想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 7342


241#
發表於 09-10-21 01:16 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 01:14 發表
gkk....依家親無乜人, 話我知....你做邊行既? 可以咁夜都仲同我地吹水傾d仔。


搵食架, 幾夜都要奉陪你架啦, 你係咪有幫襯啫 ?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 7342


242#
發表於 09-10-21 01:18 |只看該作者
係呢, gkk, 你個小朋友係男仔定女仔黎架 ? how old is he / she ? 喺邊度讀書呀 ?



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


243#
發表於 09-10-21 01:19 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 01:14 發表
我朋友就係唔知先碰釘


你朋友識人係呢邊賣d仔咩? 介紹黎識啦....唔洗叫我老豆係大陸買丫麻。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


244#
發表於 09-10-21 01:20 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 01:15 發表


眼瞓 ? 咁批準去瞓啦, 聽日再傾過 !! 早抖


咁我瞓啦...真係超眼瞓。

2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


245#
發表於 09-10-21 01:21 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-10-21 01:16 發表


搵食架, 幾夜都要奉陪你架啦, 你係咪有幫襯啫 ?


幫襯?? 唔知架.....話唔定要搵佢地幫手...我係度賣呀。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


246#
發表於 09-10-21 01:22 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 01:19 發表


你朋友識人係呢邊賣d仔咩? 介紹黎識啦....唔洗叫我老豆係大陸買丫麻。
佢係自用架


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


247#
發表於 09-10-21 01:24 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 01:22 發表
佢係自用架


佢??? 你係指日本呢邊既朋友?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


248#
發表於 09-10-21 01:25 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 21-10-2009 01:18 發表
係呢, gkk, 你個小朋友係男仔定女仔黎架 ? how old is he / she ? 喺邊度讀書呀 ?
我有幸有兩位小朋友, 你呢?


男爵府

積分: 9100


249#
發表於 09-10-21 01:27 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 01:24 發表


佢??? 你係指日本呢邊既朋友?
佢係指我香港的朋友, 寄一盒應該係自用掛


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


250#
發表於 09-10-21 08:24 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 00:15 發表


同我依家日日上網樣咋......你覺得辛苦咩? 點辛苦法呀? 我想入行賣d仔呀。



唔駛啦, 你係日本, 又識日文, 已經係一個大優勢. 直情可以係日本果邊 搵D special 野, 放上網賣返俾HK 人. , 又或者代香港人係日本果邊代bid (香港好多呢類野 +(好多年青人都崇日架嘛 )


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


251#
發表於 09-10-21 09:59 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 01:25 發表
我有幸有兩位小朋友, 你呢?



你有兩個小朋友要照顧...都可以上網上到咁夜, 好野wooo!! 咁小朋友幾大呀?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


252#
發表於 09-10-21 10:00 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 01:27 發表
佢係指我香港的朋友, 寄一盒應該係自用掛


你係講你香港的朋友....依家住係日本呢邊?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


253#
發表於 09-10-21 10:02 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 08:24 發表



唔駛啦, 你係日本, 又識日文, 已經係一個大優勢. 直情可以係日本果邊 搵D special 野, 放上網賣返俾HK 人. , 又或者代香港人係日本果邊代bid (香港好多呢類野 +(好多年青人都崇日架嘛 ) ...


香港好多人已經做緊啦....我好難搵到食架, 都係賣d仔好。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


254#
發表於 09-10-21 10:13 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 10:02 發表


香港好多人已經做緊啦....我好難搵到食架, 都係賣d仔好。




唔係喎, 呢D 仲好賺啦


男爵府

積分: 9100


255#
發表於 09-10-21 11:06 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 09:59 發表



你有兩個小朋友要照顧...都可以上網上到咁夜, 好野wooo!! 咁小朋友幾大呀?
通常佢地瞓咗我先坐係度傾計


男爵府

積分: 9100


256#
發表於 09-10-21 11:09 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 10:00 發表


你係講你香港的朋友....依家住係日本呢邊?
香港的朋友住在香港, 所以代日本朋友買d仔寄去日本


大宅

積分: 1580


257#
發表於 09-10-21 13:10 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-20 23:08 發表



而家紅d 排卵條係好細條, 因佢產品既限制, 所以如果飲用太多水的話, 係會稀釋左尿液, 影響左效果.


clearblue 哈哈笑 , 都要 前 4小時減少飲水啦 ...


Yes ar!! I now extend the time (~4 hrs) NOT to drink water before red d testing!! Really thirsty gar!!:;pppp:


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


258#
發表於 09-10-21 13:25 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 10:13 發表




唔係喎, 呢D 仲好賺啦


你覺得好賺?? 點解呢?? bk都有好多人代訂日本野啦....點賺woo!!

[ 本帖最後由 bibifa1225 於 09-10-21 13:26 編輯 ]
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


大宅

積分: 1580


259#
發表於 09-10-21 13:25 |只看該作者
Have to drink "less" water before red d testing. However, need to drink "more" water during egg release period in order to have more egg-white discharge!! really don't know how to arrange to drink water la!!


大宅

積分: 1580


260#
發表於 09-10-21 13:27 |只看該作者
so many posts here within one day ......... I need to chase the posts

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo