想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 24474


241#
發表於 11-9-7 21:42 |只看該作者
bobotang66 發表於 11-9-7 21:35
今日day33,平時30至32日就會黎,這兩天對腳怨怨痛,今日個肚都有d怨!唔知有冇機呢!



...

快d用紅綠d check


禁止發言

積分: 1853


242#
發表於 11-9-7 21:56 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


243#
發表於 11-9-7 22:06 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

有無jm bingo呀?



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 1570


244#
發表於 11-9-7 22:41 |只看該作者

引用:Quote:bobotang66+發表於+11-9-7+21:35+今

原帖由 katrinamama 於 11-09-07 發表
快d用紅綠d check
我冇用紅d綠d嘅習慣嫁順其自然啦!今個月用半放棄態度,好relax!過兩日先睇結果





男爵府

積分: 7674


245#
發表於 11-9-7 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katrinamama+於+11-09-07+發

原帖由 bobotang66 於 11-09-07 發表
我冇用紅d綠d嘅習慣嫁順其自然啦!今個月用半放棄態度,好relax!過兩日先睇結果



...
等你好消息




禁止發言

積分: 1853


246#
發表於 11-9-7 23:37 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


247#
發表於 11-9-7 23:43 |只看該作者

引用:我8月7日黎M,+30/31+日都算準的+,點之照陰

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1853


248#
發表於 11-9-8 00:48 |只看該作者

回覆:Carmen8866 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3375


249#
發表於 11-9-8 02:55 |只看該作者
羊嘉嘉 發表於 11-9-7 21:56
我8月7日黎M, 30/31 日都算準的 ,點之照陰超27號正正排卵,今日排卵後day 11 , 本來會黎M ,但又冇跡象黎 ...
a lot of JM said if you use greenD usually you will see result in day11, but as long as M hasn't come yet, there is still a chance, just check again in 48hrs


大宅

積分: 3375


250#
發表於 11-9-8 02:57 |只看該作者
tmr is the day for testing, but i am scared of the result, got no symptoms at ALLL, only cramps from time to time maybe I will just wait until missM doesn't come then do the test, at least I won't be unhappy for days before missM come.


大宅

積分: 3375


251#
發表於 11-9-8 02:58 |只看該作者
emiliarabbit 發表於 11-9-7 22:06
有無jm bingo呀?
yea, any good news from anyone?


大宅

積分: 3375


252#
發表於 11-9-8 03:00 |只看該作者
emiliarabbit 發表於 11-9-7 09:59
5 more days? Ur cycle is long wor~
yea, my cycle is so no stable, last two cycle was both 32days, now this cycle ovulate at day20, and missM should come around 14-17days later, so this cycle should be 34days-37days lo


大宅

積分: 2254


253#
發表於 11-9-8 03:01 |只看該作者

回覆:Carmen8866 的帖子

我預計都係明天來 m , cycle 33左右! 30-32 左右來啡先,今日32,唔見啡,唔知有冇機呢?大家齊中中中!




大宅

積分: 3375


254#
發表於 11-9-8 03:02 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-9-5 23:37
因為我33曰一個週期,今曰先day30
congrats ah


大宅

積分: 3375


255#
發表於 11-9-8 03:04 |只看該作者
mansoklam 發表於 11-9-8 03:01
我預計都係明天來 m , cycle 33左右! 30-32 左右來啡先,今日32,唔見啡,唔知有冇機呢?大家齊中中中!:l ...
good news good news ah....ck ck tmr, and let us know the good news


子爵府

積分: 13931


256#
發表於 11-9-8 08:32 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

我day30 ,見有控,day33,用晨vv,控冇咗,唔知想點。



魚魚媽


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


257#
發表於 11-9-8 08:55 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

Day 1 :(



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 1570


258#
發表於 11-9-8 18:29 |只看該作者

引用:我day30+,見有控,day33,用晨vv,控冇咗,唔

原帖由 maggie_kaki 於 11-09-08 發表
我day30 ,見有控,day33,用晨vv,控冇咗,唔知想點。
過多兩日再驗過啦,曾經有控應該bingo機會好大!我今日day34,仲未來m (平時最遲32曰一定來),尋晚訓覺個人仲好滾,明天試下驗先但又怕失望好矛盾




禁止訪問

積分: 2770


259#
發表於 11-9-8 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1570


260#
發表於 11-9-8 19:53 |只看該作者

引用:回覆+bobotang66+的帖子 我今日都係day+31

原帖由 joe2828 於 11-09-08 發表
回覆 bobotang66 的帖子

我今日都係day 31(day 17排卵)..不過我近2個cycle長了去到30-33 ! 現在15/16唔知 ...
不如你day34未來先驗啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo