想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


241#
發表於 11-9-23 20:38 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

放棄左 哈哈 可以印過既




男爵府

積分: 5940


242#
發表於 11-9-23 21:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 20:38
放棄左 哈哈 可以印過既
唔得架, 已經兌換左coupon~~但比阿仔撕爛~~


男爵府

積分: 5346


243#
發表於 11-9-23 21:45 |只看該作者
我回來了, 睇完醫生, 係完全徹底失敗.......

醫生開了通經藥俾我食, 食3日藥, 食完之後月經會係2個星期內來番. 頭先我同朋友傾過, 來完經之後我會立即食天喜丸, 已經有3大盒存貨. 睇完醫生之後打俾老公, 叫佢星期一陪我去三山國王廟拜神(上一胎都係咁, 拜完個個月就有了阿仔).

各位, 仲有沒有其它風水擺位可以增強運勢呢?


大宅

積分: 4617


244#
發表於 11-9-23 21:46 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-23 21:02
唔得架, 已經兌換左coupon~~但比阿仔撕爛~~

咁醒!!!叻仔wor~~~咁有無第二個方法可以再確認返

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


245#
發表於 11-9-23 21:53 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-23 21:45
我回來了, 睇完醫生, 係完全徹底失敗.......

醫生開了通經藥俾我食, 食3日藥, 食完之後月經會係2 ...

唔好灰心喇~~~繼續努力!!!
無呀~~我只知在喜慶位擺張紅卡紙(好似卡片咁大張就得喇)和音樂盒吹旺佢!!!但位置間間屋都唔同!!要上網找呢...我多數睇M字額的,因對我嚟講幾準
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


246#
發表於 11-9-23 22:00 |只看該作者
我呢幾晚見到d飯都無胃口....呢4晚只係飲滾湯,但今晚用膳後個胃"陰陰痛...
昨晚個肚又勁谷好似有耶想bi出嚟.....我諗應該谷M...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


247#
發表於 11-9-23 22:04 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-23 21:45
我回來了, 睇完醫生, 係完全徹底失敗.......

醫生開了通經藥俾我食, 食3日藥, 食完之後月經會係2 ...
你大b幾大??


男爵府

積分: 5940


248#
發表於 11-9-23 22:04 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-23 21:46
咁醒!!!叻仔wor~~~咁有無第二個方法可以再確認返
諗住痴返照用~


大宅

積分: 4617


249#
發表於 11-9-23 22:11 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-23 22:04
諗住痴返照用~

傻瓜......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


250#
發表於 11-9-23 22:18 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-23 22:04
你大b幾大??

下個月5歲了.
其實早2年已經同老公話生第二個, 點知公司的事令到計劃有變.
今年年頭剛轉工, 點知就俾同部門遲我入職的女人仔返工3個月, 就有了2個月, 真係明玩野, 我現在憎到佢死, 因為佢的工作要我們替, 現在可以話用個肚來大你們, 可以點!!!


大宅

積分: 4617


251#
發表於 11-9-23 22:29 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-23 22:18
下個月5歲了.
其實早2年已經同老公話生第二個, 點知公司的事令到計劃有變.
今年年頭剛轉工, 點知就俾同部 ...

算吧喇....佢大肚都無辦法已成事實,憎一個人好痛苦,而且這樣會影響妳心情呢....唔令女喇!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


252#
發表於 11-9-23 22:34 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-23+22:04+諗住痴

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-23 發表
傻瓜......
我諗得掛,痴得靚d博大霧




男爵府

積分: 5346


253#
發表於 11-9-23 22:40 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-23 22:29
算吧喇....佢大肚都無辦法已成事實,憎一個人好痛苦,而且這樣會影響妳心情呢....唔令女喇!! ...

我只會同佢公司上講野, 因為覺得佢好自私, 佢都係有個大仔, 今年升上小一, 作為同事問侯吓佢入邊個小學, 佢既然話入到先話你知! 啍!!個時已經係八月中, 已成定局啦, 好似怕人地知道她的家事. 之後我就唔會再問佢任何私事, 加上佢有心來公司搵著數, 因為佢平時都沒有人同佢湊仔, 個仔有什麼事就一定要請假......唉, 總之唔想再同佢講任何私事, 公事就更加唔想多接觸.


男爵府

積分: 5346


254#
發表於 11-9-23 22:40 |只看該作者
希望來緊這個月, 大家都可以快些分享好消息.


大宅

積分: 4617


255#
發表於 11-9-23 23:14 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-23 22:40
我只會同佢公司上講野, 因為覺得佢好自私, 佢都係有個大仔, 今年升上小一, 作為同事問侯吓佢入邊個小學, ...

其實咁講....佢都勁保護自己lo,這種人如在我公司出現我都會好似妳這樣不過總好過遇上笑面虎!!!!唔好理佢喇...
另外佢請假問題我覺得係找籍口放假啫....遲d妳哋重有排煩呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


256#
發表於 11-9-23 23:15 |只看該作者
....C U tomorr la!!各位令mimi
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


257#
發表於 11-9-23 23:16 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-23 22:40
希望來緊這個月, 大家都可以快些分享好消息.

一於咁話....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


258#
發表於 11-9-23 23:16 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-23 22:34
我諗得掛,痴得靚d博大霧

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


259#
發表於 11-9-26 22:32 |只看該作者
今日同老公都放假, 之前同佢講好了去三山國王廟拜吓, 一早完成後, 聽到入面個婆婆話紅磡的觀音廟都係可以求子, 立即搭車入去拜埋.


男爵府

積分: 5346


260#
發表於 11-9-27 11:34 |只看該作者
你地又點呀? 昨晚食哂荷爾蒙藥, 醫生話會2個星期內來經, 日日都要等它來, 真辛苦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo