立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1367
原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:55 發表 歡迎! 歡迎! 我中醫叫我浸多D, 日日浸也沒壞, 佢仲叫我每次用成大舊薑去浸, 佢話咁大隻腳, 用少少薑浸沒咩作用. 但我唔捨得, 所以我每次切7-10塊, 拍扁佢, 有時會煲佢. 最好浸到"塞"頭哥就OK. ...
原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:58 發表 雖然好難relax, 盡量啦! 同別有講好容易. 但輪到自己, 唉!
原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:59 發表 OK喎! 比我想像平, 咁都放心.
原帖由 chu.c9 於 11-3-6 13:51 發表 我結果用左$8765做成個IUI療程, 打左6支75IU排卵針, 我pm左個price breakdown畀你參考同格價, 希望你都早日成功呀 ^_^
原帖由 史迪仔 於 11-3-7 19:38 發表 我今日見咗醫生啦!比個姑娘呃多一次醫生診金,我星期六打去問我老公使唔使一齊黎,佢話唔使住,叫我見咗醫生先,點知醫生要我老公再去一次,到時又要比多次診金添! 醫生今日抽咗血驗fsh果d嘢,之後比排卵藥同葉酸我,排卵藥食5日,之 ...
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 19:45 發表 有分泌就未排卵住,但可能一覆診就決定1、2日後要放精,會dodo唔切呀。 係啦成形住形住,我唔想自己咁多幻覺,唯有一唸起就即刻唸其他野,或者聽下歌分心 XD ...
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 21:00 發表 放精第二朝有補飛架~ 你放精時醫生有冇再幫你照陰超呀? 因為我中午放精醫生話當時未排卵, 應該夜晚先排所以都應該補得切. 我印象中係排卵後卵子可以生存到2日度, 但如果排卵時多分泌又會阻阻丁丁前進喎, 所以剛排完卵應該都仲趕得切~~ 大家有冇問過醫生, 其實放精時有幾個成熟卵泡, 但仲有D細卵泡嘛, 打完破卵針之後D細卵泡仲會唔會識得大架@@? 如果識得大, 咁係咪洗完精唔好再自己dodo好D呢? (叫自己唔好唸, 但又響度唸依D無謂野啦
積分: 4134
原帖由 的士太 於 11-3-8 09:06 發表 我係星期五早上10:45左右打破卵針, 星期六11:30到TST仁安, 11:55交精, 13:45左右取回, 差不多15:00放精的
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:38 發表 我都好想要呀.... 謝謝
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:42 發表 嘩~~ 好貴下喎.... 介意講係邊度睇嗎??
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 11:14 發表 我睇蘇惠林醫生架!見jm話好先去睇下!咁你又用咗幾多錢呀?同埋睇邊個醫生?
洋房
積分: 60
積分: 1138
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 11:08 發表 你去定係你老公去交精?如果果日係我老公交精嘅話,我係唔係唔使咁早去呀?
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 10:30 發表 我想問下塞藥有什麼用處架???
原帖由 的士太 於 11-3-8 11:57 發表 塞藥應該係補充黃體
原帖由 scheung123 於 11-3-8 11:41 發表 我巳經做了6次iui, 5次ivf。明天取蛋蛋,09年我的fsh有11.9, 10年有8.5, 今次降至6.1, lining 以前最多8.5至9, 昨天巳有10, 希望今次得啦! 巳戰鬥了2年, 我的生活只有看醫生, 看中醫同針灸。希望今次bingo, 各位加油! ...
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 11:25 發表 YEAH.... 驗血報告出左冇問題 可以繼續做IUI
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 11:39 發表 我N年前睇過佢.... 當時冇咁貴, 依家我睇Dr. ma, 養和醫院都好貴,
複式洋房
積分: 242
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy