立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23781
gloryglory13 發表於 12-6-8 15:57 東南西北呀!!
瑄婷 發表於 12-6-8 15:58 嘩!歷史呀!不過係我童年玩伴
miffymiffyt 發表於 12-6-8 15:58 裡面寫乜都完全無印象啦。
琥珀宮
積分: 197988
伯爵府
積分: 18788
超級特務 發表於 12-6-8 16:03 東南西北就經典 跳繩我最叻, 最高可以跳到耳仔位置。 他媽哥池冇玩過。
shanshan16 發表於 12-6-8 16:07 大部份玩過!
大宅
積分: 4011
vicky_hin 發表於 12-6-8 16:08 東南西北: 我就已經唔記得點摺啦~~ 跳繩: 同你一樣喎~~跳到耳仔咁高~~ 他媽哥池: 有玩老翻...正版好貴... ...
寶石宮
積分: 434347
公爵府
積分: 26124
Miss.Cherry 發表於 12-6-8 16:11 好懷念呀
ballballkaka 發表於 12-6-8 16:14 我都大部份玩過。
超級特務 發表於 12-6-8 16:11 東南西北, 我宜家仲玩架 他媽哥池, 其實好鬼無聊
積分: 17854
miffymiffyt 發表於 12-6-8 16:22 他媽哥池係中學個陣興架,我仲記得我個係綠色。
vicky_hin 發表於 12-6-8 16:17 嘩...你好勁...東南西北, 你宜家仲有玩..點摺嫁...好多媽媽都唔記得..包括我..keke 他媽哥池, ...
超級特務 發表於 12-6-8 16:25 每次玩時必講:『東南西北,邊個最咸濕?』
原帖由 超級特務 於 12-06-08 發表 每次玩時必講:『東南西北,邊個最咸濕?』
積分: 20101
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy