想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1367


241#
發表於 11-3-8 09:32 |只看該作者
rabbit2010,

多謝你d料呀 ^^, 希望對我有幫助啦, (通常都唔會做, 因為懶囉), 哈哈
原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:55 發表


歡迎! 歡迎!

我中醫叫我浸多D, 日日浸也沒壞, 佢仲叫我每次用成大舊薑去浸, 佢話咁大隻腳, 用少少薑浸沒咩作用. 但我唔捨得, 所以我每次切7-10塊, 拍扁佢, 有時會煲佢. 最好浸到"塞"頭哥就OK. ...


大宅

積分: 1367


242#
發表於 11-3-8 09:36 |只看該作者
我地要向高難度挑戰呀..... 大家都要努力抗爭到底~~
原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:58 發表


雖然好難relax, 盡量啦! 同別有講好容易. 但輪到自己, 唉!


大宅

積分: 1367


243#
發表於 11-3-8 09:38 |只看該作者
我都好想要呀.... 謝謝
原帖由 rabbit2010 於 11-3-7 18:59 發表


OK喎! 比我想像平, 咁都放心.

原帖由 chu.c9 於 11-3-6 13:51 發表


我結果用左$8765做成個IUI療程, 打左6支75IU排卵針, 我pm左個price breakdown畀你參考同格價, 希望你都早日成功呀 ^_^


大宅

積分: 1367


244#
發表於 11-3-8 09:42 |只看該作者
嘩~~ 好貴下喎.... 介意講係邊度睇嗎??
原帖由 史迪仔 於 11-3-7 19:38 發表
我今日見咗醫生啦!比個姑娘呃多一次醫生診金,我星期六打去問我老公使唔使一齊黎,佢話唔使住,叫我見咗醫生先,點知醫生要我老公再去一次,到時又要比多次診金添!

醫生今日抽咗血驗fsh果d嘢,之後比排卵藥同葉酸我,排卵藥食5日,之 ...


大宅

積分: 1367


245#
發表於 11-3-8 10:19 |只看該作者
哦 ~ 原來係咁架...

點解放精後... 仲要DODO既????
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 19:45 發表
分泌就未排卵住,但可能一覆診就決定1、2日後要放精,會dodo唔切呀。
係啦成形住形住,我唔想自己咁多幻覺,唯有一唸起就即刻唸其他野,或者聽下歌分心 XD ...


大宅

積分: 1367


246#
發表於 11-3-8 10:24 |只看該作者
OIC... 原來係補飛, HEHE... 唔知得唔得呢, 唔好理得唔得喇, 乜都要做, 有咩機會都唔可以放棄, 做到有BB為止,
哈哈~~ 俾你笑C...
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 21:00 發表


放精第二朝有補飛架~ 你放精時醫生有冇再幫你照陰超呀? 因為我中午放精醫生話當時未排卵, 應該夜晚先排所以都應該補得切. 我印象中係排卵後卵子可以生存到2日度, 但如果排卵時多分泌又會阻阻丁丁前進喎, 所以剛排完卵應該都仲趕得切~~

大家有冇問過醫生, 其實放精時有幾個成熟卵泡, 但仲有D細卵泡嘛, 打完破卵針之後D細卵泡仲會唔會識得大架@@? 如果識得大, 咁係咪洗完精唔好再自己dodo好D呢?
(叫自己唔好唸, 但又響度唸依D無謂野啦


大宅

積分: 1367


247#
發表於 11-3-8 10:30 |只看該作者
我想問下塞藥有什麼用處架???


大宅

積分: 4134


248#
發表於 11-3-8 11:08 |只看該作者
你去定係你老公去交精?如果果日係我老公交精嘅話,我係唔係唔使咁早去呀?

原帖由 的士太 於 11-3-8 09:06 發表
我係星期五早上10:45左右打破卵針, 星期六11:30到TST仁安, 11:55交精, 13:45左右取回, 差不多15:00放精的


大宅

積分: 4134


249#
發表於 11-3-8 11:11 |只看該作者
我都想要,可以pm比我嘛?Thanks!

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:38 發表
我都好想要呀.... 謝謝



大宅

積分: 4134


250#
發表於 11-3-8 11:14 |只看該作者
我睇蘇惠林醫生架!見jm話好先去睇下!咁你又用咗幾多錢呀?同埋睇邊個醫生?

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:42 發表
嘩~~ 好貴下喎.... 介意講係邊度睇嗎??


大宅

積分: 1367


251#
發表於 11-3-8 11:25 |只看該作者
YEAH.... 驗血報告出左冇問題
可以繼續做IUI


大宅

積分: 1367


252#
發表於 11-3-8 11:39 |只看該作者
我N年前睇過佢.... 當時冇咁貴, 依家我睇Dr. ma, 養和醫院都好貴,
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 11:14 發表
我睇蘇惠林醫生架!見jm話好先去睇下!咁你又用咗幾多錢呀?同埋睇邊個醫生?


洋房

積分: 60


253#
發表於 11-3-8 11:41 |只看該作者
我巳經做了6次iui, 5次ivf。明天取蛋蛋,09年我的fsh有11.9, 10年有8.5, 今次降至6.1, lining 以前最多8.5至9, 昨天巳有10, 希望今次得啦! 巳戰鬥了2年, 我的生活只有看醫生, 看中醫同針灸。希望今次bingo, 各位加油!


大宅

積分: 1138


254#
發表於 11-3-8 11:55 |只看該作者
因為我星期六唔洗返工, 所以我陪老公一齊去交囉, 佢一個人去怕醜呀 hahahaaa 之後佢授權我幫佢攞, 佢就去返工, 我就自己去醫生到, 如果你老公自己去交及攞去醫生到, 妳就可以自己直接係醫生到等佢

原帖由 史迪仔 於 11-3-8 11:08 發表
你去定係你老公去交精?如果果日係我老公交精嘅話,我係唔係唔使咁早去呀?


大宅

積分: 1138


255#
發表於 11-3-8 11:57 |只看該作者
塞藥應該係補充黃體

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 10:30 發表
我想問下塞藥有什麼用處架???


大宅

積分: 1367


256#
發表於 11-3-8 12:09 |只看該作者
唔該晒的士太太.... 黃體的作用是否用來著床 or keep 著高溫架呢??
原帖由 的士太 於 11-3-8 11:57 發表
塞藥應該係補充黃體


大宅

積分: 1367


257#
發表於 11-3-8 12:12 |只看該作者
繼續為bb而戰鬥呀.... 加油呀 ~~

原帖由 scheung123 於 11-3-8 11:41 發表
我巳經做了6次iui, 5次ivf。明天取蛋蛋,09年我的fsh有11.9, 10年有8.5, 今次降至6.1, lining 以前最多8.5至9, 昨天巳有10, 希望今次得啦! 巳戰鬥了2年, 我的生活只有看醫生, 看中醫同針灸。希望今次bingo, 各位加油! ...


大宅

積分: 4134


258#
發表於 11-3-8 12:24 |只看該作者
你驗血報告等咗幾耐先有呀?我尋日抽,唔知星期五有未呢?

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 11:25 發表
YEAH.... 驗血報告出左冇問題
可以繼續做IUI


大宅

積分: 4134


259#
發表於 11-3-8 12:32 |只看該作者
你果時係睇乜架?而家通漲嘛!乜都加價!其實政府成日叫人生,但佢地又唔知d人想生又生唔到,我地去做iui/ivf用咗好多錢,排政府又超耐,排到我地d旦都老到受唔到孕啦!政府應該都關注埋呢點嘛!流感針有資助,iui/ivf就無!唉~~~

咁你養和係幾多錢呀?

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 11:39 發表
我N年前睇過佢.... 當時冇咁貴, 依家我睇Dr. ma, 養和醫院都好貴,


複式洋房

積分: 242


260#
發表於 11-3-8 13:12 |只看該作者
chu.c9, mimikwan, 的士太,
我們齊齊努力啊!!!
希望大家都有好消息.

我也有想過之後補飛,
不過dodo會令子宮收縮,
(姑娘說不要吃木瓜, 香蕉, 苦瓜,
因為這些令子宮收縮, 不利成孕)
可能會影響之前已放好了的精子,
不知道我想的對不對???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo