在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


241#
發表於 05-5-6 12:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!


子爵府

積分: 10930


242#
發表於 05-5-6 12:04 |只看該作者

Re: 住係紅?土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb ,

甘都好,不是同99住,99就幫你湊BB :-P

你宜傢住邊頭

Emily_bb 寫道:
wingcc,

初初結婚時同 99住, 而家已經唔係啦 :mrgreen:
[quote]
wingcc 寫道:
Emily_bb ,
你好似同99一起住ge,會不會有好多麻煩ge事 :cry:

[quote]


子爵府

積分: 10930


243#
發表於 05-5-6 12:10 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我假期通常都會去。。。。。金魚街(BB喜歡看魚),公園,吉之島,冒險樂園。。。


wensi 寫道:
wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!


大宅

積分: 1725


244#
發表於 05-5-6 12:13 |只看該作者

Re: 住係紅?土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc,

我個大仔就 99湊到4歲, 個細女由出世開始由工人湊架
[quote]
wingcc 寫道:
Emily_bb ,

甘都好,不是同99住,99就幫你湊BB :-P

你宜傢住邊頭

[quote]


侯爵府

積分: 23932


245#
發表於 05-5-6 12:13 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo 寫道:
wingcc
我多數自己帶囝囝周圍去(老公ot),bbq、釣魚、海洋公園,簡單啲會去旺角睇書,睇魚、買花,暑假會多啲去清水灣海灘,舊年夏天最喜歡去東涌東薈城外面個噴水池玩,我會帶埋泳衣同囝囝換,等佢玩得開心啲。
cathy


侯爵府

積分: 23932


246#
發表於 05-5-6 12:15 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

又要澄清關係,我同WENSI住同一條村,天兒同栗子個個SUNDAY都要見一面架
wensi 寫道:
wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!


侯爵府

積分: 23932


247#
發表於 05-5-6 12:16 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

你都冇帶我去過書館個玩具閣
wensi 寫道:
wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!


伯爵府

積分: 17559


248#
發表於 05-5-6 12:18 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽
你都冇帶我去過書館個玩具閣...........中央書館個玩具閣星期日去但要前七日book,你係咪去吖!我Monday book Sunday你去得嗎?


子爵府

積分: 10930


249#
發表於 05-5-6 12:20 |只看該作者

Re: 住係紅?土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb ,

ICIC.......

Emily_bb 寫道:
wingcc,

我個大仔就 99湊到4歲, 個細女由出世開始由工人湊架
[quote]
wingcc 寫道:
Emily_bb ,

甘都好,不是同99住,99就幫你湊BB :-P

你宜傢住邊頭

[quote]


侯爵府

積分: 23932


250#
發表於 05-5-6 12:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

要預約
5去啦
wensi 寫道:
栗子媽媽
你都冇帶我去過書館個玩具閣...........中央書館個玩具閣星期日去但要前七日book,你係咪去吖!我Monday book Sunday你去得嗎?


子爵府

積分: 10930


251#
發表於 05-5-6 12:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,

沒去過。。。。。。帶埋我囡囡一起去玩得不得呀

栗子媽媽 寫道:
你都冇帶我去過書館個玩具閣 [quote]
wensi 寫道:
wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!
[/quote]


子爵府

積分: 10930


252#
發表於 05-5-6 12:24 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

要澄清關係,我同WENSI住同一條村,天兒同栗子個個SUNDAY都要見一面架 。。。。。。好羡慕你地,住得甘近


栗子媽媽 寫道:
又要澄清關係,我同WENSI住同一條村,天兒同栗子個個SUNDAY都要見一面架 [quote]
wensi 寫道:
wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!
[/quote]


侯爵府

積分: 23932


253#
發表於 05-5-6 12:27 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

問WENSI至ARM喎 ?-(
wingcc 寫道:
栗子媽媽,

沒去過。。。。。。帶埋我囡囡一起去玩得不得呀

[quote]
栗子媽媽 寫道:
你都冇帶我去過書館個玩具閣 [quote]
wensi 寫道:
wingcc

假期通常會帶b仔,b囡去邊度玩 ................游水ocean pack 中史圖書館個玩具閣,同栗子媽一齊law!
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 23932


254#
發表於 05-5-6 12:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我地都係係BK識姐 [quote]
wingcc 寫道:
要澄清關係,我同WENSI住同一條村,天兒同栗子個個SUNDAY都要見一面架 。。。。。。好羡慕你地,住得甘近


子爵府

積分: 10930


255#
發表於 05-5-6 12:30 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

WENSI,

有機會帶埋我囡囡去書館個玩具閣玩


子爵府

積分: 10930


256#
發表於 05-5-6 12:32 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,

我宜傢都係係BK識到你地GE。。。。好開心

栗子媽媽 寫道:
我地都係係BK識姐 [quote]
wingcc 寫道:
要澄清關係,我同WENSI住同一條村,天兒同栗子個個SUNDAY都要見一面架 。。。。。。好羡慕你地,住得甘近


大宅

積分: 1725


257#
發表於 05-5-6 12:55 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc ,

你囡囡頂帽好 q ah


伯爵府

積分: 18456


258#
發表於 05-5-6 13:51 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

hello, 我都住係土瓜灣區,多多指教! :-P
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


子爵府

積分: 10930


259#
發表於 05-5-6 14:13 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb ,

係99係韓國買比她ge 她好鬼貪靚ge


Emily_bb 寫道:
wingcc ,

你囡囡頂帽好 q ah


子爵府

積分: 10930


260#
發表於 05-5-6 14:15 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

tsuitung,

歡迎,有時間多d來坐

tsuitung 寫道:
hello, 我都住係土瓜灣區,多多指教! :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo