興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


241#
發表於 10-12-8 09:35 |只看該作者
尋日早走走去整咗個body massage,話我好多骨火~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


242#
發表於 10-12-8 09:41 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 09:35 發表
尋日早走走去整咗個body massage,話我好多骨火~


我都好想massage


珍珠宮

積分: 32869


243#
發表於 10-12-8 09:45 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 09:41 發表


我都好想massage


吓...body message....咪要除晒衫~~


珍珠宮

積分: 32869


244#
發表於 10-12-8 09:46 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 09:35 發表
尋日早走走去整咗個body massage,話我好多骨火~


唔咁講又點氹到你下次幫襯喎~~


珍珠宮

積分: 32869


245#
發表於 10-12-8 09:48 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 09:32 發表


好似我哋咁太多時間上網囉~~
啱啱先落樓下買咗早餐上嚟食~ 今朝趕到呢......


我都覺今朝好趕...


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


246#
發表於 10-12-8 09:51 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 09:41 發表


我都好想massage


如果近屋企1.5hrs攪掂喇,搵日鼠去啦~~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


247#
發表於 10-12-8 09:53 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-8 09:45 發表


吓...body message....咪要除晒衫~~



珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


248#
發表於 10-12-8 09:54 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-8 09:46 發表


唔咁講又點氹到你下次幫襯喎~~


但我真係周身骨痛、又瞓得唔好嘛~~~mouth:


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


249#
發表於 10-12-8 09:55 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 09:51 發表


如果近屋企1.5hrs攪掂喇,搵日鼠去啦~~~


我仲有4個鐘喺cwb~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


250#
發表於 10-12-8 09:55 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-8 09:45 發表


吓...body message....咪要除晒衫~~


係呀,不過有條paper unde嘅~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


251#
發表於 10-12-8 09:57 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 09:54 發表


但我真係周身骨痛、又瞓得唔好嘛~~~mouth:


你今日係咪好似俾人打左一身咁呢,雖然周身痛,不過琴晚應該瞓得好好~


珍珠宮

積分: 32869


252#
發表於 10-12-8 10:04 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 09:57 發表


你今日係咪好似俾人打左一身咁呢,雖然周身痛,不過琴晚應該瞓得好好~


我就真係訓得好好啦....尋晚10:00幾就訓左~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


253#
發表於 10-12-8 10:04 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 09:57 發表


你今日係咪好似俾人打左一身咁呢,雖然周身痛,不過琴晚應該瞓得好好~


係呀...今日周身都痛呀~背脊仲比佢推到紅哂添~~
尋晚瞓得麻麻,因為晞進成日醒,又開始返咳同有痰,探熱又維持喺37.7-38.0度,今日叫佢唔好返學,喺屋企抖返日~

[ 本帖最後由 ilovejanwong 於 10-12-8 10:36 編輯 ]


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


254#
發表於 10-12-8 10:05 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 09:55 發表


係呀,不過有條paper unde嘅~~


yes~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


255#
發表於 10-12-8 10:06 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 09:55 發表


我仲有4個鐘喺cwb~~


點解會喺cwb咁遠呢??


珍珠宮

積分: 32869


256#
發表於 10-12-8 10:11 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 10:06 發表


點解會喺cwb咁遠呢??


順便shopping lor~~


珍珠宮

積分: 32869


257#
發表於 10-12-8 10:12 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 10:04 發表


係呀...今日周身都痛呀~背脊仲比佢推到紅哂添~~
尋晚瞓得麻麻,因為晞進成日醒,又開始返咳同有痰,探熱又維持喺37.7-38.0度,今日叫佢唔根返學,喺屋企抖返日~ ...


同佢著暖d呀~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


258#
發表於 10-12-8 10:25 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-8 10:04 發表


我就真係訓得好好啦....尋晚10:00幾就訓左~~


你真係幸福~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


259#
發表於 10-12-8 10:27 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-8 10:06 發表


點解會喺cwb咁遠呢??


未生rachel果陣剩落黎,果陣鍾意借頭借路去cwb行街嘛~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


260#
發表於 10-12-8 10:39 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-8 10:27 發表


未生rachel果陣剩落黎,果陣鍾意借頭借路去cwb行街嘛~


哈哈...咁都得~
但我就鐘意做facial嗰啲近屋企多啲,攰到c想極速返屋企~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo