跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 267


241#
發表於 05-7-12 09:23 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

[size=x-large]草子~
[size=xx-large]我咪返唻囉!做咩要通緝我啫 [size=xx-large]仲要打人tim [size=xx-large] :tongue: :tongue:
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


242#
發表於 05-7-12 09:29 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

妳搵 我咩事呀 妳仲要出手 人tim 我俾妳 到失晒暈啦!仲俾妳 到short 咗tim ?-(
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


243#
發表於 05-7-13 20:33 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


你隻衰鬼呀,你肯c 出黎啦咩, 咁多日唔見去咗邊度呀, :tongue: :tongue:

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


244#
發表於 05-7-15 14:44 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

Hello!


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


245#
發表於 05-7-15 16:16 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

收到你隻貓啦!


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


246#
發表於 05-7-15 16:18 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

粟子:
你好衰架 玩失蹤 :-(


複式洋房

積分: 380


247#
發表於 05-7-15 18:40 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子:

你終於都搵到黎啦, 我地等你好耐啦, 我地終於都係度重逢 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


248#
發表於 05-7-15 20:03 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

黎個BIG HUG先 :mrgreen:


複式洋房

積分: 380


249#
發表於 05-7-15 20:36 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

你係唔係度呀,我地去房仔"支支尋"囉

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


250#
發表於 05-7-15 22:12 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

你個名好親切呀,你令我想起洗手間,每天都要去既地方 我出去打左個轉,就見到有個叫'小花子'喇 :mrgreen: 唔好認錯係我喎


複式洋房

積分: 380


251#
發表於 05-7-15 22:36 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


哈哈~

我就係鐘意果度夠晒香

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


252#
發表於 05-7-15 23:07 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

乜你屋企洗手間好香架咩 :mrgreen: 我只係覺得洗手間係一個無拘無束既地方


複式洋房

積分: 380


253#
發表於 05-7-16 20:07 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


:-( :-( 好慘呀, :-( :-( 噚日我屋企個廚房爆水喉呀,好大鑊,好大鑊 :-( :-( ,好彩既係我岩岩係度,d水係個櫃入面擁出黎,好似山洪暴發咁 ,嚇到我死死吓 :-(


我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


254#
發表於 05-7-18 14:17 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:
你個廚房為乜爆喉架? 唔係爆左牆入面d喉呀? 係就大近事喇!


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


255#
發表於 05-7-18 14:20 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

你去左邊呀? 出黎相認下啦 :-(


複式洋房

積分: 380


256#
發表於 05-7-18 21:14 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

好彩唔係爆牆入面d喉咋,不過都好大件事,and我地終於都搵到人整啦,做過晒d櫃,要一個星期呀,好慘 :-( :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


257#
發表於 05-7-18 21:16 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

唔好話你搵佢相認啦,我都搵佢唔到, 成日都唔見咗人,

花子 寫道:
栗子:

你去左邊呀? 出黎相認下啦 :-(


我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


258#
發表於 05-7-18 21:18 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

你收工喇


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


259#
發表於 05-7-18 21:21 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

你唔好鬧栗子啦 :cry: 我都明白既,小朋友放假,大家都候住個腦 一唔係就係要服侍佢地,都無時間上黎爹


複式洋房

積分: 380


260#
發表於 05-7-18 21:23 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

我岩岩番黎咋,去房仔啦

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo