影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


241#
發表於 10-12-15 14:58 |只看該作者
查實,我都想講好耐,點解唔多見碩碩上d咩節目做下宣傳咁既呢
韓國係咪唔興架


民房

積分: 7


242#
發表於 10-12-15 15:02 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-15 14:56 發表

係喎,你聽日又返鄉下
你收唔收到風碩碩係咪唔會黎啊



我明早飛啦...王子17/12晚要去samsung個活動+簽名會呀,一定黎唔到lu....話哂samsung係佢的米飯班主....

不過金仔confirm左會黎咯, 佢d fans都己經book定哂追車lu


伯爵府

積分: 15143


243#
發表於 10-12-15 15:16 |只看該作者
記得睇多d相,俾我地睇,panda 你 FB有無account?

原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 15:02 發表



我明早飛啦...王子17/12晚要去samsung個活動+簽名會呀,一定黎唔到lu....話哂samsung係佢的米飯班主....

不過金仔confirm左會黎咯, 佢d fans都己經book定哂追車lu ...


民房

積分: 7


244#
發表於 10-12-15 15:22 |只看該作者
原帖由 jasonhelen 於 10-12-15 15:16 發表
記得睇多d相,俾我地睇,panda 你 FB有無account?



my fb a/c: [email protected]


子爵府

積分: 11369


245#
發表於 10-12-15 15:27 |只看該作者
我已經add左你架啦...你知唔知我係邊個呢????呵呵

原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 15:22 發表



my fb a/c: <A href="mailto[email protected]">[email protected]


民房

積分: 7


246#
發表於 10-12-15 16:02 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-15 15:27 發表
我已經add左你架啦...你知唔知我係邊個呢????呵呵


呢位美女有d難度....如果睇返fb同bk的相, 最有可能就係E美女, 係ma??


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


247#
發表於 10-12-15 16:05 |只看該作者
原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 15:02 發表



我明早飛啦...王子17/12晚要去samsung個活動+簽名會呀,一定黎唔到lu....話哂samsung係佢的米飯班主....

不過金仔confirm左會黎咯, 佢d fans都己經book定哂追車lu ...

真係好彩佢今次唔黎 我星期五六日都唔會得閒,如果佢黎,我都唔知點抽時間去見佢


男爵府

積分: 8811


248#
發表於 10-12-15 16:08 |只看該作者
我勁鍾意百賞碩, 真係冇要錯.
原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 14:45 發表
多謝大家咁熱烈歡迎呀, 家下我得個軀殼係公司咋...呵呵, 個心都一早飛走左lu~~:loveliness:


民房

積分: 7


249#
發表於 10-12-15 16:10 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-15 16:08 發表
我勁鍾意百賞碩, 真係冇要錯.


哈, 我中意佢登起個對眼仔


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


250#
發表於 10-12-15 16:14 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-15 16:08 發表
我勁鍾意百賞碩, 真係冇要錯.

原來你有買架 作死你啊,做咩唔拎出黎比我望下咸濕下啊,無真人搞,搞個公仔都好丫


不過我覺得隻眼太惡,我鍾意佢咪起對眼,鈍鈍地既相多d


伯爵府

積分: 15143


251#
發表於 10-12-15 16:18 |只看該作者
我都add 左你

原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 15:22 發表



my fb a/c: <A href="mailto[email protected]">[email protected]


男爵府

積分: 8811


252#
發表於 10-12-15 16:44 |只看該作者
我係個日聽 mui mui 講 panda 仲有一隻百賞碩係手, 所以, 星期六個晚拿拿林 send mail 俾 panda 要咋..
下次 gathering 我帶出黎俾妳咸濕下啦...
原帖由 haileymama 於 10-12-15 16:14 發表

原來你有買架 作死你啊,做咩唔拎出黎比我望下咸濕下啊,無真人搞,搞個公仔都好丫


不過我覺得隻眼太惡,我鍾意佢咪起對眼,鈍鈍地既相多d ...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


253#
發表於 10-12-15 16:45 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-14 16:31 發表
我個friend同我講...佢話因為越來越多人confirm黎...可能因為咁最後決定黎呀...死啦...我依家好亂呀...點算呀依家...顧問...主席...去晒邊呀你地


真係來....咁我地實拉大隊去啦...去到邊跟到邊...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


254#
發表於 10-12-15 16:48 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-14 22:14 發表
唔知點解我覺得最尾mary阿ba會同碩碩阿ma一齊


睇怕都係...


男爵府

積分: 8811


255#
發表於 10-12-15 16:48 |只看該作者
因為我得唔到佢個人, 希望對住個公仔 = 對住碩碩..
原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 16:10 發表


哈, 我中意佢登起個對眼仔


子爵府

積分: 11369


256#
發表於 10-12-15 16:49 |只看該作者
我唔係E字輩....我係S字輩呀....wakakaka

原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 16:02 發表


呢位美女有d難度....如果睇返fb同bk的相, 最有可能就係E美女, 係ma??


男爵府

積分: 8811


257#
發表於 10-12-15 16:51 |只看該作者
妳淨係抽時間 "老粒" 碩碩返屋企咪得 law..
原帖由 haileymama 於 10-12-15 16:05 發表

真係好彩佢今次唔黎 我星期五六日都唔會得閒,如果佢黎,我都唔知點抽時間去見佢


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


258#
發表於 10-12-15 16:51 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-15 11:03 發表
唉,
有冇人好似我咁,
冇咩意慾再睇瑪麗啦 ????????


簡直係啦....睇到12集...都無feel...

有D我係到聽算啦....有碩碩把聲先睇...mouth:


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


259#
發表於 10-12-15 16:53 |只看該作者
原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 11:32 發表
hello, 今日終於有時間黎報到啦 ^^


哇...panda都過來...

下次聚會你要一齊出來呀...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


260#
發表於 10-12-15 16:54 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-15 12:13 發表
咩事呀...唔好睇呀?我未睇呀仲...係咪唔好睇呀真係


唔好睇都要睇架啦....點都要支持碩碩...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo