字獄


珍珠宮

積分: 38803

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


256#
發表於 21-12-15 15:41 |只看該作者
florapang0426 發表於 21-12-15 15:28
其實香港係中國其中一個城市,答香港真係有問題? 正如問個藝人依家喺邊,佢答廣州,唔通又會比人鬧點解唔 ...

有人魔童係咪響中國,唔係問佢響邊個城市。 佢話 no not right now 咪中左計。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


珊瑚宮

積分: 109546

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


257#
發表於 21-12-15 15:52 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-15 15:04
#205 我都話大陸都有人偏激架啦,但YC 成日玩搧動係事實,搞完校長又搞ChiLam
...

你將唔確定既事就當事實
同yc有乜分別
立場不同、本質一樣


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


258#
發表於 21-12-15 15:53 |只看該作者
granja 發表於 21-12-15 15:41
有人魔童係咪響中國,唔係問佢響邊個城市。 佢話 no not right now 咪中左計。
...

咁真係好tricky


侯爵府

積分: 21781


259#
發表於 21-12-15 16:03 |只看該作者
好普通一句對話罷了。

老公: 喂!老婆收工未呀?而家位置係邊?
一陣要返表叔家聚餐....

老婆: 老公,我收左工啦,去左附近買野,而家係中國香港太古城shopping,你來接我去啦!

唉! 煩!
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


水晶宮

積分: 64037

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


260#
發表於 21-12-15 16:06 |只看該作者
littlesister 發表於 21-12-15 14:17
想佢寫得好d有問題?事實 China 唔等同 Mainland China 喎

對,點解d人仲係唔識反思。
其實大部份香港人是時候思想上要改變了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo