想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


241#
發表於 11-7-31 11:00 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-30 21:23
有無jm試過吃DHEA?上次衰咗時dr tung有提過,建議我試,我没有。呢次放胎時個胚胎專家叫我如果唔成功就要停 ...

我都未食過呀! 會唔會你加重咗D藥既份量, 加上年紀承受唔到呢?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


242#
發表於 11-7-31 11:06 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-30 22:39
話我年紀大,41,做得IVF 多傷乳,好易有乳癌。我就話我身體幾好,又有做運動,我會再試。都試過睇岑醫師一 ...

D蛋蛋唔錯喎! 咁放咗幾多粒? 咩 grade?


大宅

積分: 1951


243#
發表於 11-7-31 11:08 |只看該作者

引用:你啲蛋grading都唔錯呀!支持你!不過,你

原帖由 Babybaby2011 於 11-07-30 發表
你啲蛋grading都唔錯呀!支持你!不過,你多休息同放鬆心情,今次bingo 便不用再唸啦!甘亞董有冇同你講之 ...
齊齊加油




大宅

積分: 1951


244#
發表於 11-7-31 11:27 |只看該作者

引用:你啲蛋grading都唔錯呀!支持你!不過,你

原帖由 Babybaby2011 於 11-07-30 發表
你啲蛋grading都唔錯呀!支持你!不過,你多休息同放鬆心情,今次bingo 便不用再唸啦!甘亞董有冇同你講之 ...
第一次我在瑪麗私家做,當時我遊行完返來,感冒咳得好勁,我同個姑娘講,好唔好停咗先,等咳好返再做,姑娘話唔緊要,没影響。事實上放胎后我真係咳到肚痛扯盡成身力咁款,自己心里都感受到有都咳走啦,瑪麗俾我感覺好差。dr ng照時,話我得兩粒蛋,但打針后到抽蛋抽五粒。。。。

第二次轉阿董,已經隔咗一年后,本來好好㗎,但我放胎第六日一早醒咗后無啦啦大昏特昏,昏到不停大嘔,次次嘔埋膽汁,嘔到下午才好轉,醫生都唔明點解,没吃錯嘢没病。。。
隔咗半年,希望今次順利啦,祝大家齊齊早日願望成真。





大宅

積分: 1951


245#
發表於 11-7-31 11:40 |只看該作者

引用:Quote:macy2002+發表於+11-7-30+22:39+話我

原帖由 rabbit2010 於 11-07-31 發表
D蛋蛋唔錯喎! 咁放咗幾多粒? 咩 grade?
係啦,啲蛋唔錯,嗰次放咗grade1, grade 2+ & grade 2三個,没打安胎針,但第六日無啦啦天旋地周大嘔特嘔,我估係咁没咗。
呢次放 grade2 2 pcs & grade2-共三個。
可能我由四月份開始做運動至放胎才停,狀態好好,身體没咩反應,同平時差不多,只是胸少少谷。今日第十日,希望會有好消息帶俾大家。




點評

gonggongpopo  yes希望會有好消息!  發表於 11-8-2 12:26


大宅

積分: 1951


246#
發表於 11-7-31 11:45 |只看該作者

引用:Quote:macy2002+發表於+11-7-30+21:23+有無

原帖由 rabbit2010 於 11-07-31 發表
我都未食過呀! 會唔會你加重咗D藥既份量, 加上年紀承受唔到呢?
聽講DHEA 俾上咗四十歲做IVF 吃抑制卵巢老化,要最少連吃兩個月后立即做,機會提高咗。




大宅

積分: 1951


247#
發表於 11-7-31 11:51 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-7-29+22:51+我

原帖由 rabbit2010 於 11-07-31 發表
我昨晚 8:30pm 打咗針啦! 結果姑娘比番1枝針筒我. 佢話一枝就夠喇!

我想問你哋每次做IUI, IVF係咪每次都 ...
我瑪麗做時打葯粉加葯水,没安胎針也没塞陰,仁安打針筆也没安胎針,但有塞陰,呢次放雪胎,吃葯、塞陰還打埋安胎鐵。
結婚證書第一次求診先要,之後都唔駛啦。




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


248#
發表於 11-7-31 12:12 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-31 11:40
係啦,啲蛋唔錯,嗰次放咗grade1, grade 2+ & grade 2三個,没打安胎針,但第六日無啦啦天旋地周大嘔特嘔, ...

係呀! 做運動真係好好多. e~仲有幾日就知結果. 中咗既話咩丸都唔洗食lu.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


249#
發表於 11-7-31 12:21 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-31 12:43 編輯
macy2002 發表於 11-7-31 11:51
我瑪麗做時打葯粉加葯水,没安胎針也没塞陰,仁安打針筆也没安胎針,但有塞陰,呢次放雪胎,吃葯、塞陰還打 ...

我都留意到每個醫生做既手法都唔同. 有D就淨係打針+塞藥, 有D就食藥+打針+打安胎針+塞藥, 有D仲唔洗塞藥添.

咪係law! 比一次結婚証書咪得啦, 仲叫我每次放精每次都帶埋, 等我星期一問一問姑娘先.


大宅

積分: 2447


250#
發表於 11-7-31 12:24 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+11-7-20+16:03+我

原帖由 rabbit2010 於 11-07-20 發表
我上次放精個兩日, 肚谷谷嗰種辛苦, 比M來強烈, 唔知你係咪咁樣辛苦呀?

咁你D 細細粒, 谷到大大粒咁咪好 ...
你有多朗係用長打定短打呢?




大宅

積分: 2447


251#
發表於 11-7-31 12:26 |只看該作者

引用:Quote:ice_kiola+發表於+11-7-27+15:23+董

原帖由 zarara188 於 11-07-27 發表
嘩!! 你講真架?? 等我後日問吓佢幾時開始放先得!
萬一呢個cycle fail, 要揾佢接住再做呀! 千祈唔好走住呀! ...
不客氣!我本來都諗住8月做,但現在只好delay la



點評

zarara188  佢要9月中先返工呀!  發表於 11-8-3 19:20


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


252#
發表於 11-7-31 12:35 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-31 12:41 編輯
ice_kiola 發表於 11-7-31 12:24
你有多朗係用長打定短打呢?

其實我無多囊, 只不過上次dr tung打既份量重咗, 所以多咗D細細粒, 今次只得一粒細細粒.

唔好意思, 咩嘢叫長打, 短打?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


253#
發表於 11-7-31 12:37 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-31 12:45 編輯
ice_kiola 發表於 11-7-31 12:26
不客氣!我本來都諗住8月做,但現在只好delay la

反正8月 dr tung放大假, 咪抖吓先 law ! 順便操 fit 吓個身體.


大宅

積分: 4432


254#
發表於 11-7-31 15:06 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

Oh... 瑪麗嘅Dr Ng好似係阿董嘅師兄wor~anyway,希望你今次得啦!多啲休息同放鬆心情~記住唔好凍到自己!你有冇請假係屋企休息呀?仲有幾日,等你好消息 ^_^




大宅

積分: 1951


255#
發表於 11-7-31 18:44 |只看該作者

引用:Quote:macy2002+發表於+11-7-31+11:40+係啦

原帖由 rabbit2010 於 11-07-31 發表
係呀! 做運動真係好好多. e~仲有幾日就知結果. 中咗既話咩丸都唔洗食lu.
係啊,都驚要吃DHEA


大宅

積分: 1951


256#
發表於 11-7-31 18:52 |只看該作者

引用:Oh...+瑪麗嘅Dr+Ng好似係阿董嘅師兄wor~any

原帖由 Babybaby2011 於 11-07-31 發表
Oh... 瑪麗嘅Dr Ng好似係阿董嘅師兄wor~anyway,希望你今次得啦!多啲休息同放鬆心情~記住唔好凍到自己!你 ...
有啊,休到今日先出街同99飲茶順便行下街,啱返屋企,可能行得耐,有啲累。




男爵府

積分: 7674


257#
發表於 11-7-31 20:53 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-31 18:52
有啊,休到今日先出街同99飲茶順便行下街,啱返屋企,可能行得耐,有啲累。



...

天時暑熱 小心d哦 飲多d水


大宅

積分: 1951


258#
發表於 11-7-31 21:19 |只看該作者

引用:Quote:macy2002+發表於+11-7-31+18:52+有啊

原帖由 rcbaby 於 11-07-31 發表
天時暑熱 小心d哦 飲多d水
Thanks a lot. 有少少擔心,2:00先飲完茶,行咗三個鍾頭街,肚餓,胃氣攻上來,少少想嘔,吃咗碗雪菜米線飲熱0茶后,胃氣没改善,仲痛,肚也痛埋,即刻返屋企,抖到衣家都仲痛緊。。。




大宅

積分: 4432


259#
發表於 11-7-31 21:46 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

吓!你飲茶呀?唔好飲茶或咖啡wor~對個b唔好傢!小心飲食好啲,因為你上次又嘔~忍吓啦! 多啲休息早啲訓




大宅

積分: 1951


260#
發表於 11-7-31 22:01 |只看該作者

回覆:Babybaby2011 的帖子

以前好緊張,全戒,呢次咖啡和茶没戒到衣家開始戒埋佢知唔知中咗的話幾時會有作嘔感覺呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo