想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


241#
發表於 11-9-9 15:09 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

去旅行係要萬事小心呀~~~~唔好太勞累呢! 或者係好消息....m小姐唔黎呢~~~呵呵呵呵!


大宅

積分: 2277


242#
發表於 11-9-9 15:10 |只看該作者

引用:回覆+jocat102+的帖子 但我下星期去旅行,+

原帖由 CiLok 於 11-09-09 發表
回覆 jocat102 的帖子

但我下星期去旅行, 無得check住, 希望唔好係旅行時, m小姐黎搵我啦 ...
出入小心啲呀!




大宅

積分: 2277


243#
發表於 11-9-9 15:13 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我由day22開始紅D有深粗,第二日變淺色少少,直到今日day30都keep住有淺線呀!




大宅

積分: 2236


244#
發表於 11-9-9 15:28 |只看該作者
我今日day23勒.. 紅d我有日日都check, 係因為我係公司無咩做, 所以得閒去check下, 都係得淺控, 今日就比較深左好少好少, 體溫日日都差唔多係36.9度, 唔知道有無機會, 因為我上一個cycle, 係第一次用紅d, 我臨m果日我都有用, 仲要係深粗, 搞到我以為真係有機bingo la, 點之...夜晚m小姐就黎左, 所以我唔肯定紅d準唔準, 但計排卵既話, 就應該係準既


別墅

積分: 984


245#
發表於 11-9-9 15:39 |只看該作者
我今日day 29啦... 尋日開始個身有D慶~ 但又冇任何作病既徵狀喎... 麻煩繼續慶落去,哈哈~ 仲有呢幾日勁口渴,同眼訓添..

我諗住下星期二M小姐唔黎的話就會用棒棒check bingo,你地又打算幾時check呀?


大宅

積分: 2236


246#
發表於 11-9-9 15:44 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

如果旅行其間m小姐無黎, 我一去完旅行返黎既第二朝就會check, 會唔會太快??


大宅

積分: 2277


247#
發表於 11-9-9 15:57 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我諗我患咗"疑似有咗候群症",成個下晝個胃好焯熱咁,有啲唔C服!



點評

jocat102  放鬆d la~~~放鬆d la~~~放鬆d la~~~放鬆d la~~~  發表於 11-9-9 17:39
CiLok  放鬆d, 唔好咁緊張, 會有影響ga  發表於 11-9-9 16:03


別墅

積分: 984


248#
發表於 11-9-9 16:06 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

M小姐遲左未黎先check我諗冇問題卦...


別墅

積分: 984


249#
發表於 11-9-9 16:08 |只看該作者
桃桃 發表於 11-9-9 15:57
我諗我患咗"疑似有咗候群症",成個下晝個胃好焯熱咁,有啲唔C服!

哈哈~ 我對上兩個月都患上呢個不治之症... 今個月亦懷疑病發,希望今次係堅架啦....


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


250#
發表於 11-9-9 17:40 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我都希望你今次係堅既!!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


251#
發表於 11-9-9 17:42 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我d cycle 好亂架.....都唔知幾時先應該check......唉!
我係13aug day 1...我諗如果我20aug 都未到就check架啦!


別墅

積分: 984


252#
發表於 11-9-9 18:32 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

排卵後兩個星期m小姐仲未到的話咪試下check咯!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


253#
發表於 11-9-9 18:57 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我都唔知自己邊一日排卵...因為我無用紅D架!


別墅

積分: 984


254#
發表於 11-9-9 19:25 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

你唔係有睇分泌咩?




別墅

積分: 984


255#
發表於 11-9-10 13:13 |只看該作者
今日day 30啦... 個身仲係有少少慶~ 老公話不如用棒棒check下,但我唔鬼理佢... 打算中秋翌日至check...

你地又點呀????


大宅

積分: 1683

畀面勳章


256#
發表於 11-9-10 17:56 |只看該作者
adawmy 發表於 11-9-9 16:08
哈哈~ 我對上兩個月都患上呢個不治之症... 今個月亦懷疑病發,希望今次係堅架啦.... ...

呵呵, 我都患上呢個症好耐喇, 唔知幾時先可以好呢.........

adawmy, 等你好消息呀!

我諗我要等多十日八日先check得喇........


別墅

積分: 984


257#
發表於 11-9-11 00:08 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

做乜呢兩日呢度咁靜局既?




男爵府

積分: 5526


258#
發表於 11-9-11 02:22 |只看該作者
我又來報到下先, 我也是8月中day 1的(17/8), cycle係25-28, 依家都係等...等...等!


男爵府

積分: 7798


259#
發表於 11-9-11 07:00 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

今曰day 27,體溫36.9 cycle 27-29,希望唔好跌!JM 你哋呢?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


260#
發表於 11-9-11 15:16 |只看該作者
回覆 yvonnejesse 的帖子

我今日得36.1 咋......頭極痛(平時M前會極痛架), 又痾 (我估係個頭痛到嘔)
唉~~~呢個月都係無望架啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo